Żyjątka w donicach - czym...

21. Data: 2013-06-02 10:15:44

Temat: Re: Żyjątka w donicach - czym...
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
news:7844aead-e9e7-4243-b7f4-f80aee52797a@googlegrou
ps.com...

> Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ...

Hejka. Zygmuncie, nie gaś tak radykalnie w sumie pozytywnego zapału.
Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki

22. Data: 2013-06-02 15:59:51

Od: skryba <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 10:15:44 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> U�ytkownik "skryba" <z...@w...pl> napisa� w wiadomo�ci

ps.com...

> Hejka. Zygmuncie, nie ga� tak radykalnie w sumie pozytywnego zapa�u.
>
> Pozdrawiam kompromisowo Ja...cki

To niech ta cycolina swój zapał skieruje na czytanie książek i podręczników
ogrodniczych, sadowniczych, by jej rady miały istotnie wartość dla tych, którzy
porady szukają. Wówczas przestanie zalewać to forum słowną sraczką i śmieciową pseudo
wiedzą.

Pozdrawiam Cię słonecznie
skryba

23. Data: 2013-06-02 16:56:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Jun 2013 23:20:08 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

> Ma i owszem, bo jest dowodem na to jak śmieciowa jest Twoja wiedza (czyli świstek,
którym się tutaj niedawno chełpiłaś).

Jednak bardzo Ci doskwiera ten mój "świstek". No i ta moja wiedza.

> Gdybyś wiedzę rzetelną miała, to ziemię z kompostownika przesiałabyś przez arfę by
wstępnie ograniczyć zagrożenie.

Czepiasz się mojej wiedzy, a nie masz pojęcia o wyobrażeniu, jak duże są
oczka arfy w porównaniu do ww żyjątek. Nie mówiąc o drutowcach itp - młode
dżdżownice całkiem swobodnie się "przesiewają" razem z kompostem. A moja
"śmieciowa" wiedza mówi mi, ze nawet rozczłonkowana na kawałki w arfie
dżdżownica pięknie się rozmnoży - z każdego kawałka nowa.

Więc zrozum, iż naprawdę to Ty sam g...no wiesz, zarzucając to mnie.
A kompost mam przesiany. To dla mnie podstawa o której nawet nie
wspominałam jako o OCZYWISTOŚCI - dla Ciebie to jak widzę wielkie czary.

> Następnie wystarczyłoby taką ziemię przeparować, lub solidnie wygotować i nie
byłoby w niej szkodników.

> Skryba praktyczny

Bardzo mało masz tej "praktyki", skoro kompostu potrzeba Ci tylko tyle, że
możesz go sobie uparować w jakimś garneczku :->
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

24. Data: 2013-06-02 16:56:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Jun 2013 06:59:51 -0700 (PDT), skryba napisał(a):

> [...]
porady szukają. Wówczas przestanie zalewać to forum słowną sraczką i śmieciową pseudo

Spierdalaj. W podskokach.

25. Data: 2013-06-02 17:47:38

Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> Spierdalaj. W podskokach.

A był czas, gdy sporo normalnych tu pisało, czuło się jak wśród ludzi
mądrych i zakręconych na zielono.
Teraz takie gówno potrafi spacyfikować całą grupę...
Z niejakiego identyfikatoraxxxx się śmieją a ja nie wiem
czy on ma rację, czy może należy do tej samej kupy gnoju, hehehe...

pozdro niedobitkom :)

26. Data: 2013-06-02 18:00:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Jun 2013 17:47:38 +0200, Fazi napisał(a):

> A był czas, gdy sporo normalnych tu pisało, czuło się jak wśród ludzi
> mądrych i zakręconych na zielono.

Ty się oczywiście zaliczasz do tych "normalnych"?

> Teraz takie gówno potrafi spacyfikować całą grupę...
> Z niejakiego identyfikatoraxxxx się śmieją a ja nie wiem
> czy on ma rację,

Tym gorzej dla Ciebie.

> czy może należy do tej samej kupy gnoju, hehehe...

Obawiam się, że z powodu Twej niewiedzy siedzicie w tej samej.

27. Data: 2013-06-02 18:35:22

Od: "Fazi" <F...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ty się oczywiście zaliczasz do tych "normalnych"?

Nie, bo ruszam patykiem :) No dla zabaaawy... ;)

> Obawiam się, że z powodu Twej niewiedzy siedzicie w tej samej.

Papierów nie kupiłem ;(
Znaczy, okupujesz czubek hałdy :)

28. Data: 2013-06-02 19:44:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Jun 2013 18:35:22 +0200, Fazi napisał(a):

> Nie, bo ruszam patykiem :) No dla zabaaawy... ;)

> Papierów nie kupiłem ;(
> Znaczy, okupujesz czubek hałdy :)

Tylko na zasadzie jak Kuba Bogu.

29. Data: 2013-06-02 19:46:48

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z tym napięciem nie należy przesadzać. Jeśli się da dużo więcej niż
> 380V, to poza glizdami mogą z ziemi powychodzic górnicy. A taki jak
> się zamachnie kilofem, to szkoda gadać.
>
> Jarek

To się wie.. Jedyna siła w kraju której obawiają się kolejne rządy w RP
- górniczego kilofa w stolicy;-)

30. Data: 2013-06-02 19:47:21

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 17:48, Ikselka pisze:

> Zaszkodzą. Już to przerabiałam raz. Nicienie i dżdżownice w doniczkach
> uszkadzają korzenie.

No tak, czyli nie ma wyjścia...

Jaki mały ręczny opryskiwacz ciśnieniowy?
jak rozmnozyc bez
Pierwszy zbiór brązowych pieczarek;))
Czarna porzeczka też marnieje
grusza marnieje