Życiowy problem

1. Data: 2003-02-28 16:19:00

Temat: Życiowy problem
Od: "tengu" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem kulturystą i ze względu na kolosalne spożycie białka od dłuższego
czasu miałem pryszcze. Zapobiegawczo stosowałem żele do zmywania twarzy, ale
ostatnio zauważyłem, że "syfki" robią mi się coraz głębiej pod skórą. Efekt
jest taki, że miejsce to staje się czerwone, rośnie gula i długo boli.
Głębokie przebicie szpilką powoduje upływ dużej ilości osocza i białej
substancji normalnie pojawiającej się w pryszczach "na powierzchnii". Mam z
tym duży problem, cięzko mi się pokazać dziewczynie, o konkursach już nie
mówie. Proszę o pomoc - to dla mnie bardzo poważna sprawa. Co z tym zrobić?

[zaznaczam, że środków niedozwolonych w życiu nie brałem, w związku z czym
moja dolegliwość nie jest spowodowana środkami anabolicznymi ani
hormonalnymi]

2. Data: 2003-02-28 20:00:47

Temat: Odp: Życiowy problem
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tengu <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3o25e$5kc$...@n...onet.pl...
> [...]
ale
> ostatnio zauważyłem, że "syfki" robią mi się coraz głębiej pod skórą.
[ciach]

A jakie to były żele? Jeśli mocne, wysuszające, to zmień na coś
łagodniejszego i nawilżaj skórę jakimiś odżywczymi kremami (mnie swego czasu
pomogła Nivea, chociaż z początku wydawało mi się, że taki tłusty krem tylko
wszystko pogorszy). Ale problem nie ogranicza się chyba tylko do kosmetyków,
jeśli wiesz, że przyczyną problemów jest dieta białkowa, to rozwiązanie
nasuwa się samo - zmienić styl odżywiania. Albo wybierz się do
endokrynologa, to może być zaburzenie hormonalne (za dużo testosteronu
bodajże...)
Pozdrawiam i życzę uporania się z kłopotem,
Marvelle

3. Data: 2003-03-01 11:05:38

Temat: Re: Życiowy problem
Od: "fo ma" <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może przyczyną są sterydy?foma

4. Data: 2003-03-01 20:10:03

Od: "Beata" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> [zaznaczam, że środków niedozwolonych w życiu nie brałem, w związku z czym
> moja dolegliwość nie jest spowodowana środkami anabolicznymi ani

Ja mialam taki sam problem w wieku 20 lat,anie jestem kulturysta wrecz
przeciwnie.Wygladalam i czulam sie tragicznie.Poszlam prywatnie do
dermatologa (po 100 bezowocnych wizytach u dermatologa w przych.) i on
powiedzial mi ze to zaostrzona forma tradziku ktora trzeba leczyc
antybiotykami. Przez miesiac codziennie stosowalam na skore twarzy specjalny
plyn DALACIN T (na recepte) przez nastepne 2 mc-e stosowalam differin zel (w
niektorych aptekach na rec. a w niektorych nie) na krosty ktore dalej sie
pojawialy ale w lagodniejszej postaci niz wczesniej.Po zakonczonym leczeniu
male bolace krostki niekiedy mi sie pojawiaja ale smaruje je lu
profilaktycznie cala twarz differin-krem (on nie wysusza skory jak zel).
Mysle ze powinienes isc do lekarza Jezeli natkniesz sie na jakiegos kretyna
, ktory powie, ze to nic takiego to popros aby przepisal ci wyzej podane
leki.(moja kolezanka tak zrobila i jej rowniez pomoglo bo sa to standardowe
leki na tradzik).Najwazniejsze jest to aby stosowac je regularnie bez
przerw.
Pozdrawiam Beata

5. Data: 2003-03-03 13:55:03

Od: "jacks24" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zmniejsz ilosc bialka - to ze robia sie krosty znaczy ze organizm nie
przyswaja calosci aplikowanych racji i w ten sposob sie broni...zadne zele
nie pomoga

6. Data: 2003-03-05 00:37:52

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marvelle" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik tengu <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b3o25e$5kc$...@n...onet.pl...
> ale

cokolwiek zrobisz to przypadkiem tego nie wyciskaj
bo podraznisz skore i bedziesz mial tego coraz wiecej i wiecej.
ta zasada jest najwazniejsza.
jest krem skinoren ale nie wiem czy pomoze.

--
www.operacja.b3.nu

Amol - sklad?
zapalenie pecherza moczowego
VILCACORA
napad / ruszają się zęby - to koniec ???
Co to może być?