Życzenia świąteczne

141. Data: 2009-04-08 08:11:15

Temat: Re: Życzeniaświąteczne
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>
grhlr7$co8$...@a...news.neostrada.pl

> Rozumiem, że czujesz się osamotniony w swoich usilnych próbach
> przekłamania rzeczywistości. To trudne - pogodzić się z faktem, że
> osoba o tak paskudnych poglądach i charakterze, jakie prezentuje XL,
> może być równocześnie atrakcyjną kobietą prawdopodobnie spełnioną w
> małżeństwie i na swój sposób szczęśliwą.
> Moja córka od 3 roku życia, albo i wcześniej, na tej samej zasadzie
> odgaduje na obrazku bohaterów z bajki - ci dobrzy zawsze są piękni, a
> ci źli brzydcy.
> Czas najwyższy wyrosnąć z tego, Bluzgaczu. Świat jak widać jest
> ciekawszy. :)

Pocieszyć go może jedynie to, że paskudne poglądy, pretensjonalność i
charakter w końcu jednak zawsze odbijają się na wyglądzie, nie tylko
obżarstwo :)

Saulo

142. Data: 2009-04-08 08:14:09

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
grhm8n$2rq$...@n...onet.pl

> [...]
>
> Pocieszyć go może jedynie to, że paskudne poglądy, pretensjonalność i
> charakter w końcu jednak zawsze odbijają się na wyglądzie, nie tylko

a pspowe nurzanie się (uwikłanie) w średnio strawnej zawartości swojej
głowy sprzyjać będzie temu procesowi

no stety

saulo

143. Data: 2009-04-08 08:48:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pewnie z autopsji. ;)

To wychodzi dopiero jak się człowiek starzeje.
Niektórzy starzeją się ładnie.
Inni - nieładnie.
Ale są też tacy, co starzeją się "masakrycznie" nieładnie.

Tak więc Matrix wcześniej czy później wystawia swój "rachunek".
No niestety. ;)

--
CB

144. Data: 2009-04-08 10:30:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 05:09:26 +0200, Panslavista napisał(a):

> się

> włosami

> Z krótkimi włosami - okustrane jakieś... Jak wyliniałe.

Jedna Demi Moore jest boska w każdej wersji :-)
No i szesnastki - mogą być, ale później już nie.

145. Data: 2009-04-08 10:32:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 05:13:11 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
.html

> Wykop topinambur - większe poleżą w folii na dnie chłodziarki nawet pół
> roku.
> Topinambur nie tuczy.

Wykopię - ale tylko trochę, bo mi szkoda. Będę sałatkę sobie robiła po
świętach.
I tak już w mojej wadze nastąpiła wyraźna tendencja spadkowa - co rano parę
deko mniej w stosunku do poprzednich pomiarów :-)

146. Data: 2009-04-08 10:33:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 05:14:21 +0200, Panslavista napisał(a):

.html

> I zajączek ruszający noskiem i ogonkiem: dyg, dyg, dyg, dyg...

Y-ym. Nie toleruję zajączka, to nie jest polski, lecz niemiecki symbol.
Upiekę baranka. Drożdżowego.

147. Data: 2009-04-08 10:34:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 05:21:35 +0200, Panslavista napisał(a):

> "lepszych"

> coś;
> tak
>
> Dodatnie sprzężenia zwrotne - część energii wraca do źródła drgań
> potęgując je, przy odpowiednim poziomie sprzężenia zwrotnego dodatniego
> dragania są niegasnące...
> Zamieniasz się w generator drgań. Takie falowanie...

He he, psychologu Ty ;-)

148. Data: 2009-04-08 10:39:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jedna Demi Moore jest boska w każdej wersji :-)
> No i szesnastki - mogą być, ale później już nie.

Mówisz, że chociaż włosy ma ona własne?

Qra

149. Data: 2009-04-08 10:40:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> a pspowe nurzanie się (uwikłanie) w średnio strawnej zawartości swojej
> głowy sprzyjać będzie temu procesowi

Mów za siebie!

Qra, w życiu się tak nie czułam

150. Data: 2009-04-08 10:41:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Mówisz?
> Będziemy się teraz wszyscy tu "pięknie starzeć", czy "przecudownie
> rozkwitać"?

Obowiązkowo.

Qra

Szkoła ma rozwijać,ale w polsce jak zwykle jest odwrotnie.
Czarnobyl
PARCHY...
Piekło jest tutaj,na ziemi.
Z PSPolityka