Re: Zywoplot jak z bajki

From: "AO" <s...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Zywoplot jak z bajki
Date: Mon, 2 Jul 2001 09:55:39 +0200

Jesli berbersy to polecalbym B. ottawensis 'Red Rocket" (wyprostowane
wszystkie pedy) lub 'Superba' (3 m wysokosci i szerokosci), B. koreana -
zageszcza sie i daje odrosty (i owoce!).
Moj Berberys thunbergii po ~15 latach dorosl do 2 m wysokosci i 3 m
szerokosci i w tym roku zamarl, ale byl niezwykle piekny.

Pozdrawiam
Andrzej