Żyć ze świrem - ciąg dalszy

21. Data: 2004-06-27 12:03:46

Temat: Re: Żyć ze świrem - ciąg dalszy
Od: "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

->J.E. Natalia<- cbm5po$4v3$...@n...onet.pl naszkrobal/a:

> aleś się uczepił!

Eeee :) Spokojnie. Na mnie inna robota czeka - bardziej zgodna z moją
naturą...

> po co? jaki masz cel?
> a mnie się dobrze rozmawia z kachną
> pewnie jesteśmy z tej samej gliny, obie
> choć jak cię o to spytałam wczoraj, heh

Uznajcie, że ja jestem 'wczorajszy' i czepiam się niepotrzebnie.
Gadajcie sobie dalej :) Ja już swoje zrobiłem.

> nie miałeś chęci się przyznać ;))

Zrobiłem to Natalio nie raz. Zrobiłem to już tyle razy, że wreszcie
trzeba przestać.
Resztę znajdziesz w serii "SX" - o ile będziesz chciała to czytać.

> pozdrowienia
> natalia

również pozdrawiam
Tomek

--
"...a na dodatek po południu spodziewam się ekipy odczytującej zużycia
ciepła domowego ;)" [EvaTM]

22. Data: 2004-06-27 12:18:28

Od: "Veronika" <v...@...v-v.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbkn7h$pmf$1@news.onet.pl...

> a co było najbardziej istotne?

Wszystko to, co mogłabyś dostrzec, gdybyś nie dostrzegła najpierw siebie.

V-V

23. Data: 2004-06-27 12:33:24

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "* kachna *" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> 'nieco" jestem :-))
> ... ale przecież to tak widać, że chyba sie nie liczy? :-)))
> kachna

jak ktoś rozsądny to sam dojdzie do tego, kto manipulator a kto nie
;)

natalia

24. Data: 2004-06-27 12:36:51

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@i...pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Uznajcie, że ja jestem 'wczorajszy' i czepiam się niepotrzebnie.
> Gadajcie sobie dalej :) Ja już swoje zrobiłem.

tee, istotnie ;)
czujesz się tu strażnikiem ... manipulanctwa... ? moralności? czy
czegokolwiek innego? ;)

> Zrobiłem to Natalio nie raz. Zrobiłem to już tyle razy, że wreszcie
> trzeba przestać.

o, co ty powiesz? ;)

> Resztę znajdziesz w serii "SX" - o ile będziesz chciała to czytać.

nie wiem, co to za seria,
nie wiem kiedy i gdzie to przyznałeś
najwyraźniej mało kapuję
lecz nie spędza mi to snu z powiek ;)

25. Data: 2004-06-27 12:42:33

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@...v-v.p.pl> napisał w wiadomości

> Wszystko to, co mogłabyś dostrzec, gdybyś nie dostrzegła najpierw siebie.

hm, niegłupie, naprawdę niegłupie

lecz z drugiej strony to może dobrze (dla mnie, nie dla was) że jeszcze
siebie (tu) widzę
a ty nie oglądasz świata przez pryzmat ciebie samej? ;))

natalia

26. Data: 2004-06-27 12:49:02

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "* kachna *" <k...@p...fm> napisał w wiadomości > W
każdym razie trzeciego dna tam nie ma :)

a może jest? ;)

> Tak przy okazji... dobry ten wątek o satanizmie!
> Z jednej strony poczucie odrzucenia, z drugiej
> moralizowanie - dotyczy nie tylko tamtej sytuacji.
> Moralizowanie rzadko kiedy odnosi pożądany
> skutek. :(

ty właśnie teraz odnosisz w tym pocie przeciwny do zamierzonego, tak mi się
zdaje ;))

pozdrowienia

natalia

27. Data: 2004-06-27 13:10:32

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia:
> a ty nie oglądasz świata przez pryzmat ciebie samej? ;))

Oglada prawie non stop, ale najbardziej ceni otoczenie tych,
ktorzy potrafia ogladac w inny sposob, bo inaczej sie wkurza. ;)))

--
Czarek

28. Data: 2004-06-27 13:21:38

Od: "Veronika" <v...@...v-v.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oglada prawie non stop, ale najbardziej ceni otoczenie tych,
> ktorzy potrafia ogladac w inny sposob, bo inaczej sie wkurza. ;)))

Dopiero dążę do ideału jakim jesteś Ty, cebenecie.
;-)

V-V

29. Data: 2004-06-27 13:25:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika:
> Dopiero dążę do ideału jakim jesteś Ty, cebenecie.
> ;-)

Ha! Ha! Ha! ;)

--
Czarek

30. Data: 2004-06-28 09:40:04

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[SPAM_BE]@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> P.S. Bilety mam zarezerwowane - wyjazd 10 lipca, powrót 22 lipca.
> Może udałoby się zorganizować do tego czasu spotkanie gdzieś
> w Warszawie i osobiście sobie popyskować? ;-)
>
> Przemysław, Kominek, Tytus - co Wy na to?

Ja jak zwykle jestem chętny.
Mam nadzieję, że ta deklaracja jest wystarczająco klarowna ? :-)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Wyjście spod parasola
Zapraszam na chat :)