Życzenia świąteczne

251. Data: 2009-04-10 20:59:09

Temat: Re: Życzenia świąteczne
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 22:44:32 +0200, Paulinka napisał(a):

> We wsi stołówka dla ubogich, która to gmina,

Nie gmina, lecz parafia.

> bo ciekawość mnie zżera?

W każdym ośrodku charytatywnym jest stołówka. Dla ubogich. U nas w parafii
też jest. Tyle moge powiedzieć, reszta to już szczegóły zbyt
identyfikujące.

252. Data: 2009-04-10 21:00:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 22:47:07 +0200, Saulo napisał(a):

> Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

> Podmiejska, nie ma się co tak dziwić.

To nie jest typowa stołówka dla każdego ubogiego. Tyle moge jeszcze dodać.

253. Data: 2009-04-10 21:01:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 22:50:55 +0200, Paulinka napisał(a):

> Niemniej wiedza, która to konkretnie mi raczej nie zaszkodzi.

Słowo kluczowe: Caritas :-)

254. Data: 2009-04-10 21:02:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie gmina, lecz parafia.

> W każdym ośrodku charytatywnym jest stołówka. Dla ubogich. U nas w parafii
> też jest. Tyle moge powiedzieć, reszta to już szczegóły zbyt
> identyfikujące.

Dziwne rozumowanie zdjęcie, nie identyfikuje, a parafia tak.

--

Paulinka

255. Data: 2009-04-10 21:12:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> To nie jest typowa stołówka dla każdego ubogiego. Tyle moge jeszcze
> dodać.

Żeby dostać zupę musi wyrecytować katechizm?

Saulo

256. Data: 2009-04-10 21:12:21

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Niemniej wiedza, która to konkretnie mi raczej nie zaszkodzi.

Chciałabyś się udać na gratisowy obiadek? ;)

Ewa

257. Data: 2009-04-10 21:14:03

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Słowo kluczowe: Caritas :-)

To nie jest nazwa gminy.

--

Paulinka

258. Data: 2009-04-10 21:14:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 23:02:24 +0200, Paulinka napisał(a):

> Dziwne rozumowanie zdjęcie, nie identyfikuje, a parafia tak.

Zdjęcie identyfikuje? Co można powiedzieć o kimś na podstawie zdjęcia? -
tylko to, jaki kolor włosów i oczu ma/miał jakiś czas temu, kiedy je
zrobiono.
Natomiast parafia to miejsce i nazwa.

259. Data: 2009-04-10 21:15:01

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chciałabyś się udać na gratisowy obiadek? ;)

Chciałabym wiedzieć, które gminy aż tak sobie dobrze radzą. Przyda mi si
ę w pracy.

--

Paulinka

260. Data: 2009-04-10 21:15:45

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Ikselka <i...@g...pl>

> Żeby dostać zupę musi wyrecytować katechizm?

Może 'Rota' wystarczy?

--

Paulinka

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka