Życzenia świąteczne

241. Data: 2009-04-10 15:23:32

Temat: Re: Życzenia świąteczne
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> się we znaki dam temu i
> owemu jeszcze nie raz i nie dwa

Nie ma to jak chrześcijańskie miłosierdzie (o miłości bliźniego już
nawet boję się wspominać).

--
Pozdrawiam - Aicha

242. Data: 2009-04-10 15:39:33

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Ha ha, to pewnie ta parafia na rzut beretem i ten proboszcz, który
> wszystkich wokół zna i troszczy się o swych parafian (niechcący
> donosząc coś niecoś Tobie o ich problemach).

Widać wiejski proboszcz nadaje się tylko do plotek i kuligów, a po
przeżycia duchowe trzeba jeździć do metropolii. Ach, bo to tam jest
ten ksiądz, z którym, gdyby nie mąż, to........... :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

243. Data: 2009-04-10 15:41:46

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Widać wiejski proboszcz nadaje się tylko do plotek i kuligów, a po
> przeżycia duchowe trzeba jeździć do metropolii. Ach, bo to tam jest
> ten ksiądz, z którym, gdyby nie mąż, to........... :DDD

... a mąż oczywiście o tym wie i strasznie go to kręci...
yntelektualistycznie, rzecz jasna, wyłącznie :D

--
Pozdrawiam - Aicha

244. Data: 2009-04-10 16:11:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Widać wiejski proboszcz nadaje się tylko do plotek i kuligów, a po
> przeżycia duchowe trzeba jeździć do metropolii.

Zastanawiam się tylko, w której parafii jest ta stołówka dla ubogich, co
to XL czasem ją wspiera - w tej miejskiej, czy w tej wiejskiej?

Ewa

245. Data: 2009-04-10 16:23:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> Nie ma to jak chrześcijańskie miłosierdzie (o miłości bliźniego
> już nawet boję się wspominać).

A "miłujcie nieprzyjaciół swoich" i "Panie wybacz im, bo nie wiedzą co
czynią" to już w ogóle z cakiem innej bajki jest. Jakaś totalna
abstrakcja, szczególnie w kontekście dzisiejszego dnia... No cóż...
jaka wiara, takie świadectwo.

--
Pozdrawiam - Aicha

246. Data: 2009-04-10 20:35:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 10:42:43 +0200, medea napisał(a):

> Ha ha, to pewnie ta parafia na rzut beretem i ten proboszcz, który
> wszystkich wokół zna i troszczy się o swych parafian (niechcący donosząc
> coś niecoś Tobie o ich problemach).

Nasza parafia jest kilka km od granic miasta. Do naszego kościoła idę z
domu 10 minut wolnym spacerkiem, a do kieleckiego w byłej parafii mojego
męża jadę 15 minut samochodem.

> To nawet ja sobie przypominam.
>
> Czyli - jak zwykle - dupa i żałość, kłamczuszko.

O czym mówisz? - to tak pro forma pytanie, bo widze, że nie kwapisz się z
uściśleniem. Najprościej jest Ci rzucić we mnie beretem - moherowym. To
wszystko załatwia pewnemu rodzajowi ludzi.

247. Data: 2009-04-10 20:41:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 18:11:18 +0200, medea napisał(a):

> Zastanawiam się tylko, w której parafii jest ta stołówka dla ubogich, co
> to XL czasem ją wspiera - w tej miejskiej, czy w tej wiejskiej?
>
> Ewa

I w tej, i w tej. Coś ciekawość Cię ostatnio zżera.

248. Data: 2009-04-10 20:44:32

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> I w tej, i w tej. Coś ciekawość Cię ostatnio zżera.

We wsi stołówka dla ubogich, która to gmina, bo ciekawość mnie zżera?
--

Paulinka

249. Data: 2009-04-10 20:47:07

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> We wsi stołówka dla ubogich, która to gmina, bo ciekawość mnie zżera?

Podmiejska, nie ma się co tak dziwić.

Saulo

250. Data: 2009-04-10 20:50:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Podmiejska, nie ma się co tak dziwić.

Niemniej wiedza, która to konkretnie mi raczej nie zaszkodzi.

--

Paulinka

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka