Życie

1. Data: 2017-07-23 09:46:44

Temat: Życie
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdziwe życie jest dopiero po śmierci. Obecnie to jest raczej
wegetacja. Owszem - bywają piękne chwile, nawet nie tylko chwile, dobry
okres może trwać do roku, jednak co to jest w porównaniu z całym życiem?
Tylko problem, bo po śmierci może być również piekło, w takim razie
lepiej było by się nie narodzić.
Grunt by się załapać chociaż do czyśćca.

2. Data: 2017-07-23 14:50:18

Temat: Re: Życie
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Tylko problem, bo po śmierci może być również piekło, w takim razie
> lepiej było by się nie narodzić.
> Grunt by się załapać chociaż do czyśćca.

Życie po śmierci jest fałszywą obietnicą. Bujdą na resorach!

3. Data: 2017-07-23 15:45:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Tylko problem, bo po śmierci może być również piekło, w takim razie
> lepiej było by się nie narodzić.
> Grunt by się załapać chociaż do czyśćca.

Przestań marudzić. Życie to nie bajka, nikt nie ma w życiu samych słodyczy.
Nawet ci, którzy z pozoru mają wszelkie warunki do bycia najszczęśliwszymi
na świecie, nie potrafią być szczęśliwi - im więcej mają powodów do
radości, tym są bardziej sfrustrowani - przykłady klasyczne to Michael
Jackson, Amy Winehouse, Marilyn Monroe i setki im podobnych.
W książce, którą Ci poleciłam, jest super myśl, w stylu: ludzie zawsze są
tym bardziej nieszczęśliwi, im bardziej mogą być szczęśliwi. Czy jakoś tak.
Czyli - szczęście to stan umysłu i mentalności, a nie same dobre zdarzenia
w życiu.

Piosenka Dżem'u dla Ciebie:

https://m.youtube.com/watch?v=9a_t5O6SBpg

"Kiedy byłem mały,
zawsze chciałem dojść na koniec świata,
kiedy byłem mały,
pytałem gdzie i czy w ogóle kończy się ten świat...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile

Kiedy byłem mały,
pytałem co to życie,
co to życie mamo,
widzisz życie to ja i Ty,
ten ptak, to drzewo i kwiat,
odpowiadała mi...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile

Teraz jestem duży i wiem,
że w życiu piękne są tylko chwile,
dlatego czasem warto żyć,
dlatego czasem warto żyć...

W życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
w życiu piękne są tylko chwile,
tylko chwile

Kiedyś byłem mały...

4. Data: 2017-07-23 15:46:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Życie po śmierci jest fałszywą obietnicą. Bujdą na resorach!

Udowodnij.

5. Data: 2017-07-23 15:49:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> zawsze chciałem dojść na koniec świata,
> kiedy byłem mały,
> pytałem gdzie i czy w ogóle kończy się ten świat...

I druga - Grechuta, "Dni, których nie znamy":
https://m.youtube.com/watch?v=oG6pEolAKm8

6. Data: 2017-07-23 17:55:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 15:46, XL pisze:

> Udowodnij.

Udowodnij, że nie jest bujdą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-07-23 18:20:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Udowodnij, że nie jest bujdą.

Ja opieram się na wierze, więc MNIE dowody nie są potrzebne (choć owszem,
niezbite świadectwa istnienia życia po śmierci posiadam - na własny użytek
i wąskiej grupy osób w nich osobiście wraz ze mną uczestniczących).
I to nie ja mam cokolwiek udowadniać, bo niczego tu nie twierdzę - w
odróżnieniu od Pszemola, dla którego naukowy pogląd na świat jest jedynym
słusznym. Zgodnie ze swym naukowym poglądem to Pszemol nie powinien mieć
problemu z naukowym dowodem swoich tez. Gadanie nie wystarczy - wypada
UDOWODNIĆ. Bez dowodu jego przekonanie jest tylko i wyłącznie wiarą.

8. Data: 2017-07-23 18:44:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 18:20, XL pisze:

> Ja opieram się na wierze, więc MNIE dowody nie są potrzebne (choć owszem,
> niezbite świadectwa istnienia życia po śmierci posiadam

Gdybyś posiadała, to przeszłabyś do historii. Podręczniki o tobie by pisali.
Dupa tam, a nie posiadasz :)

>- na własny użytek
> i wąskiej grupy osób w nich osobiście wraz ze mną uczestniczących).

LOL :)

> [...]
> słusznym. Zgodnie ze swym naukowym poglądem to Pszemol nie powinien mieć

Przecież on nie ma problemu.
To ty twierdzisz, że życie po śmierci istnieje, a nie on.

> Gadanie nie wystarczy - wypada
> UDOWODNIĆ. Bez dowodu jego przekonanie jest tylko i wyłącznie wiarą.

Nie.
To twoje twierdzenie bez dowodu jest wiarą. A nie odwrotnie.
Tyla razy już ci to tłumaczyłem i nadal nie dotarło...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-07-23 18:47:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.07.2017 o 18:44, Kviat pisze:
> Przecież on nie ma problemu.
> To ty twierdzisz, że życie po śmierci istnieje, a nie on.

Nie, to trzeba udowodnić ponad wszelką wątpliwość że życie po śmierci
NIE istnieje! W przeciwnym razie przez całe życie trzeba postępować tak,
jakby życie po śmierci istniało NA WSZELKI WYPADEK.

10. Data: 2017-07-23 19:13:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 18:47, pinokio pisze:

> Nie, to trzeba udowodnić ponad wszelką wątpliwość że życie po śmierci
> NIE istnieje!

Nie. Żeby wyciągać kasę od ludzi z czystym sumieniem, to trzeba
udowodnić ponad wszelką wątpliwość, że życie po śmierci istnieje.
W przeciwnym razie, jest to zwykłe oszustwo.

> W przeciwnym razie przez całe życie trzeba postępować tak,
> jakby życie po śmierci istniało NA WSZELKI WYPADEK.

Czyli wiara, to pospolity oportunizm. Tak na wszelki wypadek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Uchroni?
Audytorium ?