a ja coś mam - ciasta (przepisy)

1. Data: 2004-09-08 19:06:08

Temat: a ja coś mam - ciasta (przepisy)
Od: "sklerenchyma" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Na forum gotowanie.wkl.pl zdobyłam przepisy na ciasta. Jest ich dużo, z
racji, że nie znam zasad, jakie tutaj panują, mogę je albo tutaj wkleić,
albo przesłać na prywatne skrzynki.
Nie lubię niczego dla siebie zatrzymywać, dlatego jeśli jest ktoś
zainteresowany, to służę :-)

Pozdrwiam,
sklerenchyma

1. Data: 2004-09-08 19:52:54

Temat: Re: a ja coś mam - ciasta (przepisy)
Od: "Madziula" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zainteresowany, to służę :-)
>
> Pozdrwiam,
> sklerenchyma

W takim razie poproszę na priv.
Z góry bardzo dziękuję!
Madziula

1. Data: 2004-09-08 19:59:26

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

sklerenchyma wrote:
> Na forum gotowanie.wkl.pl zdobyłam przepisy na ciasta. Jest ich dużo,
> z racji, że nie znam zasad, jakie tutaj panują, mogę je albo tutaj
> wkleić, albo przesłać na prywatne skrzynki.

Mysle, ze wystarczy podac adres: www.gotowanie.wkl.pl , a tam zainteresowani
juz sobie poradza. Zreszta strona ta jest znana wielu grupowiczom, a jej
autorka - wkn - tez sie tu pojawia, chociaz rzadko ostatnimi czasy.

Ania

1. Data: 2004-09-08 20:20:15

Od: "sklerenchyma" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> juz sobie poradza. Zreszta strona ta jest znana wielu grupowiczom, a jej
> autorka - wkn - tez sie tu pojawia, chociaz rzadko ostatnimi czasy.

---
to prawda, tak łatwiej:
http://www.gotowanie.wkl.pl/forum_watek.php?id=7058&
post=7704&=

z tym, że autorka postu więcej nie chce przesyłać przepisów. Mnie się udało,
dlatego chciałam podać dalej.
pozdr,
s.

1. Data: 2004-09-08 21:08:16

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie lubię niczego dla siebie zatrzymywać, dlatego jeśli jest ktoś
> zainteresowany, to służę :-)

No to ja też poproszę
z gory wielkie dzięki ;-)

1. Data: 2004-09-09 06:22:29

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
post=7704&=

> z tym, że autorka postu więcej nie chce przesyłać przepisów. Mnie się

nie za bardzo rozumiem, czy te przepisy sa skopiowane ze strony Doroty (wkn
znaczy) i rozsyłane zainteresowanym czy przez przypadek na forum znajdującym
sie na jej stronie znalazł się ktoś z dużą 'paczką' przepisów...
Bo jesli to są przepisy ze strony wkn, to chyba łatwiej się zalogować i
przeglądac sobie zawartośc strony...

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2004-09-09 09:00:20

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo przesłać na prywatne skrzynki.
> Nie lubię niczego dla siebie zatrzymywać, dlatego jeśli jest ktoś

Ja tez poprosze.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-09-09 09:03:48

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sklerenchyma" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> albo przesłać na prywatne skrzynki.
> Nie lubię niczego dla siebie zatrzymywać, dlatego jeśli jest ktoś

tez bym baaardzo baaardzo chciała :) :) :)
Lamia

1. Data: 2004-09-09 09:17:35

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarcinB wrote:

> PS. To może jednak na grupę?

Z tego, co zrozumialam, tych przepisow jest ponad 400, wiec lepiej nie
wysylac takiego mega posta na grupe.
Poza tym prosby typu "ja tez poprosze", proponuje wysylac na priv do autorki
watku.
Ania

1. Data: 2004-09-09 09:19:55

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Ladorucka wrote:

> Z tego, co zrozumialam, tych przepisow jest ponad 400,

Przepraszam, troche przesadzilam - jest ich 295.

Waniliowo-gruszkowy spacer w chmurach
Papryko...zerca.
Ciasto Magdaleny Bassett
Sowy kanie