Re: a ja siedze...

From: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: a ja siedze...
Date: 9 Mar 2004 16:56:02 GMT

On Tue, 9 Mar 2004 17:41:08 +0100, Olga <o...@b...wroc.pl> wrote:
:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości >
: > ja jak dotad podgrzalam 2 razy, a trzymam juz 2 h. no ciekawe, czy kolejne
: > 2h mego zycia okaza sie zmarnowane ;)
:
: Może to kwestia firmy? Ja miałam z Venity i uważam, że są rewelacyjne.

henne color sie zwie.

: > aha, i ta konsystencja - jak ci sie udaje "wmasowac" we wlosy cos, co
: > przypomina mokry piasek? :)
:
: Srednio sie udaje, ale ku mojemu zaskoczeniu efekt jest dobry.

a ja wlasnie zmylam (znudzilo mi sie 2,5h z torba na glowie) i efekt jest
calkowicie, doglebnie i niezaprzeczalnie ze-ro-wy. no i nie wiem, probowac
jeszcze raz za pare dni (4 h pod suszarka?) czy dac sobie spokoj.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska