Zyrtec

1. Data: 2001-07-19 21:48:25

Temat: Zyrtec
Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy bioroc Zyrtec mozna pic alkohol?

2. Data: 2001-07-19 22:42:37

Temat: Re: Zyrtec
Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jul 2001, Piotr Krysiak wrote:

>Czy bioroc Zyrtec mozna pic alkohol?

Ja pilem i nic mi nie bylo :))
--l

3. Data: 2001-07-20 05:46:44

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...edu.pl...
> Czy bioroc Zyrtec mozna pic alkohol?

wystepuja interakcje przy stężeniu alkoholu we krwi powyzej 0,8 promila
dlatego zdecydowanie odradzam
decyzja nalezy do ciebie :)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

4. Data: 2001-07-20 08:06:09

Od: "Waldemar Thiel" <w...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

| wystepuja interakcje przy stężeniu alkoholu we krwi powyzej 0,8 promila
| dlatego zdecydowanie odradzam
| decyzja nalezy do ciebie :)

Jakie interakcje? Nie przypominam sobie przeciwskazan dotyczacych picia alkoholu
podczas brania Zyrtec.

Waldemar Thiel
w...@c...com

*** There are no mistakes, just lerning experience ***

5. Data: 2001-07-20 08:39:21

Od: "piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Thiel <w...@c...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9j8oo7$mst$...@n...tpi.pl...
> [...]
| dlatego zdecydowanie odradzam
| decyzja nalezy do ciebie :)

Jakie interakcje? Nie przypominam sobie przeciwskazan dotyczacych picia
Pozdrawiam,

no to moze poczytac ulotke ;)

--
Piotr
www.techfarm.prv.pl

6. Data: 2001-07-20 09:15:11

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Krysiak napisał(a):

> Czy bioroc Zyrtec mozna pic alkohol?

Problem polega na tym ze mam proszki z poprzedniego sezonu a ulotka mi
sie zapodziala
to jeszcze jedno pytanie czy jak wziolem wczoraj zyrtec o 23:00
to czy jak dzis bede pij alkohol 20:00 to cos bedzie sie dziac nie
milego?

7. Data: 2001-07-20 09:21:37

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Krysiak" <P...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to jeszcze jedno pytanie czy jak wziolem wczoraj zyrtec o 23:00
> to czy jak dzis bede pij alkohol 20:00 to cos bedzie sie dziac nie

Zalezy ile wypijesz ;-)
L.

8. Data: 2001-07-20 09:55:54

Od: Piotr Krysiak <P...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzmy duzo

9. Data: 2001-07-20 14:17:32

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Powiedzmy duzo

To bedziesz mial duzzzzzzzego kaca nastepnego dnia :))))))))))))))))
ALe jogurt danon z rana postawi na nogi :P:)

10. Data: 2001-07-20 18:10:54

Od: "Sark" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy bioroc Zyrtec mozna pic alkohol?

NIE, przeczytaj to co poniżej:
*************
ZYRTEC (Cetirizine dihydrochloride) UCB i POLFA-KRAKÓW
************
Postać: krople 0,2/20 ml; tabletki powlekane 0,01 g
Skład: 1 ml roztworu (20 kropli) lub 1 tabletka zawiera 0,01 g
cetyryzyny w postaci dichlorowodorku.
Działanie: Lek przeciwhistaminowy nowej generacji, wybiórczy antagonista
receptorów histaminowych H1. Nie wykazuje powinowactwa do receptora
cholinergicznego i serotoninergicznego. Wywiera silne i długotrwałe
działanie. Hamuje wczesną fazę reakcji alergicznej oraz zmniejsza migrację
komórek kwasochłonnych i uwalnianie mediatorów związanych z późną fazą
odpowiedzi alergicznej. U chorych z astmą oskrzelową zmniejsza nadmierną
reaktywność oskrzeli na histaminę. Dobrze się wchłania z przewodu
pokarmowego (w 70%). Wiąże się w znacznym stopniu z białkami osocza. Nie
przenika przez barierę krew-mózg, a więc nie wywiera działania nasennego.
Wydala się głównie z moczem.
Wskazania: Katar sienny, alergiczne zapalenie spojówek, pokrzywka,
świąd, przewlekły nieżyt nosa, obrzęk Quinckego, dermografizm.
Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na cetyryzynę, pierwszy trymestr ciąży,
laktacja, dzieci do 2. roku życia, ciężka niewydolność nerek.
Zachować ostrożność stosując łącznie z lekami działającymi depresyjnie
na OUN. !!!!!!!!!!Podczas leczenia nie powinno się pić
alkoholu.!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Objawy niepożądane: Niekiedy senność, zmęczenie, ból i zawroty głowy.
Interakcje: Z lekami uspokajającymi i z dużą ilością alkoholu (stężenie
we krwi powyżej 0,8 promila) może się nasilać działanie depresyjne na OUN.
Dawkowanie (Doustne): Dorośli - 0,01 g na 24 godziny w jednej dawce
podczas kolacji (osoby szczególnie wrażliwe - 0,01 g na 24 godziny w dwóch
dawkach co 12 godzin). Dzieci od 7. roku życia o masie ciała poniżej 30 kg -
0,005 g na dobę w 1-2 dawkach; dzieci powyżej 30 kg - 0,01 g na dobę w 1-2
dawkach; dzieci od 2. do 6. roku życia - 5 mg na dobę w 1-2 dawkach.
Uwaga: Lek należy odstawić na kilka dni przed wykonaniem testów
skórnych.

Niewydolność żył na nogach
Nadzerka - wymrazanie
[OT] Piotrowicz