Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )

From: jacek <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )
Date: Tue, 6 Nov 2001 07:18:00 +0100
<M...@n...tpi.pl>
<c...@p...google.com>

Witaj!

In article <c...@p...google.com>,

> To ty nie wytrzymales. Nie majac argumentow , ani nie potrafiac
> udzielic odpowiedzi na zadane ci pytania mowisz, ze konczysz dyskusje.
> Jakie to wygodne, no nie ?

A o czym ja z toba mam rozmawic?
O tym ze dla podtrzymania dyskusji przeczysz wszyskim informacjom ktore
ci podaje a nie sa zgodne z szufladka do ktorej mnie wsadziles? - "ty nie
masz doswiadczenia", "ty nie znasz". "ty nie leczysz" etc?
O cukrzycy o korej nawet sam sie przyznajesz ze nic nie wiesz?
O tym co ja bym zlecil pacjentowi z GZT - nie ty mnie bedziesz uczyl - to
ja wiem ze sa jednak inne metody niz obcinanie nog i DK - to ja wiem, ale
ty nie - bo skad?
Ty widzisz medcycyne jak kazdy "oswiecony" amtor - oddzielnie. Jak w
wierszyku Tuwima:
"A patrzac widza wszystko oddzielnie,
ze dom, ze okno, ze kon, ze drzewo.."
Medycyna - a wlasciwie czlowiek, to nie motorek - ze jak mu dasz cos co
pomoze na noge to bedzie dobre dla calego. Tego w ksiazkach nie ucza -
szczegolnie z zakresu teorii medycyny.

O tym ze jestes zwolennikiem "latwych" rozwiazan? No to badz - sprawdzaja
sie wszedzie ale nie w medycynie i psychologii.

O tym ze brak ci obiektywizmu? Po co dyskutowac?

O tym ze jestes po prostu przedstawicielem kolejnego nawiedzonego nurtu -
awangarda oszlolomow. Alez kazdy lekarz sie spotyka z takimi ludzmi na
codzien prawie - a to wegetarienie, a to weganie, dieta kapusciana,
megnatyzm na wszy, dieta Kwasniewskiego, prepart Tolpy, metoda
Burzynskiego, Villacora, etc.etc.etc.etc....wymianam tylko te ostotanio
modne.
Kazdy ma :
1.cudowne rezultaty
2.wlasne udowodnieone wyleczenia tysiecy (a i milionow ludzi)
3.Wlasne centra medyczne
4. Wlasne certyfikaty dla lekarzy
5. Wlasna bajke dlaczego to swiat jest przeciwko i nikt nie chce
zrobic rzetelnych badan.
6. Wlasnych kaplanow, neofitow i szeregowych wyznawcow.

Nihil novi sub sole!

Madry lekarz z kazdej z tych metod bierze co uwaza za sluszne i co
jest zgodne z wiedza - on ma pomagac pacjentom a nie byc wyznawca.I kazdy
czeka na konkretne wyniki badan. Jedne badania po latach robienia
nadzieji ukazauja marnosc (preparat Tolpy), inne wykazuja pozytywne
dzialania (diety 'roslinne').
I tak to biegnie.

Tylko ty tego nie wiesz bo zaangazowales sie po jednej stronie, a nie po
stronie uczciwosci.
Ciebie na to stac - jestes amator.

O tym mamy rozmawiac?
A moze tez kazesz sie tytulowac doktorem?