Re: Życie

Data: 2017-09-05 03:48:13
Temat: Re: Życie
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 6 sierpnia 2017 15:45:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Wiele osób uważa, że zostali natchnieni przez boga do takiej czy
> innej akcji. I to jest moim zdaniem szkodliwe myślenie...

do jakiej akcji??? nawet nie wiedzialem, ze to Bog musi natchnac,
aby cos wykonac. no tak, dziad Marino na przyklad zaczal budowac
kosciol wlasnymi rekoma. cholera wie, moze niektorych tak Bog
natycha. dziwne to po prostu dla mnie, choc pewnioe tak jest.

> To jest albo skrót eliminujący osobiste rozważenie za i przeciw
> albo tylko wymówka której czyniący zło używa aby usprawiedliwić
> swoje zachowanie przez sobą samym i innymi.

> Cały czas mówię o winie ludzi. Nie zapominaj z kim rozmawiasz:
> Nie mogę przecież obwiniać za coś kogoś, kogo nie ma.

jesli ktos zle postepuje, osobiscie jest winny, jesli ci o to chodzi,
choc nie zawsze sam i nie zawsze na pewno.

> No dokładnie! Zgadzam się. Ale wielu wiernych tak myśli że można.

wielu tez, zapewne od Boga, otrzymalo jakies zadania. nie wiem, moze Bog
im musial wyznaczyc cos, aby sie spelnili?

> Zajmij się nimi. Skup się na wiernych którzy wierzą w natchnione myśli.

ojejku, jesli jest natchnione pisanie, to sa i natchnione mysli.
ale jesli mysli sa w jakimkolwiek stopniu zle, to nie pochodza od Boga.
naprawde nie rozumiem, jak mozna nie odrozniac.
wiec czym niby mialbym sie zajmowac?

> Bo to oni są zagrożeniem dla świata i również Ci, którzy takie myśli
> natchnione akceptują jako wytłumaczenie ludzkich akcji...

naprawde nie rozumiem. jesli ktos zna Boga, wie, ze jest Dobry.
jesli nie jest Dobry, nie jest Bogiem.
jesli jakas zla mysl do kogos dociera, to wiadomo, ze nie pochodzi od Boga.

jacek