a jaki krem nawilzajacy na noc

1. Data: 2004-12-11 18:36:42

Temat: a jaki krem nawilzajacy na noc
Od: justysia <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie Cera mieszana JAk mam zly krem to zaraz pryszcze wyskakuja
Byle nie wiecej niz za 80 zl

1. Data: 2004-12-11 19:21:03

Temat: Re: a jaki krem nawilzajacy na noc
Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze cos normalizujacego?
Ja lubie na noc z serii matujaco - normalizujacej Sorayi.
Ma jeszcze wit E w kapsulkach.
Pozdrawiam
KK

1. Data: 2004-12-11 22:54:04

Od: "Nancy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justysia" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> jak w temacie Cera mieszana JAk mam zly krem to zaraz pryszcze wyskakuja
> Byle nie wiecej niz za 80 zl

Ja uzywam kremu z nivei visage young. Jest do stosowania na noc i na
dzien... Bardzo dobrze sie u mnie spisuje:) Wygładza buzie i wygładza. Nie
wiem jak sie sprawdza z pryszczami, bo nie mam cery wybitnie skłonnej do
wyprysków, ale to wersja dla młodych, wiec chyba powinna być OK

Koszt ok. 20 zł/75 ml, chociaz widziałam w promocji za 19zl krem+chyba
tonik+kosmetyczke:), wiec za ta cene chyba warto;) Poza tym jesli sie nie
mysle to probki całej serii są teraz w filipince. 4,5 za gazete, ale mozesz
wyprobować czy ta seria słuzy Twojej buzi:)

--

NanCy

1. Data: 2004-12-12 10:36:07

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justysia, sącząc kawkę, wyklepał:

> jak w temacie Cera mieszana JAk mam zly krem to zaraz pryszcze wyskakuja
> Byle nie wiecej niz za 80 zl

A ile Ty masz latek? Bo nie wiem, czy polecić Ci przeciwzmarszczkowe czy dla
nastolatek...

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

co na cienka skore??
algi morskie
Tel SEX ???
co to za cienie lub jak uzyskac taki efekt?
No muszę pochwalić