a ja chlodnik zrobilam!

1. Data: 2002-04-16 01:11:45

Temat: a ja chlodnik zrobilam!
Od: kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> szukaj wiadomości tego autora

u nas dzis 80 stopni fahrenheita, czyli prawie 27 celsjusza - wiec
zlapalam:
1/2 litra mleka kwasnego
1/8 litra kremowki
1/2 peczka rzodkiewki
maly peczek botwiny
1 ogorek
100 g miesa indyka z grilla
2 lyzki siekanego koperku
2 jajka na twardo
cytryne

- i postapilam jak nizej:
botwine posiekalam i zblanszowalam w malej ilosci wody z sokiem z
cytryny, ogorek i rzodkiewke umylam, pokroilam drobno, koperek
posiekalam, indyka tez w male kawaleczki. kremowke ubilam bez cukru,
wymieszalam z kwasnymmlekiem, wrazilam botwine, ogorek i rzodkiewki,
indyka, koperek, doprawilam sola, cukrem i paroma kroplami soku z
cytryny - wstawilam na godzine do lodowki. podalamz jajkiem na twardo
i swiezym ciemnym chlebem. pyyycha! a wy jak chlodnik robicie?

przy okazji moze zapytam przedstwicieli wychodzctwa z magda bassett na
czele: z czego w tsanie zjednoczonym mozna robic zupe wisniowa, skoro
u nas wisni przyzwoitych nie uswiadczysz? niby sa jakies takie
wyplosze, ale gdzie im tam do polskich szklanek... a mnie sie chlodnik
z wisni sni po nocach!

pozdrowiebia,

kamila
--
everything tastes better with cat's hair in it.

1. Data: 2002-04-16 06:18:10

Temat: Re: a ja chlodnik zrobilam!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kamila slawinska <k...@s...killer.acedsl.com> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.
. a mnie sie chlodnik
> z wisni sni po nocach!

glupio sie do tego przyznawac, ale ja nie umiem chlodnika z wisni :( Jak
robisz?
Bo ja robilam tylko jeden taki puszyscty ze zmiksowanych wisni, to sie
miesza z zlótkami a w srodek pakuje omleciki zwiniete w rulonik i pokrojone
w paski. Ladnie wyglada i ciekawie smakuje. Jak kto bedzie chcial, niech sie
przypomni w sezonie wisniowym
A teraz poprosze przepis na tradycyjny.

Wkn

ps babcia robi jeszcze cos w rodzaju kompotu, w który wsadza samorobne
wielkie krzywe kluski :))

1. Data: 2002-04-16 06:31:01

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wkn
>
>ps babcia robi jeszcze cos w rodzaju kompotu, w który wsadza samorobne
>wielkie krzywe kluski :))

lane kluchy to ja kocham w zupce owocowej, moze jestm Twoja
babcia w przebraniu
Krysia

P.S. Wisni u mnie nie ma, ale moze odwaze sie zrobic zupke z
kompocika od Joli L-L, ktory dusze i oszczedzam i ogladam i
odstawiam....
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-16 15:29:08

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u nas dzis 80 stopni fahrenheita, czyli prawie 27 celsjusza - wiec

ojej - kamilo - gdzie taki upal?:)

1. Data: 2002-04-16 16:51:36

Od: kamila slawinski <k...@s...killer.acdsl.com> szukaj wiadomości tego autora

Rena wrote:

> ojej - kamilo - gdzie taki upal?:)

new york city :)

pozdrowienia,
kamila

--
everything tastes better with cat's hair in it.

1. Data: 2002-04-16 17:02:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Apr 2002 17:29:08 +0200, "Rena" <r...@p...pl> wrote:

>ojej - kamilo - gdzie taki upal?:)

ja nie Kamila, ale mialam taki upal dzis w...lazienkce

Krysia, upalna
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

Zdołowany
Ostatnia dzis dostawka - kanapka (P)
Banany i jablka zasypane kruszonka...(P)
Kulinarne afrodyzjaki :-)
taki maly przepisik