a czy to polska ludowa (PL)? skądże, obywatelska!

11. Data: 2009-05-13 09:22:33

Temat: Re: a czy to polska ludowa (PL)? skądże, obywatelska!
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
news:gue2t9$edb$1@news.onet.pl...
> Piskorski ma przechlapane w Wawce za przekrety przy Trasie
> Siekierkowskiej.....

Jakie przekrety? Skazany zostal za cos?
:)
Duch

12. Data: 2009-05-13 09:52:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm Duchu,

skazany nie zostal,
ale mam konkretne, ale prywatne informacje, którymi, wybacz, nie bede sie
dzielic, zeby mnie rodzina nie sprala :-)).

M.

13. Data: 2009-05-13 09:56:44

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl>

> Hmm Duchu,
>
> skazany nie zostal,
> ale mam konkretne, ale prywatne informacje, którymi, wybacz, nie bede
> sie dzielic, zeby mnie rodzina nie sprala :-)).

jooooł, rodzinka się nachapała? :o)

saulo

14. Data: 2009-05-13 09:58:06

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> skazany nie zostal,
> ale mam konkretne, ale prywatne informacje, którymi, wybacz, nie bede sie
> dzielic, zeby mnie rodzina nie sprala :-)).

Ciagne zart dalej
- to moze doniesc do prokuratury o tych przekretach?
Prokuratura zacznie dzialac i sprawiedliwosc zatrumfuje.
:)

Pozdrawiam,
Duch

15. Data: 2009-05-13 10:34:50

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Duchu,

ciagnij, ciagnij :-PPP

A faktem jest, ze pociagne z innej beczki :-) , ze zastanowilam sie kiedys
nad faktem, co bym zrobila, gdyby zycie, okolicznosci i stanowisko pozwolilo
by mi w miare (!!) legalnie zarobic szybko, latwo i przejemnie wieksze
pieniazki.
Zastanawianie sie zajelo mi z cale 5 minut.
Bo nie bede sobie klamac sama w zywe oczy....

Co innego, gdyby to bylo niezbyt legalne...

A jak sam widzisz, granica jest waska, kreta i sliska.. M.

16. Data: 2009-05-14 20:58:30

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message
>
> Skutki dojscia tego tzw. "liberalizmu" do wladzy.
> Bedzie liberalizm owszem, ale w dziedzinach w jakich nam wladza pozwoli :)
>
> Pozdr,
> Duch
>
> P.S.
> Korwin juz od pewnego czasu zwraca uwage ze ten nowy, wspaniały swiat
> (rowniez w wydaniu europejsko-nowoczesnym) zaczyna pomału przypominac
> faszyzm czy komunizm. Zaczynam sie z nim zgadzac. Ciekawe co dalej.

zaczniesz głosować na UPR?
zx

17. Data: 2009-05-14 21:01:48

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> No w sumie masz rację, wyraziłam się....ogólnikowo.
> Korwin jest szalony....jednak.
> Ale UPR, Michałkiewicz?.....
> Ale problem pozostaje ten sam, tak mały elektorat, że głosowanie na nich
> jest wyrzucaniem benzyny w błoto (musze pojechać do innej dzielnicy Wawki,
> zeby głosowac). M.

No właśnie, benzyny. Ciekawe ,ze większości kierowców nie przeszkadza tyle
podatków w jej cenie. Do tego pasy, rozmowy przez "komórkę"...
zx

18. Data: 2009-05-15 07:11:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"zeusx" <z...@p...onet.pl> wrote in message

> zaczniesz głosować na UPR?

Glosowalem kilka razy.
Duch

19. Data: 2009-05-15 10:12:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pasy i rozmowy przez komórkę są sensowne...
Co do podatków... powiedz mi co mam zrobić.....

M.

20. Data: 2009-05-16 00:20:39

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pasy i rozmowy przez komórkę są sensowne...
> Co do podatków... powiedz mi co mam zrobić.....

Ja ci tego nie powiem. Wiem co ja robię. Dopasowuję moje potrzeby do oferty
politycznej. Chcę mieć tańszą benzynę, chcę mieć prawo do wyboru pasy lub
bez nich. Chcę jak to robią normalni ludzie, zapalać światla jak się robi
ciemno a gasić kiedy robi się widno.
zx

PSYCHOLOGA
Abidharma - glob pytał ...