[OT ?] nie musisz wierzyc w to, co tu napisane, ale warto chyba przeczytac, prawda?

11. Data: 2002-12-18 13:11:43

Temat: Re: a ja tez mam fajna historyjke i nie musicie jej przesylac dalej
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

gretka napisał(a):
> [...]
> samochód, piasek zaś symbolizuje bardzo drobne życiowe sprawy. Jeżeli
> najpierw napełnicie słój piaskiem, nie będzie już w nim miejsca na
> żwir; a tym bardziej - na kamienie. Tak jest w życiu: jeśli
> poświęcicie całą waszą energię na drobne rzeczy, nie wystarczy jej wam
> na rzeczy istotne. Dlatego dbajcie o to, co naprawdę ważne -
> poświęcajcie czas swoim dzieciom i swojemu partnerowi, dbajcie o
> zdrowie. Zostanie wam jeszcze dość czasu na pracę, zabawę itd.
> Najwięcej uwagi poświęcajcie dużym kamieniom - one są tym co się
> naprawdę liczy w życiu. Reszta to piasek".

Na koniec podszedł Jasio i do słoika wlał zawartość butelki z napisem
"Jasne Pełne".

Jaki z tego morał: "Nie ważne jak pełne jest wasze życie, na piwko
zawsze znajdzie się miejsce ;-))

Pozdrawiam,
Nela

12. Data: 2002-12-18 13:15:47

Od: g...@e...pl (Grzegorz Nowaczyk) szukaj wiadomości tego autora

> Znamy, znamy. Qwax już nam ją dawno temu opowiedział:-))
> Sokrates
czesc wszystkim!
a opowiedział cd.? ;-)

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

13. Data: 2002-12-18 20:58:33

Od: "miireek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na koniec podszedł Jasio i do słoika wlał zawartość butelki z napisem
> "Jasne Pełne".
>
> Jaki z tego morał: "Nie ważne jak pełne jest wasze życie, na piwko
> zawsze znajdzie się miejsce ;-))

I m. in. za to Was lubie :)
Pozdrawiam
Mirek

Nowy pozdrawia grupe :)
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH
Re: Wymagania rodzicow
Wymagania rodziców
FORUM DYSKUSYKUSYJNE - RODZINA ZASTĘPCZA, ADOPCJA I POKREWNE