Żywopłot naturalny

111. Data: 2004-06-01 07:17:10

Temat: Re: Żywopłot naturalny
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:c9g7lu$7vj$1@news.onet.pl...
> Dziękuje pięknie:-)Super strony

Tomek dobrze radzi Gosiu, jak lubisz roślinne tematy to zawsze będzie Cię
ciągnęło w tym kierunku - nie ważne czy to będzie ogród podwodny, czy
nadwodny. A pielęgniczki w takim akwarium to już po prostu czysta radość.
Pielęgniczek jest wiele gatunków, niektóre z nich wyglądają jak małe
klejnoty, ale nawet te, które wydają się niepozorne są po prostu wspaniałe.
Nie ma dnia, aby coś się w takim akwarium nie działo.
Pozdrawiam, Marzenna

112. Data: 2004-06-01 07:19:33

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:3vQuc.6741$gO4.4402@fe1.columbus.rr.com...

> Na Wigilie? :-)))

Tylko w takim przypadku gdy wolisz cmoktać niż jeść ;) Pielęgniczki mają to
do siebie, że zwykle mają poniżej 10 cm ;))

Pozdrawiam, Marzenna

113. Data: 2004-06-01 07:30:42

Od: "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

$g7k$...@a...news.tpi.pl..
> .

> Skad sie te przesady biora??? Chwast - zgadza sie, ale nic w nim trujacego
nie
> ma.
> A powtarza sie ta dezinformacja juz krys z kolei raz.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Witam
Nie trujący, nawet starzy indianie sobie z niego "lemoniadę" robili (z
nasion).
Może być niebezpieczny dla uczulonych (często spotykana alergia) -
dotknięcie jego włosków może skutkować wysypką i pieczeniem...
Pozdrawiam
JO

114. Data: 2004-06-01 08:01:57

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości

> Bór, Boleścice (http://www.bor.hg.pl/). Ofertę znajdziesz na
> stronie. A przybliżając: należy uważać na dziury w drodze po
zjechaniu
> z trasy Kielce-Kraków, koło można stracić...
>
> Mieli kilka klonów polnych, kilka buków (ciekawe 'Rohany')...

Dzięki!

Pozdrawiam
Ewa
co zaczyna dojrzewać do pozbycia się sumaków

115. Data: 2004-06-01 08:10:51

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c9hdaj$llb$3@atlantis.news.tpi.pl...

> zjechaniu

> Dzięki!
>
> Pozdrawiam
> Ewa
> co zaczyna dojrzewać do pozbycia się sumaków

U mnie jeszcze są zbyt małe na wykopywanie, ale kilka z tych zaraz
wyciałam kosiarką. Jeśli są tak chodliwe to może kilkanaście pozostałych
oszczędzić ???
Zaintrygowana Miłka

116. Data: 2004-06-01 09:21:04

Od: Demontiren <d...@u...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06/01/04 08:53, Użytkownik Janusz Czapski napisał:
> Użytkownik Demontiren <d...@u...pf.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:c9h6tj$pil$...@i...gazeta.pl...

> Moje winorośla wzięły się z potrzeby cienia na pustej działce.:-))
> Sadź więc winorośla. Przyjemne z pożytecznym :-)))

Dawno na grupie nie byłem, ale już sobie w tej chwili przypomniałem, że
na Twoje winrośla zwsze można liczyć :))

A teraz poważnie: Jakby to miało wyglądać ? mam dokoła domu jakieś 700m2
do zagospodarowania, słoneczne, od dwóch stron domu pld i zach. w
kształcie litery L, dłuższy bok od zachodu.
I co ? buduję jakieś konstrukcje, podpory pod winorośle ? Jak byś to
widział ? Jakie wysokie mogą być te budowle ? Tak pionowa ściana ? A
może jakieś ciekawsze kształty można zrobić: jakiś "tunel"
A czy gdy pojawią się owoce to nie będę miał nalotu os ?

Na co zwrócić uwagę przy wyborze stanowiska dla winorośli ?

Pozdrawiam
D.

Ps. Co zrobić i winogronami to ja już wiem ... :)

117. Data: 2004-06-01 13:26:17

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Oreszczuk" <o...@g...pl> wrote in message

> Może być niebezpieczny dla uczulonych (często spotykana alergia) -
> dotknięcie jego włosków może skutkować wysypką i pieczeniem...

Skad masz te informacje (szczegolnie, ze to czesto spotykana alergia)?
Ja nic takiego nie znalazlem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

118. Data: 2004-06-01 13:30:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"T.W." <t...@w...pl> wrote in message

> Ewa
> co zaczyna dojrzewać do pozbycia się sumaków

To nie takie proste!

Pozdrowienia,
Michal

119. Data: 2004-06-01 13:40:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus napisał:

> No, ale nogi może tam trzymać;-)

Przynajmniej prawą na pewno jak samochód ma automatyczną skrzynię biegów.

Pozdrawiam
Marta

120. Data: 2004-06-01 14:15:45

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Przynajmniej prawą na pewno jak samochód ma automatyczną skrzynię biegów.

Jak ma cruise control, to nogi mozna trzymac gdziekolwiek.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz