a jak tu jest?

1. Data: 2005-12-17 21:29:08

Temat: a jak tu jest?
Od: "mobile" <m...@h...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

czy nadal panuje atmosfera przygnebienia i panienki pisz ao swoich
depresjach i handrach? czyli czy nadal to taka czarna dziura? :D

mobile

2. Data: 2005-12-18 00:02:54

Temat: Re: a jak tu jest?
Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mobile wrote:
> czy nadal panuje atmosfera przygnebienia i panienki pisz ao swoich
> depresjach i handrach? czyli czy nadal to taka czarna dziura? :D
>
> mobile

Ludzie nieszczęśli pytają dlaczego, a szczęśliwi nie marnują czasu na
takie rzeczy, ale po prostu cieszą się szczęściem...

Tak jest i będzie zawsze i niech to będzie odpowiedzą na Twoje pytanie.

Pozdrawiam.

--
Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/

3. Data: 2005-12-18 13:42:15

Od: "PowerBox" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mobile" <m...@h...co.uk> napisał w wiadomości
> czy nadal panuje atmosfera przygnebienia i panienki pisz ao swoich
> depresjach i handrach? czyli czy nadal to taka czarna dziura? :D

- ja tutaj zaglądam od kilku lat i nic się nie zmienia. 100% maili
opisujących problemy emocjonalne zawiera ewidentne poważne zniekształcenia
rzeczywistości. Jedne drobne, przypadkowe i mało istotne jak nazywanie
"listy" "czarną dziurą" inne bardziej poważne, dobrze ugruntowane, dotyczące
głębokich osobistych przekonań - powodujące ciężkie depresje i nerwice.

4. Data: 2005-12-18 16:39:18

Od: "mobile" <m...@h...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"PowerBox" <p...@w...pl> wrote in message
> - ja tutaj zaglądam od kilku lat i nic się nie zmienia.

tez tu kiedys zagladalem:) az dziwne ze bluzgacz mi tu nie nabluzgal:))

mobile

5. Data: 2005-12-19 07:16:24

Od: "spider" <s...@e...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mobile"

> tez tu kiedys zagladalem:) az dziwne ze bluzgacz mi tu nie nabluzgal:))

Nie mów hop... jeszcze zdąży.
spider.

radosne przygnębienie
Derealizacja - jako proces organiczny/psychiczny
o uwodzeniu...
Życie, a może śmierć
[psphome] Choinka PSP po raz piąty