Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Immon <"<tu wstaw nick>priv"@wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zycie i smierc
Date: Sat, 29 Jul 2006 22:00:39 +0200
Organization: Onet.pl
Lines: 45
Message-ID: <85yk9tcz27n0$.j8vx5b0c92g2$.dlg@40tude.net>
References: <ea8t9i$eeq$1@inews.gazeta.pl>
<1...@i...googlegroups.com>
<urenzfextgg2$.1rty9mtf2hxhm$.dlg@40tude.net>
<1...@i...googlegroups.com>
<wjut82w663q4$.1wufqq64906sw$.dlg@40tude.net>
<1...@p...googlegroups.com>
<eab10a$j28$1@atlantis.news.tpi.pl>
<s2w4rm3coyex.zwgciajgcwv9$.dlg@40tude.net>
<ead830$l4t$1@atlantis.news.tpi.pl> <eadf8j$cqa$1@atlantis.news.tpi.pl>
<eaebpl$31f$1@atlantis.news.tpi.pl> <eaf9os$821$1@atlantis.news.tpi.pl>
<eafkhl$91v$1@nemesis.news.tpi.pl>
<oziyxuvcm5rd$.1x82012w1y5l5.dlg@40tude.net>
<eag7ve$923$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: sub219-218.elpos.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1154203225 5976 85.193.219.218 (29 Jul 2006 20:00:25 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 29 Jul 2006 20:00:25 +0000 (UTC)
X-Sender: 9M944M6+fSu3P3TU7PczTg==
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:348905
Ukryj nagłówki
Dnia Sat, 29 Jul 2006 20:02:01 +0200, Radek napisał(a):
>> To może zaproponuj firmom reklamowym swoją wizję reklamy. Będziesz miał i
>> kasę i satysfakcję :) A może *przerastasz swoją epokę*? Ja w wieku 20 lat
>> *bardzo przerastałem* ;)
>
> Bzdura.
1. A może po prostu nieporozumienie?
Zdanie: "Ja w wieku 20 lat *bardzo przerastałem*"
należy czytać jako
"Mając 20 lat *wydawało mi się*, że bardzo przerastam swoją epokę" :)
Teraz pytam ciebie - wydaje ci się, że przerastasz swoją epokę?
>>> Takich reklam praktycznie się nie obserwuje a reklamy
>>> wybiegające trochę dalej od przyjętych "norm" są cenzurowane.
>>
>> No i dlaczego? Może jakoś delikatnie durniom wytłumacz...
>
> Durnie nie korzystają z usenetu. Mylę się?
1. Bardzo się mylisz - poszperaj tylko w google. :)
2. Miałem na myśli tych *durniów z telewizji* i agencji reklamowych,
więc jeszcze raz proponuję: Może jakoś delikatnie durniom wytłumacz jak się
powinno robić reklamy :)
> A miałem okazję próbować tłumaczyć "durniom" pewne rzeczy wiele razy.
> Bez skutku.
Skąd pewność, że tłumaczyłeś durniom? Może ktoś teraz tak samo wspomina
ciebie? Może zapodaj link - niech oceni więcej osób?
>> P.S. nie *pokarzą*, lecz *pokażą* - chyba że chcesz kogoś *pokarać* ;)
>
> Używam Thunderbirda 1.5.0.4, który ma sprawdzanie pisowni. Widać
> nienajlepsze bo niepodkreśla "pokarzą".
A ja nie używam automatu i jakoś radzę.
Kiedyś na pl.hum.poezja facet zrobił dużo podstawowych błędów
ortograficznych w swoim wierszu i tłumaczył się, że zapomniał właczyć
sprawdzanie pisowni :)
--
Immon
|