a ja się tak łatwo nie poddaję :P

1. Data: 2004-01-07 17:54:00

Temat: a ja się tak łatwo nie poddaję :P
Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Parę dni temu wysłałam posta z pytaniem o dwa podkłady - niestety bez odzewu
:(
Ponawiam więc pytanko: czy ktoś mógłby mi doradzić, który z podkładów
wybrać: Ideal Matte Estee Lauder czy też Liquid Finish Kanebo. A może ktoś
zna inny, godny polecenia mieszczący się w kwocie 200 zł? (Mam cerę
"potrądzikową", zostało jeszcze na niej trochę przebarwień, zdarzają sie
czasem ropne wypryski, ale niezbyt dużo i niezbyt często. Skóra raczej
bardzo się nie przetłuszcza, nie jest też wysuszona).
Bardzo licze na Waszą pomoc :-)
Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2004-01-07 17:55:56

Temat: Re: a ja się tak łatwo nie poddaję :P
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 18:54:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Pchla Szachrajka* skreślił te oto słowa:

> [...]
> czasem ropne wypryski, ale niezbyt dużo i niezbyt często. Skóra raczej
> bardzo się nie przetłuszcza, nie jest też wysuszona).

A nie lepiej samemu przetestowac te podklady?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-07 18:00:54

Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-07 18:06:19

Temat: Re: a ja się tak łatwo nie poddaję :P (was: a ja si? tak ?atwo nie poddaj? :P)
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 19:00:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ptysiu* skreślił te oto słowa:

> A nie lepiej samemu przetestowac te podklady?

chyba ta grupa jest po to zeby sobie nawzajem sluzyc rada prawda???

Skoro nikt nie potrafi porównac tych podkladów to rozwiazaniem jest
samodzielne ich przetestowanie, prawda? Tym bardziej, ze przed zakupem i
tak trzeba to zrobić.

ps.Tnij, proszę cytaty.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

FAQ grupy pl.rec.uroda
http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-07 18:07:49

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Pchla Szachrajka napisał:

> Ponawiam więc pytanko: czy ktoś mógłby mi doradzić, który z podkładów
> wybrać: Ideal Matte Estee Lauder

to jest chyba nowosc?

> [...]
> czasem ropne wypryski, ale niezbyt dużo i niezbyt często. Skóra raczej
> bardzo się nie przetłuszcza, nie jest też wysuszona).

Mi odpowiada Duble Agent HR
ale dzis kupilam YSL polecany tutajTeint Sigulier , byl troche problem z
dobraniem odcienia, bo zwykle biore 1 lub 2 , a tu 1 i 2 byly zoltawe,a
za to 4 pasuje, cera jest jedwabista, jak przypudorwana od razu.
Zobacze jak bedzie sie zachowywal w codziennym uzyciu.
Jesli zas zastanawiasz sie nad podkladem, idz do sephory i popros o
probki.Jesli nei maja fabrycznych, daja w takich malych
pudeleczkach.Dzis dostalam kremy pod oczy do wyprobowania Collagenist
H.R i cos Lancaster. Bo szukam dobrego czegos pod oczy a Anti gravity mi
nie odpowiada niestety.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2004-01-07 18:10:48

Od: "Aeris" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> napisał w
wiadomości news:bthh3m$7k4$1@news.onet.pl...

czy ktoś mógłby mi doradzić, który z podkładów
> wybrać: Ideal Matte Estee Lauder czy też Liquid Finish Kanebo. A może ktoś
> zna inny, godny polecenia mieszczący się w kwocie 200 zł?

witam!

moim zdaniem bardzo dobrym podkladem dla skory tlustej/mieszanej jest Teint
Idole Lancome. Swietnie kryje, dobrze sie trzyma, ladnie pachnie :) kosztuje
160 zl

Ideal Matte jest chyba troszke mniej kryjacy niz Teint Idol. Najlepiej jak
wezmiesz probki i sama przetestujesz, bo w koncu to ty bedziesz uzywac
podkladu :)

pozdrawiam

magda

1. Data: 2004-01-07 18:36:52

Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> A nie lepiej samemu przetestowac te podklady?

Z całą pewnością :) Z tym, że ja mieszkam w małym mieście, gdzie takie
przybytki, jak choćby Sephora nie występują, a
ponieważ wybieram się niedługo do Krakowa m.in. po sukienkę studniówkową i
po buty to przy okazji chciałam kupić podkład. Jakoś nie chce mi się jeździć
najpierw po próbki a potem po podkład :-) Stąd też moje pytanie :) Poza tym
napisałam w poście, że nie upieram się przy tych dwóch podkładach (jakoś
mało opinii było o nich na wizażu, więc domyślałam się, że mogą nie być zbyt
popularne) i jeśli ktoś miałby inne propozycje, to super:-)
Pozdrawiam
Katka

1. Data: 2004-01-07 18:39:09

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 19:36:52 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> mało opinii było o nich na wizażu, więc domyślałam się, że mogą nie być zbyt
> popularne) i jeśli ktoś miałby inne propozycje, to super:-)

No to ja polecam Heleny Rubinstein "Spectacular". Kosztuje ok 180 zł, ale
jest naprawde swietny - wydajny, doskonale kryje, ale nie jest widoczny na
kilometr, wytrzymuje na twarzy od rano do wieczora.
Wiem, ze jeszcze kilka dziewczn stad go uzywa, i sa bardzo zadowolone.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-07 18:41:56

Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> to jest chyba nowosc?

Nie mam pojęcia :-)

> [...]
> za to 4 pasuje, cera jest jedwabista, jak przypudorwana od razu.
> Zobacze jak bedzie sie zachowywal w codziennym uzyciu.

Ten Double Agent HR mi się jakoś spodobał (mam z tej firmy cienie i baardzo
je lubię :) ). Nie będzie zbyt ciężki jak dla, bądź co bądź, jeszcze
nastolatki? ;-)

1. Data: 2004-01-07 18:47:47

Od: "Pchla Szachrajka" <katja_c@NO_SPAM.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aeris" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
Teint
> Idole Lancome. Swietnie kryje, dobrze sie trzyma, ladnie pachnie :)

No i znów osiołkowi w żlobie dano: tu mi Hafsa pisze o HR a ty o Lancome.
Chyba jednak trzeba będzie zrobić dwa kursy do Krakowa : najpiew po próbki,
potem po podkład, bo już zgłupiałam ;-)
Pozdrawiam
Katka

jeszcze inne stronki ze zdobionymi paznokietkami
sprzedam wodę perfumowaną
[WAW] Gdzie sklep Lilly z bielizna?
kosmetyki, ceny ... dobra stronka
demakijaz rewelacja!