Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )

From: jacek <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )
Date: Mon, 5 Nov 2001 06:13:44 +0100
<c...@p...google.com>

In article <c...@p...google.com>,
b...@o...com.au says...
news:<MPG.164f22154d816ac1989734@news.tpi.pl>...

> Nie podniecaj sie tym jak maly dzieciak zabaweczka ....

Sorry, ja zabawe skonczylem.
Wiec prosze ty rozniez skoncz.
Dziekuje za dostarczenie wrazen, ale za duzo nas rozni:
1.Ja wiem co to DK i nie jestem neofita - ty w porownaiu ze mna ledwo co
ja poznales.
2. Mam spokojne i uczciwe podejsce do DK - ty jeststes agresywnym
wyznawca dla ktorego kazde negatywne doswiadczenie znaczy tylko tyle ze
zostalo zle przeprowadzone.
3. Ja mam doswiadczenia - ty nie.
4. Ja mowie o konkretnych przykaldach ktore znam - ty o tych ktore znasz
z propogandy.
5. Ja chce dobra pacjentow - ty tylko tego by zasilili kregi wyznawcow.
6. Ty tylko podajesz ze cos wiesz - ja wiem to z praktyki.
7. Jak cie wyciagnalem dalej - nie wytrzymales i zaczles stosowac dos
przedzskolne metody polemiki ktore po prostu sa nie na miejscu (nie
zgadzam sie z toba "jasnie oswieconym" - wiec jestem "beton").
8. Z postu wynika ze masz bardzo plytka wiedze teoretyczna nawet z
zakresu psychosomatyki- nie mowiac juz o internie. Sorry - ja cie uczyc
nie bede - chcesz dyskutowac - poducz sie sam, potem pogadamy.
9. Nie znasz podstawowej literatury o cukrzycy typu II nie mowiac o
praktyce klinicznej.

Ta wiedza ktorej potrzeba do zrozumienia tematu nawet nie musi byc
gleboka - po prostu trzeba cokolwiek obiektywnego wiedziec a ty nie
wiesz. Wiesz tyle ile napisane w materialach Kwasniewskiego.

Nie boj sie - nie zniechecisz mnie do DK - jak sie pokaza jakies
wiarygodne dane, moze do tego wroce. Ciebie traktuje jako jeszcze jednego
nawiedzenca co walczy za "sprawe" i to mu przytepia uczicwe spjrzenie.
Szkoda tylko ze na usnecie najwiecej sie takich maniakow widzi. (choc
moze i to regula - jakby sie pojawili nawiedzeni wegetarianie to byloby
jeszcze trudniej - oni tez sa zdrowi i maja duuuuuzzzzoooo wiecej i
madrzejszych argumentow niz DK).
Na razie tacy ludzie jak ty odstraszaja zwyklych uczicwych lekarzy - wiem
to na przykladzie wielu kolegow ktorzy nie bawia sie ta dieta bo zamiast
dostac porzadne, obiektywne dane - boja sie kontaktu z fanatykami. Po
prostu ani nerwow ani czasu nie maja na to.

A swoja droga - jesli agresja jest dominujaca cecha ludzi Kwasniewskeigo
- to co DK robi z gospodarka neuroprzekaznikami w mozgu? Tak mi to chodzi
po glowie.