Życzenia świąteczne

111. Data: 2009-04-07 22:51:31

Temat: Re: Życzenia świąteczne
Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> Bardzo ładnie! I o wiele sympatyczniejszy wyraz twarzy, niż na tym
> poprzednim.

Spuscilas sie?
Myslisz, ze jak napisala Ci cos zwiazanego ze zdjeciem tablicy rejestracyjnej
twojego samochodu, stosujac szantaz w stosunku do twojej osoby to tez miala
taki sympatyczny wyraz twarzy czy moze sympatyczniejszy? Powiedzialabys tez
"Bardzo ladnie!"?

112. Data: 2009-04-07 22:52:48

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał(a):

> Ładna z Ciebie kobieta. Ciekawi mnie tylko, dlaczego przy całej Twojej
> ostrożności na temat udostępniania w internecie danych o sobie, dajesz
> nam tu na tacy swoją wizualizowaną twarz?

Bo chcialaby, zeby nie tylko ona mogla sie spuszczac pod swoje fotki.

113. Data: 2009-04-07 22:59:32

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> I bardzo się mylisz. Wszystkie rzeczy pozostaną po nas tak, jak po innych,
> którzy odeszli. Nikt tego lepiej nie wie, niż ja. Dlatego cieszę się nimi,
> ale bez przesady. Jesli są pieniądze, to się je wydaje - od tego są. Tak
> mówi mój TŻ. Komponujesz sobie coś, czego nie ma, tylko na podstawie paru
> moich epizodów słownych tutaj. Ale zwisa mi.

To moze powiedz mu, zeby nie byl kutwa i postaral sie kupic nowe okna do
pokoju, bo te co macie sa jakby to powiedziec przedpotopowe (klamki, typowe
dla tych sprzed kilkudziesieciu lat i nie wmowisz nikomu, ze sa stylizowane hehe).
Zasugeruj tez, zeby nie kupowal plastikowych doniczek bedacych bazarowa
imitacja tych prawdziwych z gliny i badziewiarskich roslin do nich, ktore
widac w kazdym polskim domu klasy robotniczej, ktora dopiero co przekroczyla
najnizsza krajowa o 50zeta. Ponadto powiedz mu tez, zeby usunal wertykale z
okien w pomieszczeniu, gdzie sa zabytkowe meble, bo traci to juz nawet nie
wiejska tandeta, ale stylem na poziomie disco-polo.
W jednym miejscu, na jednym zdjeciu takie nagromadzenie bezguscia i zascianka
- to dopiero mistrzostwo. Co za dziadostwo. Nawet te stroiki nie pomoga, by
ukryc to bamberstwo. Typowe dla Polski B - zakryc gowno, zamiast usuwac i
tworzyc cos od nowa lub przywracac do stanu wlasciwego.

114. Data: 2009-04-07 23:01:43

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> ....tak mają te zazdrosne: już teraz ma zmarszczki przy brodzie i wokół ust
> promieniście, daję głowę.
> Kobieta, która się często uśmiecha i obca jej jest zazdrość, ma gładką
> twarz do starości. Tylko "śmieszki" w kącikach oczu :-)

Ty sie smiejesz, bo jestes rasowym przyglupem.
Na ryju masz wyraznie zaznaczona zawzietosc i paskudny charakter.
Twoje rysy sa nieszczere, tak jak i twoje grymasy twarzy, zwlaszcza usmiech.

115. Data: 2009-04-07 23:25:48

Od: " Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Ale za miesiąc będzie znowu 38, jak ponad pół roku temu m.w.:
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d2b531a8a3ff32a2
.html

No i znowu sie nie popisalas, ale nie mozesz sie popisac, kiedy masz braki.
Widzisz, kazdy je ma, ale niektorzy potrafia sie do tego przyznac i nie robia
wokol swojej osoby tyle zamieszania (a nawet potrafia podejsc z autoironia do
swojego wygladu), zwlaszcza jak naprawde nie ma o co - tak jak w twoim przypadku.
Pozowane zdjecia, usmiechy na nich, pozy itp sa nic nie warte i naprawde
niczego nie wnosza, wiec nie wiadomo co chcesz udowodnic.
Myslisz ze ktos sie nabierze, na lagodny usmiech ktory przedstawiasz na
zdjeciu po tym jak przeczyta doslownie kilka twoich postow wylosowanych w ciemno?
Mozesz miec najbardziej usmiechnieta morde i najbardziej anielskie zdjecia,
ale i tak bedziesz uchodzic za trolla, ciemnote, wredna cipe i pozbawiona
zasad osobe, ktora niczego w zyciu nie dokonala.

Co widac tym razem na zdjeciu?
Mianowicie to, co podkreslalem juz kilkakrotnie: jestes przedstawicielka istot
zywych, ktore kazdy taksonom (czyli ten zajmujacy sie systematyka)
zakwalifikowalby do BEZBIODROWCOW/BEZTALIOWCOW - nie masz w ogole wciec, ktore
powinna miec prawdziwa kobieta. Czesc facetow jest w stanie wybaczyc kobietom
nawet niewielkie przyrosty ciala, ale tylko pod warunkiem posiadania kobiecych
ksztaltow (cos jak wiolonczela, jezeli nie wiesz o co chodzi).
Pewne jest, ze twoje nogi nie sa zgrabne, co widac od razu po udach.
Nie chodzi tylko o ich wielkosc, bo wiemy ze np. laski ktore cwicza fitness
maja te uda nie takie drobne delikatnie mowiac, a bardzo dobrze wygladaja
nawet w miniowach - o dzinsach czy biodrowkach nie wspominajac. Sa u ciebie
nieksztaltne. Dlonie - to juz inny temat - masz grube paluchy! zwlaszcza dolna
ich czesc - dziwne, przeciez jestes nierobem a jakbys przy lopacie zasuwala
niekrotko...
O cyckach nie chce mi sie znowu pisac, poza tym, ze widac iz sa "podnoszone" a
raczej unikasz tego, zeby wisialy. Od razu widac, ze sa niewielkie, tylko
wlascicielka stara sie cos z nimi zrobic, zeby jakos wygladaly.

Odpusc katowanie nas swoimi zdjeciami.
Nikt juz nie chce z toba gadac, to chociaz chcesz zdjecia zarzucic, zeby ktos
cos milego powiedzial albo po prostu czynisz to po to, zeby cie tyle osob nie
kopalo juz wiecej. Zalosne. Poza medea i moze jesze 3-4 osobami to raczej nikt
nie jest taki naiwny i nikt sie na to nie nabierze...

116. Data: 2009-04-08 01:22:10

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> mnie lekuśko połamało w krzyżach, kiedy teren nasz chciałam
> wygrabić z suchej trawy, w ilości hektar i 23 ary... :-D

1,23 ha siana to ile to będzie kwintali? Bo cholera łeb mnie już
rozbolał od tej wydajności :D

--
Pozdrawiam - Aicha (Snopki siana... Jedzą krowy... o! Bizon!)

117. Data: 2009-04-08 01:38:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Bluzgacz" napisał:

> Gdzie ty chodzisz do restauracji, skoro non stop przed kompem
> siedzisz kaszalocie.

Pewnie chodzi z laptopem. A TŻ musi ją smyrać po plecach, żeby do
rzeczywistości wróciła, bo knajpę zamykają.

> Zarcie w restauracjach, podczas gdy caly czas kisisz kapuche? Nie
> rob z ludzi naiwniakow, zeby znowu mieli wierzyc w te twoje mity

Jeszcze rok temu przeszkadzały jej sztućce niewysterylizowane i
rotacja personelu z chorobami na rękach. Nie mówiąc o tym, że
najlepiej smakowało w domu. Panu mężu się znudziło samo mięcho?

--
Pozdrawiam - Aicha

118. Data: 2009-04-08 02:55:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co fotografujesz? Rafale..

GWniany fotograf to i za każdym razem wychodzi mu GWno.
Taki szpecjalista. GWno mu się udaje w każdym przedsięwzięciu.

119. Data: 2009-04-08 02:56:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gówno fotografujesz i gówno wiesz.

Mosz prawie!

120. Data: 2009-04-08 02:57:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wierzę :-DDD

Dokładnie!.

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka