Życzenia świąteczne

101. Data: 2009-04-07 22:23:44

Temat: Re: Życzenia świąteczne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Apr 2009 22:03:11 +0200, Paulinka napisał(a):

> Ulizane na nimfę.

Jak się ma tak ciężkie włosy, jak moje, to nijak nie idzie ich postawić. I
nic tu nie pomoże najlepszy fryzjer, o ile nie wyjedzie z trwałą - a to to
już zbrodnia na takie włosy.

> Ale wygodne. Nie wszyscy buszują w 'galeriach' w poszukiwaniu swojego
> stylu.

Nie buszuję - kupuję co jest ładnego, a jak nie ma, to sama sobie szyję.
Jutro może pokażę w "robótkach" jedną kieckę sprzed 2 lat (bo akurat
niecały rok temu znowu w niej wystąpiłam i akurat mi zdjęcie zrobiono), co
ją sobie samiuteńka uszyłam - a było ich dużo kiedyś, tych kiecek, czekają
wszystkie. Kiedy schudnę, to pozakładam je i też pokażę.

> Mam 11-letnie martensy...

Moja córka starsza też. Są niezniszczalne. Ja mam dopiero 2-letnie, żółte,
sznurowane, na obcasie. Nie nosiłam ich w tym roku, bo jakoś za dużo tych
butów, no i inną kurtkę cały czas "tłukłam" dla wygody, a do tych żółtych
tylko jedna mi pasuje, też żółta, która jakoś przeleżała w szafie zimę.

102. Data: 2009-04-07 22:27:49

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał - znany fotograf pisze:

> linux to hujowy system jako stacja robocza dla przeciętnego
> urzyszkodnika ale zajebiscie się nadaje do serwerów a teraz już
> wypierdalaj
Gówno fotografujesz i gówno wiesz.

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Linux ?? ?? ??????????? ??

??? ???

103. Data: 2009-04-07 22:28:32

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Spierdalaj :-)

Uuu, powialo wielkopanstwem.
Widac, ze niesamowity awans spoleczny nastapil.

104. Data: 2009-04-07 22:31:01

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:

> [...]

> długie na przemian co 2-3 lata (co poradzę, że mi szybko rosną), odkąd
> się wyrwałam spod matczynego terroru "chłopcyka" ("bo tak ci ładnie w
> krótkich") :)
> Ale takie plaskate to sama bym obcięła albo coś z nimi zrobiła.
> Właśnie tłumaczę dziecku, że z przedziałkiem na środku i bez grzywki
> wygląda jak XIX-wieczny kancelista :) "Niestety" kędziorków po mnie
> nie odziedziczyła. Za to zazdroszczę jej, że ma takie posłuszne.

> To wyjaśnia wspólny gust z mężem. Spróbowałby powiedzieć, że jakaś
> inna jest sexy, to by sam sobie musiał obiad robić. I lody po obiedzie

Pierwsze męczące, drugie niewygodne. ;)

michał

105. Data: 2009-04-07 22:31:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 07 Apr 2009 22:07:36 +0200, Paulinka napisał(a):

> [...]
.html

> Ładna z Ciebie kobieta. Ciekawi mnie tylko, dlaczego przy całej Twojej
> ostrożności na temat udostępniania w internecie danych o sobie, dajesz
> nam tu na tacy swoją wizualizowaną twarz?

Stwierdziłam, że w sumie i tak za parę latek ona się zmieni nie do poznania
;-)
Ponadto i tak mnie tu parę osób już widziało, nawet komórami fotografowali.
Kaczyńskiego i byle aktorzynę np. każdy widział i co z tego?
Jeśli mnie ktoś zobaczy, to i cóż?
To bezsens z tym chowaniem się - jest też na świecie parę osób łudząco do
mnie podobnych... a sama i tak codziennie wygladam inaczej: a to oczy
zapuchną, a to okularki na nosie czy bez - różnie się wygląda. I przebywa
;-)

106. Data: 2009-04-07 22:38:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Apr 2009 00:11:49 +0200, Rafał - znany fotograf napisał(a):

> Pewnie nie uwierzysz ale gówno.

Ja wierzę :-DDD

107. Data: 2009-04-07 22:42:37

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Kontakty klasowe się intensyfikują - dzieci odchowane, a my ciągle młodzi,

Wroc do pigul lepiej schizofreniczko, bo wciaz zyjesz zludzeniami i nic twoj
stan sie nie poprawia. Lecz sie poza otyloscia koniecznie na mozdzek.

> "Bravo", bywamy z TŻ, no i pewnie stąd te zbyteczne 2 kilo? Po świetach

TZ - Typowy Zul?
Aaa, racja - w koncu ostatnio zapierdolony na chate wrocil w nocy...
To takie meskie, prawda? Lubisz to przeciez.

> koniec z restauracyjkami, lazania i lody mi wybitnie nie służą, gdzie to
> tyle kluch i słodyczy jeść. Czas wrócić do 38 z wiosną, ale co wtedy z moim
> nickiem? ;-)

Gdzie ty chodzisz do restauracji, skoro non stop przed kompem siedzisz
kaszalocie. Zarcie w restauracjach, podczas gdy caly czas kisisz kapuche? Nie
rob z ludzi naiwniakow, zeby znowu mieli wierzyc w te twoje mity
Przestan znow po prostu klamac i daj sobie powiedziec, ze jestes nieruchawa
(pod kazdym wzgledem) od wiecznego opierdalania sie i bezruchu, powodowanych
tym, ze nie ruszasz sie z chaty z powodu wiecznego pobytu online i problemu z
pecherzem objawiajacego sie permanentnym szczaniem na grupach.
Jestes kafara nie tylko dlatego, ze nic nei robisz, ale po prostu masz taka
budowe ciala - nigdy nie bedziesz zgrabna, tylko nabita. 38 to dla ciebie
odchudzanie a nie powrot do normalnosci
36 to juz anoreksja dla takich jak ty.

> Teraz lecę do roboty,

Buehuehue.
Jaki podatek placisz? Na liniowce jestes?
Hehehe, co za palant.

nie wiem, jak ja zdążę ze wszystkim. A tu jeszcze

trzeba na grupach popierdolic od rzeczy jak zwykle...

> rano 150 pomidorów do doniczek trzeba posadzić, torebkę własnie kończę
> rafiową, żeby przed świętami w grupce robótkowej się nią okazać.

Kogo to obchodzi prostaczko? Kazdy ma swoje zycie i swoje swieta, twoje sa
takie przewidywalne: zarcie, rodzina, bachory, mycie naczyn - nuda, od
poczatku piszesz co roku to samo. Przymknij jadake beznadziejo.

> I tak na wszelki wypadek, gdybym się mało odzywała w najbliższym czasie,
> żeby się ktoś tutaj nie cieszył, że mnie, taką wstrętną i grubą zniechęcił
> skutecznie swoją zawiścią - zapewniam, że jest wręcz przeciwnie, wrócę za
> pare dni intensywniej niż dotąd, parę zdjątek moich dziełek robótkowych
> oraz fotki n.t. mojej tuszy jeszcze zamieszczę też :-D

Bleblebleble
bleble
bleble
wszyscy zawiszcza ci wrodzonego debilizmu i tlustych ud, bo jest czego

> Pozdrawiam i jeszcze raz życzę (Tobie i Wszystkim - w tym fotografom i
> bluzgaczom) wesołych, szczęśliwych i smakowitych Świąt :-)

Szczam na twoje nieszczere zyczenia, nieszczere jak i wszystko co od ciebie
pochodzi. Jestes jedna wielka zaklamana menda i zadne slowa ktore wypowiadasz
nie maja jakiejkolwiek wartosci w sensie prawdy.
Udlaw sie w te swieta - moze skonczysz tyle biadolic.

108. Data: 2009-04-07 22:46:27

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> [...]
> do mnie podobnych... a sama i tak codziennie wygladam inaczej: a to
> oczy zapuchną, a to okularki na nosie czy bez - różnie się wygląda.

Vanity Fair by XL... Ale czegóż innego można się było po Tobie
spodziewać...

--
Pozdrawiam - Aicha

109. Data: 2009-04-07 22:46:31

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> No. To uprzejmie proszę mnie motywować dalej do schudnięcia. Chleba, masła
> i cukru JUŻ TERAZ nie jem - będę samo mięcho w Święta jeść, bleee :-)

No prosze, co za zaklamana menda.
Jakis czas temu sama wysmiewalas mnie, kiedy wspominalem cos o wiosennej
diecie, ktora przeprowadzalem na sobie w celach lepszego samopoczucia i w
zwiazku z przytyciem powodowanym rzuceniem fajek.
Znowu zaklamana debilka pokazuje wszystkim, ile warte sa jej slowa.
Podobnie jak ty papugo, tez wtedy mowilem o motywowaniu mnie do wytrzymania
najgorszego momentu. Teraz widze, ze sama to robisz, chociaz wczesniej tego
typu praktyke w moim wykonaniu calkowicie zmieszalas z blotem i wieszalas na
mnie psy z jej powodu.
Gratuluje hipokryzji, przynajmniej inni wiedza, ze chujas warta.

110. Data: 2009-04-07 22:49:12

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Racja, czyli po Świętach ruszam na steper - ostatnio słabo z tym było, bo
> mnie lekuśko połamało w krzyżach, kiedy teren nasz chciałam wygrabić z
> suchej trawy, w ilości hektar i 23 ary... :-D

Buehuehuehue!
Nie osmieszaj sie z tym waszym terenem.
Tyle "terenu" to maja miastowi przy swoich domach i to nie w takich malych
miasteczkach.
Przestan naGMINnie robic z siebie przyglupa.
Poza tym widac po tobie nieroba, bo czymze jest 1 hektar i 23 ary? Jaja sobie
robisz w zwiazku ze swietami lesero?

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka