Żywopłot naturalny

101. Data: 2004-05-31 22:02:37

Temat: Re: Żywopłot naturalny
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tu Cie zdziwię, nie jadam karpia:-)nawet w Wigilię
>
> Gosia,co ma w akwarium krewetkę przeznaczoną do sałatki:-)

Przerzuć się na robaczki ogrodowe;-)

Pozdrawia pożytecznie boletus

102. Data: 2004-05-31 22:27:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak ty prowadziłaś :)?
>

> --
> Pozdrawiam z domu :-)
> Tomek B.
> Warszawa

Jak ślepy kulawego:-))

Pozdrawia boletus

103. Data: 2004-05-31 22:31:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kierowca raczej nie siedzi tam gdzie pasażer powinien mieć nogi;-)

No, ale nogi może tam trzymać;-)

> Pozdrawiam
> Marta

Pozdrawia nieprawdaż ? boletus

104. Data: 2004-06-01 00:56:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitnik" <p...@o...pl> wrote in message

> Słuchaj,a masz jakieś namiary na strone z "holendrami" i pielęgniczkami?

Na Wigilie? :-)))

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

105. Data: 2004-06-01 01:27:22

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:c9g862$9r2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Hmm, w jednym miejscu chwast, w innym nie.

To zalezy od definicji chwasta. Jesli to, co chce, zeby roslo
w danym miejscu to nie chwast, a to, co nie chce - chwast,
to masz racje. Ale ja na ogol stosuje nazwe "chwast" na
rosliny, ktore rozlaza sie po ogrodzie w sposob niekontrolowany
jesli im tylko na to pozwolic. Na przyklad: maliny, morwy, truskawki,
trawa, podagrycznik, winorosl letnia, poison ivy, hibiskus, roza
pomarszczona. I oczywiscie sumaki.

Pozdrowienia,
Michal

106. Data: 2004-06-01 06:04:26

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> writes:

> O, przybliż może temat :)

Bór, Boleścice (http://www.bor.hg.pl/). Ofertę znajdziesz na
stronie. A przybliżając: należy uważać na dziury w drodze po zjechaniu
z trasy Kielce-Kraków, koło można stracić...

Mieli kilka klonów polnych, kilka buków (ciekawe 'Rohany')...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien dziwak wołał w centrum Aten:
,,Dziwak? Jakąż wagę zarzut ma ten?

107. Data: 2004-06-01 06:14:39

Od: Demontiren <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06/01/04 03:27, Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> [...]
> jesli im tylko na to pozwolic. Na przyklad: maliny, morwy, truskawki,
> trawa, podagrycznik, winorosl letnia, poison ivy, hibiskus, roza

Barwinek chwast ? Wg tej sefinicji pewnie też. Wsadziłem ostatnio między
drzewkami z 20 m2, żeby nie latać jak baran z kosiarką. Liczę na to, że
za dwa lata pielić też nie będę musiał ...

A tak w ogóle to mam pustą działke i nie wiem co sadzić.
Drzew dużych na działce brak, cienia nie ma, klimat rzekłbym pustynny.
Trawa dopiero będzie ale wcale mi się to nie podoba. Posadziłbym kilka
drzewek, żeby za kilka lat mieć trochę cienia, ale żona krzyczy, że na
dom się zawalą ... i bądź człowieku mądry. Posadzę może cichaczem coś a
za 5 lat będzie za późno :)
Poradźcie: chciałbym mieć kilka dużych drzew. Na co zwrócić uwagę przy
wyborze stanowiska ? Chciałbym w przyszłości mieć w ogrodzie miejsca i z
cieniem i słoneczne ... teraz to tylko słoneczne.

Pozdrawiam
D.

108. Data: 2004-06-01 06:53:22

Temat: Odp: Żywopłot naturalny
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Demontiren <d...@u...pf.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9h6tj$pil$...@i...gazeta.pl...

> Trawa dopiero będzie ale wcale mi się to nie podoba. Posadziłbym kilka
> drzewek, żeby za kilka lat mieć trochę cienia, ale żona krzyczy, że na
> dom się zawalą ... i bądź człowieku mądry.

Moje winorośla wzięły się z potrzeby cienia na pustej działce.:-))
Sadź więc winorośla. Przyjemne z pożytecznym :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

109. Data: 2004-06-01 07:11:29

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> napisał w wiadomości

> Czy to ona?

Chyba tak,tylko moja mniej elegancka, ma mniej kropek:-)

Gosia

110. Data: 2004-06-01 07:12:56

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:3vQuc.6741$gO4.4402@fe1.columbus.rr.com...

> Na Wigilie? :-)))

Nooo,"holendrów"jadam ze śmietaną i cebulką a zagryzam pielęgniczką:-))

Gosia,kanibal, mniam

Ściaga
Kolumny do ogrodu
Jak podlac kwiatki zdalnie...