Re: Żywność niskokaloryczna

From: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Żywność niskokaloryczna
Date: Thu, 16 Oct 2003 15:09:13 +0200
<blur00$1brl$1@foka1.acn.pl> <blv3as$6gn$1@news.onet.pl>
<bm09pd$1p61$1@foka1.acn.pl> <3f83ba5f$1@news.home.net.pl>
<bm0im2$p0r$1@inews.gazeta.pl> <bm1789$5ar$1@news.onet.pl>
<bm22qc$1j6p$1@foka.acn.pl> <bm42mo$7cg$1@news.onet.pl>
<bm456u$3031$1@foka1.acn.pl> <bm4mt5$i71$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bm4oiq$4hq$1@inews.gazeta.pl> <bm5ug3$t68$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bm6fd4$p4k$1@foka1.acn.pl> <bm6mei$s7e$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bm6rhv$sh0$1@foka1.acn.pl> <bm90vn$rid$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bm97jm$17d8$1@foka.acn.pl> <bmbaqi$hdc$2@inews.gazeta.pl>
<bmjf9o$1t7t$1@foka.acn.pl>

Użytkownik Rukasu napisał:

> Chociaż z drugiej strony, skoro ja DO nie stosuję, a BMI mam idealne, to
> chyba jest to jakaś poszlaka w stronę tezy iż DO takie IDEALNE i CUDOWNE nie
> jest?

Wiesz, mam jeszcze 3 siostry, odzywiane tak samo od 1 dnia zycia, i jaka
rozbieznosc miedzy nami.Najstarsza- otylosc, starsza niedowaga,
ja-otylosc( teraz jeszcze waga prawie prawidlowa) najmlodsza-waga
prawidlowa.Czy mozna powiedziec,ze ktoras z nas byla"zle"odzywiana?

I sa rozni ludzie, o roznym metabolizmie.Nie mozesz porownywac siebie do
np 60-latka.Ale to chyba wiesz.

> Bo o ile się orientuję, to DO u Pośrednika trwa circa 4 lata? :-/

Jego zapytaj.Facetowi dobrze idzie.Czuje sie rewelacyjnie, ma energie
,nie choruje.Chudnie.Czy musi schusc od razu 100 kg w 3 miesiace?Chyba
sobie zdajesz sprawe, jak to by sie na nim odbilo?? Choc znam
faceta,,ktory schudl 20 kg w 2 tygodnie......

> No więc moje BMI mieści się przez ostatnie kilk lat pomiędzy 21.5 a 23,
> najczęściej oscylując w pobliżu magicznej wartości 22.5. A Twoje? ;-)

> Nie mam pojęcia. Może się w ogóle nie liczy (no, chyba że "w dół")? A może
> stosuje sie jakieś poprawki w zależności od miesiąca ciąży? :-o

Wiec ci swojego BMI nie podam, bo tez nie wiem, jak wyliczyc .Pozdrawiam
Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins