Zwyrodniałe gówniarstwo!

11. Data: 2009-08-21 20:59:57

Temat: Re: Zwyrodniałe gówniarstwo!
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

:o.~ xxL pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> Nic na to nie poradzę... :o/
>
> manzag :o.~
>
> Ps. Może gdybyś zechciał(a) odpowiedzieć
> na pytanie, byś zobaczył(a) związek...

Może - czy na pewno? Siostro/bracie...

12. Data: 2009-08-21 21:10:42

Od: ":o.~ xxL" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> Może - czy na pewno? Siostro/bracie...

Jeśli masz dzieci, to na pewno,
a jeśli nie masz, to lepiej nie odpowiadaj.

manzag

Ps. Jesteś wierzący(a) czy nie, masz dzieci czy nie,
jesteś samcem czy samicą, to chyba
powinno Ci się spodobać:

Pnp 2:7
7. Zaklinam was, córki jerozolimskie,
na gazele, na łanie pól:
Nie budźcie ze snu,
nie rozbudzajcie ukochanej,
póki nie zechce sama.
(BT)

13. Data: 2009-08-21 23:33:35

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ":o.~ xxL" <z...@z...zag> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał

> A Ty masz dzieci, co, siostro/bracie ? :o/

To była twoja córka?
zx

14. Data: 2009-08-22 13:21:01

Od: ":o.~ xxL" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zeusx" <z...@p...onet.pl> napisał

> To była twoja córka?
> zx

:o) Zaskoczyłeś... mnie.
Nie spodziewałem się, Brat, że akurat Ty
to zrozumiesz...

Jeszcze tylko pytanie kontrolne:

Czy Bóg ma też rodzone córki,
czy tylko synów ? A może tylko jednego syna ? :o/

zdar
manzag :o.~

Ps. http://www.youtube.com/watch?v=0bqRn0rLq1c&NR=1

15. Data: 2009-08-23 14:24:46

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty siostro/bracie dobrze się poczujesz gdy uniewinnią ta podpalarkę?

Wątpię...
Naprawde lepiej zajebac na miejscu czlowieka?
--
Pozdrawiam serdecznie - Stopek
Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl

16. Data: 2009-08-23 14:31:12

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to kurwa jest? Jakie blogoslawienstwo, co to za brednie. Przemoc jest
ponizajaca. A jesli rodzic nie jest w stanie wytlumaczyc swojemu dziecku
dlaczego zlo jest zle, no to co ja na to poradze? Mozna zabrac dziecko
do schroniska, zeby widzialo cierpiace zwierzeta, mozna pozwolic mu
przygarnac takiego zwierzaka, zeby nauczylo sie empatii i checi
pomagania. Mozna zabrac dzieciaka na kilka godzin wolontariatu na
oddziale opieki paliatywnej, mozna robic rozne rzeczy zamiast lania w
dupe bez pamieci. Ja rozumiem, ze czasami rodzicow ponosi, sa tak
wkurwieni, ze po prostu laduja w dupala i koniec, ale to jest ekstremum.
Natomiast wychowywanie, to nie jest rzeznia numer 5.
I w ogole co to kurwa za teksty z tym zydostwem?

> [...]
> Gówniarę z Lęborka - powieszoną na podstawie prawomocnego
> wyroku Sądu z oskarżenia... tutaj piszących braci i sióstr moich

Wystarczy, zeby ludzie pojeli, ze sa tylko ludzmi. Nikt nikomu nigdy nie
dal prawa do znecania sie nad innycmi, a juz z cala pewnoscia do
odbierania komukolwiek zycia. Systemy prawne w cywilizowanych krajach
przewiduja, ze jezeli ktos wystapi przeciw ogolnemu dobrostanowi
spoleczenstwa, to trzeba go od tego spoleczenstwa odizolowac, zeby
wiecej tego nie robil i nie zagrazal zwyczajnym obywatelom. Ale kurwa
nie mozna zabijac, nie mozna, do tego dochodzilismy na prade dlugo jako
ludzkosc. Przestancie myslec jak zwierzeta!

17. Data: 2009-08-23 15:03:05

Od: ":o.~ x][x" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stopek" <p...@g...pl> napisał

> [...]
> Pijesz do mnie, chcesz pogadać? Jabber id: s...@j...pl
> Ja żyję tak jak ja chcę, więc wypierdalaj!
> I trzymaj się skurwielu jak najdalej z dala.

Brat, pijesz do mnie ?
A nie pomyliły Ci się czasem adresy, co ? :o/

mam nadzieję, że to jakieś przypadkowe nieporozumienie...

zdar
manzag

18. Data: 2009-08-23 16:01:16

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brat, pijesz do mnie ?
> A nie pomyliły Ci się czasem adresy, co ? :o/
>
> mam nadzieję, że to jakieś przypadkowe nieporozumienie...

Ale o chuj chodzi?

19. Data: 2009-08-23 16:25:55

Od: ":o.~ x][x" <z...@z...zag> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stopek" <p...@g...pl> napisał

> Ale o chuj chodzi?

Nie o chuj, lecz o adresy, Brat.

20. Data: 2009-08-23 17:42:03

Od: Stopek <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:o.~ x][x pisze:
> Użytkownik "Stopek" <p...@g...pl> napisał

> Nie o chuj, lecz o adresy, Brat.

Ale o jakie adresy jesli mozna wiedziec?

--

do Aichy, medei, michała i jego żony
ZA MOJE KRZYWDY
do Qry