Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )

From: b...@o...com.au (George Zieba)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )
Date: 4 Nov 2001 17:03:59 -0800

jacek <j...@w...pl> wrote in message news:<MPG.164f22154d816ac1989734@news.tpi.pl>...

> Ale zdradze ci tajemnice - cigne z ciebie "?acha".

Nie podniecaj sie tym jak maly dzieciak zabaweczka ....

> Ma?o tego - przetrenowa?em to na sobie i na pacjentach. Ja dalem sobie
> spokoj po 1,5 roku. Pacjencie dzielili sie na 2 grupy - internistyczna i
> psychosomatyczna (tak au general). Grupa I odpadla najszybciej -
> zdecydowanie nic pozytywnego dieta nie dawala (zmeczenie, zemista cera,
> skoki cisnienia etc - co ci bede opisywal). Grupa psychosomatyczna
> reagowala inaczej - owszem byly drobe nieprzyjemne efekty uboczne, ale
> generalnie sie grupa zdyscyplinowala do jedzenia - a wlasciwie do
> zwracania uwage na jedzenie.

Rozsmieszyles mnie do lez :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Przeciez niedawno sam pisales o amatorszczyznie innych, a sam tutaj
to dokladnie teraz opisujesz w swoim wydaniu !!!
I to sa wedlug ciebie podstawy do wyciagania tak daleko idacych
wnioskow ??
To jest dopiero przyklad pseudo naukowego podejscia.

> I tutaj mielem ciekawy efekt - u 2 pacjentow
> PO zaprzestaniu DK unormowal sie poziom cukru. Bylo to mniej wiecej po
> okolo 2 miesiacach od zakonczenia DK. Sugeruje to dzialanie dyscypliny a
> nie DK.

No nie... az u 2 pacjentow ? Powaznie ? No to jest to zeczywiscie
wskaznik. A co powiesz na to, ze u setek pacjentow cukier wlasnie sie
stabilizuje na niskim poziomie po przejsciu na DO, ale ... a DO, a nie
tak jak
sobie ktos wymysli dyscypline zywieniowa samemu.
Innymi slowy , nie mozesz byc absolutnie pewien jak ci ludzi jedli, co
jedli
czy zeczywiscie byli na DO. Praktyka w Jastrzebiej Gorze wskazuje na
to samo co ty doswiadczyles, ale ... zawsze wtedy kiedy nie
przestrzegano zasad.
Wtedy kiedy pacjenci pozostaja w osrodku przez okres co najmniej kilku
dni, sa
uczeni prawdlowego stosowania DO, wiele osob pozostaje tam przez
tydzien lub
dwa i.... rezultaty sa prawidlowe. Zupelnie jednak odmienne od twoich.
Czy to cie nie zastanawia ? Dyscyplina naturalnie jest wymagana, ale
po to,
zeby pacjent wlasnie byl na DO !! Tego sie tam wlasnie pacjenci ucza,
wchodza w nawyk odpowiedniego zywienia i rezultaty sa doskonale.

> jedna kobieta zdecydowala sie zywic w ten sposob siebie i dziecko (5
> lat). Jednakze po kilku miesiachc mordengi (dziecku wcale sie to nie
> podobalo), gdy okazalo sie ze silnie przezywa spadek odpornosci -
> zarzucila ten eksperyment.

Ha... ha... ha ... przestan juz :-))))))))))))))))))))))))))))))))

> To sa moje doswidczenia. I z ich punktu widzenia pisze.
> Dlatego sorry, ale uwazam ze jestes wyznawca i kompletnym amatorem - to
> ze dales sie "wypuscic" - coz .... kwestia doswiedczenia.

Wpuscic to ty sie dales, bo zdemaskowana zostala twoja "wiedza"
na ten temat jak rowniez amatorskie partactwo twojego
"pseudo naukowego" eksperymentu ! :-))))))))))))))))))))))))))

> Dziwnym zbiegiem okolicznosci duzo bardziej kontrowersyjen tematy
> przechodza dalej i nikt im nie staje okoniem.

To wcale nie zbieg okolicznosci ....

> Dlatego po nienajlepszych doswiadczeniach wlasnych czekam na badania. Nie
> mozna w nieskonczonosc trenowac rzeczy ktore sie nie sprawdzaja.

Stosowane przez ciebie sie nie sprawdzaja, nie uogolniaj ... inni
to robia ( nie tylko w Polsce ) i maja bardzo dobre wyniki, co
swiadczy
o tym, ze ktos to potrafi jednak robic lepiej od ciebie.

> No tak - JG centrum naukowe Europy Srodkowej. Kpisz?

A kto powiedzial, ze to jest jakiekolwiek centrum naukowe ??
Tam przynajmniej jest to robione dobrze i dlatego maja takie
rownie dobre wyniki. To co ty opisales, to sa nieporadne amatorskie
eksperymenty, na podstawie ktory wyciagasz daleko idace wnioski
jakby to dopiero byly badania naukowe. Kpisz ??

> Takich cudownych osrodkow jest w Polsce okolo 100 - kazdy jest jakas
> awangarda wspoleczesnej medycyny.

Nie wiesz. Nie pisz, bo bzdury wypisujesz ... Chyba, ze byles w
kazdym,
sprawdziles wszystko itd ... Niestety, dopisanie nazwy "Arkadia"
jeszcze
niczego nie gwarantuje. Poza tym musisz wiedziec, ze w Polsce KAZDY
lekarz, ktory zaledwie powachal DO mogl sie nazwac lekarzem
optymalnym.
Prawdziwych takich lekarzy jest jednak niewielu.
Zeby temu polozyc kres wprowadzono formalne ( na tyle na ile to sie
rozumie
w tym znaczeniu ) certyfikaty dla lekarzy, ktorzy przejda formalne
przeszkolenie wlasnie w Jastrzebiej Gorze.

> Ja takich rozmow i metod i osrodkow juz
> widziaelm wiele - na ciebie dziala ten jeden - bo to twoja Mekka.

Jesli chodzi o DO to jest to najbardziej znane i wiarygodne
dla mnie miejsce. Nazwij to sobie jak chcesz.

> Jak wiesz juz sprawdzilem.

Jak widac, najprawdopodobnie robiles to zle. Stac cie by bylo na
polkniecie gorzkiej pigulki i zapytanie tych co to robia dobrze
o pomoc lub wyjasnienie ?? Czy urazona ambicja juz ci na to by
nie pozwolila ?

> Tak? A to niby jak lecza?

Napewno NIE TAK JAK TO ROBILES TY !!

> Bo jakos ja efektow nie widze.

bo nie chcesz widziec... ja ci tego pod nos nie podstawie, nie mam
jak,
ale ty masz dostep do tego bez zadnych problemow, tylko nie chcesz
z tego skorzystac, bo to by ci zaburzylo twoja opinie o tej metodzie.

> A to ze komus uda sie wyleczyc 100.000 psychosomatykow to tez
> wielka chwala - z tym ze z metoda DK to nic wspolnego nie ma.

Ty jednak jestes oporny na wiedze ... Mozna byc upartym, ale nie
glupio
upartym. Psychosomatykami nazywasz insulinozaleznych cukrzykow czy tez
ludzi z chorba Buergera ??
Ty naprawde jestes lekarzem ???

> To ze znasz materialy jakiegos wybranego zjazdu endokrynologicznego
> swiadczy tylko o tym ze zainteresowana grupa dobrze to rozreklamowala - i
> nic wiecej.

Beton nic wiecej ...

> Oj, mowie wiele - to wlasnie kwestia doswiadczenia.

Aaa... to tylko chyba takim lekarzom jak ty. Coraz ciekawiej piszesz
To bardzo interesujace, ze tobie, lekarzowi tak duzo daje argument
uzyskany w przyslowiowym maglu.

> To jest dosc latwe - problem w tym ze srodowisko DK jest niechetne tym
> badaniom. Jakbys znal srodowisko lekarskie - tych wszytkich chirurgow,
> radiologow etc leczacych cukrzyce itd. zozumialbys dlaczego sa niechetni
> obiektywnym badaniom.

Znam i dlatego wiem.

Rozumien, ze "zere" znaczy "zre", co sie tlumaczy po ludzku na
jedzenie
czegos... ale.. : to co ludzie jedza na DO w JS daje wyniki doskonale,
ale tak jak ludzie zarli na tym co ty z nimi robiles dalo wyniki godne
wiedzy
tego kto to im stosowal ..

> 80% tych ktorzy wypelniali zalecenia.

JAKIE SA W KONCU TE ZALECENIA ?? Poraz drugi zadaje ci proste pytanie
:
jakimi metodami osiaga sie 80% wyleczen. Po jakiego diabla mamy
jeszcze tyle
cukrzykow w Polsce. Ile ta tajemnica kosztuje ??
Jesli to prawda, to jest to wspanale osiagniecie !!
Czekam.

> Nie opieraj sie na nieprawdach - zadnej z chorob ktore podobno ma leczyc
> DK medycyna nie uwaza za nieuleczalne. Ludzie od DK pisza tak po to by
> sie dobrze zareklamowac i tyle.

Ciekawosc nad ciekawosci ... jesli ta "medycyna" leczy chorbe Buergera
inne podobne przypadki, to po cholere ludziom odcinaja nogi ??? Chyba,
ze to wedlug ciebie jest wlasnie tym "leczeniem".

> Sorry - ty jestes zainteresowany metodami tzw. cudownymi.

Nie. Ja jestem zainteresowany metodami dajacymi rezultaty, aty ciagle
wykrecasz kota ogonem i unikasz odpowiedzi na w/w pytania.

> Cala literatura DK wionie wrecz amatorszczyzna.

Zgadnij, co mnie to obchodzi ? natomiast obchodzi mnie to, ze
przy prawidlowym stososwaniu sie sprawdza.

> Ala daje to kolejny smrodeczek oszustwa.

Czy do ciebie i innych lek.med ludzie zwracaja sie "Panie lekarzu" ?
Zreszta... co to ma do rzeczy ...

> Wiesz to naiwne gaworzeni neofity. Sorry.

Nie musisz byc "sorry" , bo to mnie nie obchodzi. Jesli ja jestem
neofita,
a ty tym co tak wszystko wie to , to co opisujesz wskazuje na zawodowe
niedolestwo.

J.Z.