leczenie bakteriofagami

1. Data: 2005-08-14 18:00:36

Temat: leczenie bakteriofagami
Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

w wypisie z nieskutecznego leczenia lekarz napisal, ze proponuje leczenie
bakteriofagami. ja zas czytalam, ze jest to przyszlosc leczenia, obecnie ta
forma leczenia jest w fazie testow, ze bakteriofagi zostaly wyparte na rzecz
badan nad (chyba o wiele gorszymi) antybiotykami. wiecie cos na ten temat?

2. Data: 2005-08-14 18:08:27

Temat: Re: leczenie bakteriofagami
Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

ruua wrote:

> [...]
> rzecz badan nad (chyba o wiele gorszymi) antybiotykami. wiecie cos na ten

Czolem!

Nigdy nie slyszalem o klinicznych probach w tym kierunku...

Jest bardzo fajna strona z wieloma linkami w tym kierunku (jezyk niemiecki i
angielski)

http://www.infochembio.ethz.ch/links/virol_bakteriop
hagen.html

ale tam tez nic nie znalazlem o takich probach leczenia.

Jezeli ktos o czyms takim slyszal, niech sie odezwie!

Pozdrowienia!

Waldek

3. Data: 2005-08-14 18:19:56

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Josef Morko" <j...@x...org> napisal w wiadomosci

> Nigdy nie slyszalem o klinicznych probach w tym kierunku...

no wlasnie - dlatego zdziwil mnie oficjalny papier z kliniki i to jeszcze po
nieskutecznym leczeniu i (jak sie pozniej dowiedzialam) faszerowaniu mnie
przez prawie rok antybiotykami na bakterie, ktore maja prawo byc tam, gdzie
byly:(

4. Data: 2005-08-14 19:07:39

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruua" <t...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jeszcze po nieskutecznym leczeniu i (jak sie pozniej dowiedzialam)
> faszerowaniu mnie przez prawie rok antybiotykami na bakterie, ktore

Zerknij: http://www.iitd.pan.wroc.pl/phages/phages.html

Nie czytałem teraz (bo nie mam czasu), ale kiedyś tam było.

PZDR
Marek Li

w ktorym dniu cyklu zrobic cytologie?
godziny spania