Życzenia świąteczne

261. Data: 2009-04-10 21:20:03

Temat: Re: Życzenia świąteczne
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zdjęcie identyfikuje? Co można powiedzieć o kimś na podstawie zdjęcia? -
> tylko to, jaki kolor włosów i oczu ma/miał jakiś czas temu, kiedy je
> zrobiono.
> Natomiast parafia to miejsce i nazwa.

Zdjęcie to tylko TY. Bronisz się przed identyfikacją, a sama dajesz nam
tego wyśmienite kawałki.

--

Paulinka

262. Data: 2009-04-10 21:21:15

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:grod0k$1vd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Chciałabym wiedzieć, które gminy aż tak sobie dobrze radzą. Przyda mi si
> ę w pracy.

Nie gminy - parafie.

263. Data: 2009-04-10 21:21:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Może 'Rota' wystarczy?

Nie bądźcie tacy. Wystarczy ojczenasz.

Ewa

264. Data: 2009-04-10 21:21:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 23:12:16 +0200, Saulo napisał(a):

> Ikselka <i...@g...pl>

> Żeby dostać zupę musi wyrecytować katechizm?

Nie. Niczego nie musi. Wystarczy tylko być ubogim. Ciekawe, co to za dziwna
stołówka, co?
:-)

265. Data: 2009-04-10 21:22:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 23:12:21 +0200, medea napisał(a):

> Chciałabyś się udać na gratisowy obiadek? ;)

Nie ten target. I to bez żadnych złosliwości.

266. Data: 2009-04-10 21:23:14

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:grod0k$1vd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie gminy - parafie.

Dalej nie wiem które.
--

Paulinka

267. Data: 2009-04-10 21:27:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 23:14:03 +0200, Paulinka napisał(a):

> (...)
> To nie jest nazwa gminy.

Ale ja tu przecież wcale nie urządzam zgaduj-zgaduli z nagrodami.

268. Data: 2009-04-10 21:28:30

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> Nie. Niczego nie musi. Wystarczy tylko być ubogim. Ciekawe, co to za
> dziwna stołówka, co?
> :-)

Pewnie normalna, ale puszczasz niezłą zasłonę dymną :)

Saulo

269. Data: 2009-04-10 21:28:55

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ale ja tu przecież wcale nie urządzam zgaduj-zgaduli z nagrodami.

Bo masz (świątecznie)za mało jaj, żeby się gremium przedstawić.

--

Paulinka

270. Data: 2009-04-10 21:28:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 10 Apr 2009 23:15:01 +0200, Paulinka napisał(a):

> Chciałabym wiedzieć, które gminy aż tak sobie dobrze radzą. Przyda mi si
> ę w pracy.

Aha. No to może najpierw spytaj kogoś, co ma Caritas do radzenia sobie
gminy. Caritas ma swoje finanse, gminie nic do tego. Kondycja gminy raczej
średnia i na pewno gmina grosza nie daje na tych ubogich.

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka