Re: Żywność niskokaloryczna

From: "Rukasu" <r...@a...net>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Żywność niskokaloryczna
Date: Fri, 10 Oct 2003 18:41:05 +0200

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bm69ln$dgh$1@news.onet.pl...

> Lekarz-teoretyk-analityk zatraca umiejętność i wolę nawiązania kontaktu z
> pacjentem, jako osobą. Nie potrafi i nie chce leczyć pacjenta poprzez
> spojrzenie na niego holistycznie, nie rozbierając go na części i nie
> traktując go jak bezmyślną kupę chorego mięsa.

Taaa, mój ojciec też tak mówi. Ale mimo wszystko nie udało mu się przekonać
mnie do filozofii New Age. Tam gdzie kończy się obiektywna wiedza, a zaczyna
subiektywna wiara, ja tracę grunt pod nogami.

Bo z fanatykiem NIE DA się racjonalnie rozmawiać. :-(

A problem polega na tym, że w Polsce szwankuje SŁUŻBA ZDROWIA, nie zaś
wiedza medyczna.

> Do Rukasu - Polecam Ci do przeczytania na grupie d.o.ogloszenia
> wątek-artykuł lekarza optymalnego Przemysława Pali pt.:
> PRZYCHODZI BABA DO LEKARZA z dnia 2003-06-21
> który oddaje istotne różnice w leczeniu i relacji pacjent-lekarz.

I co z tego wyniosę?

Czy ktoś na tej grupie zrozumie wreszcie, iż nie występuję tu jako rzecznik
każdego-jednego lekarza, a nawet jako rzecznik każdego-jednego dietetyka? No
i co: przeczytam sto pięćdziesiąt dziewięć przykładów tego, jak to lekarz
źle potraktował pacjenta. Nic nowego - taki lekarz potraktuje tak samo źle
pacjenta optymalnego, jak i nie-optymalnego!

Analogicznie jeden policjant przypałuje facetowi tylko za to że ten nosi
dres, a inny weźmie od mafijnego egzekutora łapówkę i przymknie oko na
spalenie żywcem jakiegoś ruskiego biznesmena.

Tylko czy to znaczy, że prawo zakazuje noszenia dresów, a zezwala na
zabójstwa I stopnia? :-(

Rukasu