Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.

Data: 2018-04-06 20:59:09
Temat: Re: Życie jako proces samodoskonalenia Boga.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>

W dniu 06.04.2018 o 20:17, pinokio pisze:

> Ale Bóg nie musi stawać się doskonały bo już jest.

Ty uważasz, że jest doskonały skąd wynika, że doskonałym usiał być od
samego Początku (S)Tworzenia. To jak mógł popełnić taką wielką gafę, że
stworzył tak wielkiego drapieżcę jak Homo Sapiens, który tak
wydoskonalił metody dominacji i przemocy, że sam jest bliski
samozagłady? Czy takiego (S)Twórcę uważać można za doskonałego?

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018