Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

31. Data: 2009-12-27 18:50:30

Temat: Re: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hh88pb$lmq$1@news.onet.pl...

> W kolejności prawdopodobieństwa wystąpienia:
> 1. Jesteś trollem i liczysz na kontrowersje.
> 2. Ona zaniedbała depilacje.
> 3. Ona zaniedbała higienę.
> 4. Jej typ urody traci przy bliższym poznaniu.
> 5. Zdradziła pierwsza i to jest jego forma rewanżu.
> Wszystkie inne możliwości są raczej nieprawdopodobne,
> ponieważ facet bez konkretnego powodu nigdy nie traktuje w ten sposób
> kobiety, a zwłaszcza potencjalnego pogotowia seksualnego.
> Ender

Idiota.

32. Data: 2009-12-27 18:54:26

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zibi" <z...@o...ca> napisał w wiadomości

> [...]
> gwarantowałby jej i dziecku najlepsze warunki materialne i poczucie
> bezpieczeństwa. A więc najlepiej jak najbardziej ustabilizowany i zamożny,
> ale już niekoniecznie przystojny lub macho. Cały problem dla kobiet w tym
> to tak omotać nowego uwiedzionego partnera, żeby nie podejrzewał, że to on
> nie jest ojcem biologicznym dziecka i żeby nigdy mu na myśl nie przyszło
> zrobić testy pokrewieństwa z dzieckiem. Ale zarazem w takich testach
> nadzieja oszukiwanych mężczyzn, których takie kobiety chcą wykorzystać
> jako żywicieli podrzucając im do gniazd kukułcze jaja.

To niech facet zrobi razem z kobietą test ciążowy.
Będzie miał pewność - albo niech idą do ginekologa.

33. Data: 2009-12-27 19:01:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 19:49:31 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Zibi" <z...@o...ca> napisał w wiadomości

> Wypisujesz głupoty Zibi.

Wcale nie wypisuje głupot.
--

Ikselka.

34. Data: 2009-12-27 19:04:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 19:10:11 +0100, Zibi napisał(a):

> [...]
> z dzieckiem. Ale zarazem w takich testach nadzieja oszukiwanych
> mężczyzn, których takie kobiety chcą wykorzystać jako żywicieli

Dokładnie.
--

Ikselka.

35. Data: 2009-12-27 19:04:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 19:54:26 +0100, Magdulińska napisał(a):

> To niech facet zrobi razem z kobietą test ciążowy.
> Będzie miał pewność - albo niech idą do ginekologa.

Bzdury piszesz, Mag.
--

Ikselka.

36. Data: 2009-12-27 19:31:25

Od: Ekati <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 19:24, Ender <e...@n...net> wrote:

> [...]
> ponieważ facet bez konkretnego powodu nigdy nie traktuje w ten sposób
> kobiety, a zwłaszcza potencjalnego pogotowia seksualnego.

:)
____
ekati

37. Data: 2009-12-27 19:38:56

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcale nie wypisuje głupot.
> --
>
> Ikselka.

No idiotyzmy.
Która kobieta w ciąży chciałaby innego faceta na ojca dla swojego dziecka iż
swojego męża(ew. ukochanego )?
No pomyśl logicznie?
I który facet zaakceptowałb cudze dziecko?
Przecież wcześniej, czy później prawda wyszłaby na jaw.
No i dopiero wtedy byłby straszny wstyd.

38. Data: 2009-12-27 19:40:24

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bzdury piszesz, Mag.
> --
>
> Ikselka.

Wypraszam sobie.
Żadne bzdury - czysta logika.

39. Data: 2009-12-27 19:48:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 20:38:56 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Która kobieta w ciąży chciałaby innego faceta na ojca dla swojego dziecka iż
> swojego męża(ew. ukochanego )?

Jak pokazują statystyki - wszystkie go chcą, lecz nie wszystkie go mają,
gkiedy to ów mąż/ukochany sieje na prawo i lewo, zatem z prostej logiki
wynika, że nie może on być prawnym ojcem dla wszystkich swoich dzieci. No
chyba, że je wszystkie oficjalnie uzna, no ale to wtedy istna Sodoma i
Gomora by się zrobiła - istna pajęczyna praw ojcowskich, ruja i porubstwo
na jaw wyszłyby powszechnie ;-P

> No pomyśl logicznie?
> I który facet zaakceptowałb cudze dziecko?

A jesli nie wie, że cudze? - na tym własnie one bazują.

> Przecież wcześniej, czy później prawda wyszłaby na jaw.

E tam, tak się dzieje tylko w filmach ;-)

> No i dopiero wtedy byłby straszny wstyd.

Wstyd to one mają głęboko schowany...
--

Ikselka.

40. Data: 2009-12-27 19:49:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Dec 2009 20:40:24 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Wypraszam sobie.
> Żadne bzdury - czysta logika.

Co ma dac facetowi test ciążowy i ginekolog?
--

Ikselka.

Zaginiona Iza
Odwilż