Re: Zywoploty

From: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Zywoploty
Date: Mon, 11 Sep 2000 09:49:37 +0200

Krzysztof Koterba <k...@g...pl> wrote in message
news:39B93FF0.F7EC96DF@go2.pl...

> Tu cisnie sie na palce: Thuja xplicatoides 'Smaragd' - ale nie sadz
> tego! Wszedzie ich pelno - zero oryginalnosci.

Nie badz taki, nie odradzaj. Mimo, ze jest to obecnie nadmiernie czesto
sadzona tuja, jest ladna.
Uswiadomilem sobie, ze tak naprawde, to brakuje odwagi wsrod projektantow w
dziedzinie zywoplotow. Widzialem tylko jeden np. zywoplot ze zlocistych tui
(wymyslony i posadzony do tego przez AO, brak zywoplotow z roslin innych niz
tuje i ligustr.

Wracajac do tematu, nawezszy zywoplot mozna uzyskac ze Skyrocketow lub Blue
Arrow (ze spotykanych czesto w handlu), nalezy go tylko gesciutko pasadzic i
od dziecka ciac - wtedy sie mocna chwieja na wietrze i moim zdaniem nie
wyglada to dobrze.

Pozdrawiam
AO