Zyczenia i wypociny poetyckie

1. Data: 2001-12-23 14:33:29

Temat: Zyczenia i wypociny poetyckie
Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Kochana Grupo!!

Z centralnej, upalnej Australii przesylam Wam najserdeczniejsze zyczenia
zdrowych, pogodnych i wspanialych Swiat Bozego Narodzenia.
Zamiast okolicznosciowego przepisu zalaczam swiateczny wiersz ktory
napisalam dla moich Rodzicow i zalaczylam do paczki z prezentami. A co!
Gdzies sie musze pochwalic! Maz po polsku nie gada (a moze zagada w wigilie
o polnocy???), a do grupy poetyckiej nie smiem tych rymow czestochowskich…
tutaj najwyzej Krysia z cygarem na mnie srogo popatrzy :-)

Dla wyjasnienia, Jumbo to ukochany pies rodzicow, kaczki i labedzie w zatoce
tuz pod oknem, a szampan to ich ulubiony trunek.

Ciemno wszedzie, glucho wszedzie
Nad zatoka spia labedzie
Pod listeczkiem spi slimaczek
Zaraz obok stado kaczek
Pierwsza gwiazdka srebrna wschodzi
Ciesza starzy sie i mlodzi
Jumbusiowi cieknie slinka
Rozjarzyla sie choinka
W okno juz aniolek puka
(Taka z niego chytra sztuka)
“Nalewajcie mi szampana
Cos dla Pani mam i Pana
I dla pieska lakomczuszka
Co nadstawia pilnie uszka”
Wasy otarl, podziekowal
I do drogi sie szykowal
Ledwie oknem sie wyslizgnal
Jumbo pysior swój obliznal
I zagadal ludzkim glosem
Potracajac paczki nosem
“Bóg sie rodzi moc truchleje
Niech sie szampan struga leje
Wiedza ludzie i zwierzeta
Jak obchodzic trzeba Swieta”
Pod choinka razem siedli
Troche pili, troche jedli

Niech ten dzien nam przypomina
Ze to swieta rzecz rodzina

1. Data: 2001-12-23 16:46:53

Temat: Re: Zyczenia i wypociny poetyckie
Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Anna Sheridan wrote:

> Kochana Grupo!!
> Z centralnej, upalnej Australii przesylam Wam najserdeczniejsze
> zyczenia

Wyglada na to ze Ty pierwsza bedziesz miala wigilie /w Alice Springs/
potem- o ile wiem -chyba ja bede nastepny /w Abu Dhabi/ i wreszcie
nasi szczesliwi osniezeni "europejczycy" z prawdziwymi
pachnacymi choinkami ,karpiem, grzybkami, i tak smacznie dalej...
az wreszcie -last but not least :-) Magdalena Basset
w najdalszej Californi.
Krysia / z cygarem / najlepiej sie usadowila -bo posrodku -w czasie GMT.
Tomek W.

1. Data: 2001-12-23 17:08:27

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek W" <d...@e...net.ae> napisał w wiadomości

> [...]
> w najdalszej Californi.
> Krysia / z cygarem / najlepiej sie usadowila -bo posrodku -w czasie GMT.

Niesamowite ile na tej liscie osob z zagranicy - nawet nie wiem ile..., z
kilka na pewno...K

1. Data: 2001-12-23 18:03:07

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> a écrit dans le message news:
3c260f3a$...@n...vogel.pl...

> Niesamowite ile na tej liscie osob z zagranicy - nawet nie wiem ile..., z
> kilka na pewno...K

Niesamowite, ile na tej liscie osob z Polski... tysz nie wiadomo dokladnie
ile...-)))))

Ewcia
(z innej perspektywy)

--
Niesz !

1. Data: 2001-12-23 18:20:00

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote in message ...
>Niesamowite, ile na tej liscie osob z Polski... tysz nie wiadomo dokladnie
>ile...-)))))<

w kazdym razie serdeczne zyczenia dla wszystkich

katarzyna, tysz z zagranicy

1. Data: 2001-12-23 18:55:41

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak wrote:

> Niesamowite ile na tej liscie osob z zagranicy - nawet nie wiem > ile..., z kilka
na pewno...K

Ale te kilka to straszne lakomczuchy wiec i lepiej ze daleko :-)
Tomek W

1. Data: 2001-12-23 19:11:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>w najdalszej Californi.
>Krysia / z cygarem / najlepiej sie usadowila -bo posrodku -w czasie GMT.

ja z cygarem moge byc w greenwich zeby ten meantime mi rowno
wyszedl, hehehe

ciasteczka cukrowo-maslano-cytrynowe wyszly jak ta lala!! szynka
obgotowana, przygotowana do pieca jutro
keksiki zrobione! czyli wlasciwie nic do roboty

snieg stopnial , a ja siedzie w lamecie na glowie

krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-23 19:14:13

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>w kazdym razie serdeczne zyczenia dla wszystkich
>
>katarzyna, tysz z zagranicy

bardzo w ogole duzoludzi zewszad.. i dobrze. niektorzy maja kota,
niektorzy cygara, a wiekszosc i tak umie ciasta piec lepiej ode
mnie ;))

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-23 21:05:07

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał(a):
/.../
> Niesamowite, ile na tej liscie osob z Polski... tysz nie wiadomo
dokladnie
> ile...-)))))
>
> Ewcia
> (z innej perspektywy) > -- Niesz !
------
A niektóre to nawet pamietaja, ze za chwile
imieniny Ewy / Ew ....
:)))
Ewcia Niesz .. Niech !!!!
zyje.
szampana duzo i w ogole.
caluski
:)****

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-12-23 22:12:11

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Zowisia" <z...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
a05gvh$gup$...@n...onet.pl...
> A niektóre to nawet pamietaja, ze za chwile
> imieniny Ewy / Ew ....
> :)))
> Ewcia Niesz .. Niech !!!!
> zyje.
> szampana duzo i w ogole.
> caluski
> :)****

Oh, Zowisiu !!!

Jestes balsamem i miodkiem !

No to ja JUZ zaczynam (bo musze wyjac moj cassoulet z pieca...)

Wszystkim Adasiom i Ewciom,
z okazji zblizajacych sie (tuz, tuz...) imienin :

NAJLEPSZE NAJGORETSZE ZYCZENIA !!!!!

(i niech sie swieci Pierwszy Maja !)

(hu ! ha !)
--