Re: a co robic jak zdradza?

From: "On" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: a co robic jak zdradza?
Date: Tue, 16 Apr 2002 11:32:14 +0200
Sender: p...@p...onet.pl@167.3.114.141

> Ale zauwaz, ze za Twoje podejcie do mezczyzn chwala Cie jedynie mezczyzni,
> Twoje poglady sa IM na reke.
Kurcze mi też posty Uli się podobają , (wciąż pamietam piękny post
o siedzeniu plecami do sibie i byciu razem , piękne)

> W zasadzie nie powinnam w ogole sie odzywac, bo
> nie mam czasu na dyskusje, ale staje po stronie Moniki G., jako matka,
zona
> i kochanka czuje sie wykorzystywana w swoim zwiazku, pracuje na kilku
> etatach, zarabiam mniej od meza (ostatnio podczas klotni wypomnial mi, ze
> _nie potrafie_ wiecej zarobic),
Asiu, czy cwaniaczek przypadkiem nie stwierdził, że nie może zostać
dłużej w domu bo więcej zarabia i cięzko będzię Wam zmienić poziom zycia,
skoro w niego inwestowaliscie to dobrze ze teraz się sprawdza.

> niezalezna finansowo. Moja tesciowa! madra kobieta powiedziala kiedys mnie
> synowej, miej zawsze swoje pieniadze i staraj sie byc samowystarczalna bo
> _nigdy_ nie wiadomo, co sie moze zdarzyc. Szanuje i podziwiam kobiety,
ktore
> z wlasnej i nieprzymuszonej woli zajmuja sie domem i dziecmi, ale ja na
ich
> miejscu pomyslalabym o przyszlosci. Czytalam kiedys smutny list wlasnie

Kobieta w domu diabelnie ciężko, pracuje, nie poradziłbym się z tak trudną
robotą, robienie czegoś co ciągle inni niszczą, i nie ma długotrwałego
efektu.

Dziwny jest ten post, niby wszystko OK, ale tchnie chęcią konfrontacji,
kto więcej, kto bardziej pracuje, kto bardziej się poświęca ......
To moim zdaniem nie jest dobra metoda.

ON