Zycie bez woreczka zolciowego - Wasze opinie

11. Data: 2011-01-26 12:22:27

Temat: Re: Zycie bez woreczka zolciowego - Wasze opinie
Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za dużo błonnika tez nie robi dobrze, ale w mniejszym stopniu
> [...]

Myślałem że błonnika nie można "przedawkować".
A jak się objawia to - "że nie robi dobrze" ?

Pozdrawiam,
Aleksander.

12. Data: 2011-01-26 12:27:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2011 13:22:27 +0100, Aleksander napisał(a):

> Myślałem że błonnika nie można "przedawkować".
> A jak się objawia to - "że nie robi dobrze" ?

Jedz sam papier toaletowy i otręby, to zobaczysz :-)

13. Data: 2011-01-26 13:07:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 13:22, Aleksander pisze:

> Myślałem że błonnika nie można "przedawkować".
> A jak się objawia to - "że nie robi dobrze" ?

Np. utratą żelaza i innych składników mineralnych, które nie zdążają się
wchłonąć, bo "przelatują".

--
Pozdrawiam - Aicha

14. Data: 2011-01-26 13:08:28

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 13:27, Ikselka pisze:

> Jedz sam papier toaletowy i otręby, to zobaczysz :-)

Nie wszyscy jedzą tylko parówki, a takie eksperymenty to kozom radź, a
nie ludziom.

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2011-01-26 13:53:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2011 14:08:28 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie wszyscy jedzą tylko parówki, a takie eksperymenty to kozom radź, a
> nie ludziom.

No wiesz, chyba tylko kozy brałaby mój żart poważnie.

16. Data: 2011-01-26 14:10:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 14:53, Ikselka pisze:

> No wiesz, chyba tylko kozy brałaby mój żart poważnie.

Zapomniałaś o weganach.

--
Pozdrawiam - Aicha (hint-> celuloza i ściany komórkowe)

17. Data: 2011-01-26 14:59:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Jan 2011 15:10:29 +0100, Aicha napisał(a):

> Zapomniałaś o weganach.

Znowu??? - no tak, istnienie wegan miewam tylko w pamięci operacyjnej :-)

18. Data: 2011-01-26 15:00:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomniałaś o weganach.

No i... masz wegan za kozy?

19. Data: 2011-01-26 15:27:29

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-26 16:00, Ikselka pisze:

> No i... masz wegan za kozy?

Nie za jedzących papier* i otręby.
*Wskazówka była w poprzednim poście.

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2011-01-26 18:26:50

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 12:22, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

> A jak się objawia to - "że nie robi dobrze" ?

Piekłam chleb ze sporą ilością otrąb. Bolało codziennie. Poczytałam,
skojarzyłam, odstawiłam otręby - objawy znacznie się ograniczyły.

Ania

Wplyw soli na trawienie
Leki na nadcisnienie
krążek
długość członka
Dusza wchodzi w cialo w momencie przerwania pepowiny