Życzenia

141. Data: 2013-01-08 16:19:24

Temat: Re: Życzenia
Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 1 stycznia 2013 04:22:58 UTC+1 użytkownik Aicha napisał:
> W dniu 2012-12-26 22:43, glob pisze:
>

> W Nowym Roku wszystkim najlepszego
>
> a Katarzynie W. wyroku długiego...
>
> CBDO. Jednak miałam rację. Ale czekać na szczekanie nie będę, wigilia
>
> już minęła.
>
> A życie pisze ciekawszą opowieść.
>
> Żegnajcie mili Państwo :)))

O kufa, takie tematy były, a mnie nie było ...
Proszę jakiegoś dobrego człowieka, rzuci ochłap-linka wygłodzonej hienie ...

142. Data: 2013-01-08 16:19:37

Temat: Re: yczenia
Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 08/01/2013 16:01, glob wrote:
> Te konsekwencje psychologiczne nie są prawdziwe, kościół wmawia
> syndrom poaborcyjny, który został zdemontowany jako propaganda a nie
> nauka przez NAUKĘ. A w rzeczywistości kobiety po aborcji odczuwają
> ulgę.

W takowy syndrom to z reguly uwierza osoby slabe psychicznie i o slabej
osobowosci.

Natomiast nie mozna tez generalizowac, zaleznie od powodu, zaistnialej
sytuacji i wsparcia jakie otrzymaja - jedne kobiety moga odczuwac ulge a
inne wyrzuty sumienia.

Samobojstwa tez sie zdarzaja z tego powodu.

Kazdy przypadek jest unikatowy i tak tez powinno sie do niego podejsc.

--

.......................DHSL.........................
.

143. Data: 2013-01-08 16:28:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> ...All men are tempted. There is no man that lives...
> .that can't be broken down, provided it is the right.
> .......temptation, put in the right spot.............
> ...........Henry Ward Beecher (1887).................

Nie, badania pokazują że generalnie czują ulgę, chociaż zdażały się
przypadki histerii , jednak to były osoby związane z kościołem. Czyli
takie , które uwierzyły propagandzie.

144. Data: 2013-01-08 16:38:32

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 08/01/2013 16:28, glob wrote:

> Nie, badania pokazują że generalnie czują ulgę, chociaż zdażały się
> przypadki histerii , jednak to były osoby związane z kościołem. Czyli
> takie , które uwierzyły propagandzie.

A ja znam osobiscie przypadki ktore byly tak bardzo dalekie od
jakiejkolwiek ulgi jak i kosciola.

Podczas ciazy jak i po aborcji zachodza tak skomplikowane procesy
biologiczne ze nie mozna jednoznacznie okreslic powodu nastroju. Zwykla
zmiania poziomu hormonow powoduje powazne zaburzenia emocjonalne i nie
jest to koniecznie spowodowane wyrzutami sumienia lub ulga.

--

.......................DHSL.........................
.

145. Data: 2013-01-08 16:45:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> ...All men are tempted. There is no man that lives...
> .that can't be broken down, provided it is the right.
> .......temptation, put in the right spot.............
> ...........Henry Ward Beecher (1887).................

Na zachodzie aborcja jest legalna i humanitarna, aborcja to troska
matki o przyszłość dziecka, tak więc odczuwają generalnie ulgę, bo
zadbały o bezpieczeństwo którego by nie było gdyby urodziła. W Polsce
po dwudziestu latach propagandy nawet zabita dechami ateistka , może
się dziwnie poczuć, bo tkwi w takim społeczeństwie .

146. Data: 2013-01-08 16:49:25

Od: TheDevineMe <d...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

On 08/01/2013 16:45, glob wrote:

> Na zachodzie aborcja jest legalna i humanitarna, aborcja to troska
> matki o przyszłość dziecka,

Troska bym tego nei nazwal, raczej zapobieganiem tragedii zanim takowa
sie wydarzy.

> W Polsce po dwudziestu latach propagandy nawet zabita dechami ateistka,
> może się dziwnie poczuć, bo tkwi w takim społeczeństwie .

A to sie akurat zgadza :)

--

.......................DHSL.........................
.

147. Data: 2013-01-08 17:15:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

.
> ...All men are tempted. There is no man that lives...
> .that can't be broken down, provided it is the right.
> .......temptation, put in the right spot.............
> ...........Henry Ward Beecher (1887).................

No jak się człowieka uwarunkuje , że do danej rzeczy ma odczuwać
wstręt, a innemu, że ma czuć miłość, to wrzucisz obu na tomograf i
jeden będzie miał mózg zalany substancjami stresu, a drugii
substacjami miłości. I teraz ktoś może powiedzić że biologia warunkuje
stres, bo nie zna wyników badań drugiego. Bo to nie biologia ale
kultura danego regionu.

148. Data: 2013-01-08 17:57:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Jan 2013 15:53:29 +0000, TheDevineMe napisał(a):

> Aborcja nie jest morderstwem poniewaz zarodek ludzki nie jest czlowiekiem.

Bo mu zabronisz być :->
--
XL

149. Data: 2013-01-08 17:59:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jan 2013 08:19:24 -0800 (PST), r...@o...pl napisał(a):

> O kufa, takie tematy były, a mnie nie było ...
> Proszę jakiegoś dobrego człowieka, rzuci ochłap-linka wygłodzonej hienie ...

Niestety, naczelna archiwistka własnie się była znikła 3333-)
--
XL

150. Data: 2013-01-08 18:00:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Sty, 18:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Bo mu zabronisz być :->
> --
> XL

Bo nie jest, walczysz o dogmaty, propaganda dla tych co dogmaty
stawiają wyżej od życia ludzkiego.

Hmm..
Footjob Slut
25-ty po 21-ym!