Żylaki - prosze o pomoc!!!

1. Data: 2005-08-14 20:22:57

Temat: Żylaki - prosze o pomoc!!!
Od: "Aśka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o informacje do jakiego lekarza powinnam zglosic sie z
zylakiami. Czy ktos z Was mial moze operacyjnie usuwane zylaki i moglby mi
cos na ten temat powiedziec? Moze ktos z Was zna jakies kliniki gdzie mozna
takie operacje wykonac?
Bede wdzieczna za kazda pomoc.
Pozdrawiam
aska

2. Data: 2005-08-15 09:24:41

Temat: Re: Żylaki - prosze o pomoc!!!
Od: Adam Wysokiński <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aśka wrote:

> Bardzo prosze o informacje do jakiego lekarza powinnam zglosic sie z
> zylakiami.

Do chirurga naczyniowego.

> Moze ktos z Was zna jakies kliniki gdzie mozna takie operacje wykonac?

W każdym większym mieście jest taka klinika, najprościej będzie jeśli
poda Pani miasto w którym chciałaby się leczyć.

Pozdrawiam.

--
www: http://www.e-medicus.org/
blog: http://adamwysokinski.blogspot.com/

3. Data: 2005-08-15 12:12:23

Od: "Aśka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysokiński" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> Do chirurga naczyniowego.

> W każdym większym mieście jest taka klinika, najprościej będzie jeśli poda
> Pani miasto w którym chciałaby się leczyć.
>
> Pozdrawiam.

Bardzo dziekuje za pomoc, jesli chodzi o miasto najlepsza bylaby Bydgoszcz
lub Poznan.

Pozdrawiam
aska

4. Data: 2005-08-15 14:33:05

Od: Adam Wysokiński <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aśka wrote:

> Bardzo dziekuje za pomoc, jesli chodzi o miasto najlepsza bylaby Bydgoszcz
> lub Poznan.

W Bydgoszczy była kiedyś prywatna (ale osoby ubezpieczone leczyły się w
niej za darmo) klinika Eskulap (chyba na ul. Chodkiewicza) prowadzona
m.in. przez chirurgów naczyniowych ze szpitala im. Jurasza. Polecam np.
dr Jundziłła. Od roku nie mieszkam w Bydgoszczy, więc nie mogę
zagwarantować, że ta klinika jeszcze istnieje. Gdyby się okazało, że nie
- proszę skontaktować się z lekarzami na oddziale chirurgi naczyniowej w
szpitalu im. Jurasza.

Pozdrawiam.

5. Data: 2005-08-15 16:02:53

Od: "Aśka" <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> im. Jurasza.
>
> Pozdrawiam.
>
>Bardzo dziekuje za pomoc! Bardzo mi Pan pomogł.
Serdecznie pozdrawiam,
aska --

6. Data: 2005-08-15 16:09:11

Od: Adam Wysokiński <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aśka wrote:

> Bardzo dziekuje za pomoc! Bardzo mi Pan pomogł.
> Serdecznie pozdrawiam,

Bardzo proszę.
Pozdrawiam.

--