co to za cienie lub jak uzyskac taki efekt?

1. Data: 2004-12-10 23:17:14

Temat: co to za cienie lub jak uzyskac taki efekt?
Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie, czas sylwestrowych szalenstw sie zbliza
podoba mi sie taki efekt mokrego opalizowania jak na tej stronie:
http://www.you.eris.pl/you/pl/flash/index.html
(trzeba na logo kliknac i sie pojawia zdjecie modelki)
i co tez ona ma takiego na oczach?
macie jakis pomysl?

pozdrawiam,
Vika

ps. do uzytkowniczek burzuja teatralnego: czy wasz tusz ma intensywny zapach
(nie chemiczny smrodek tylko takie kosmetyczne pachnidlo)?

1. Data: 2004-12-11 12:29:06

Temat: Re: co to za cienie lub jak uzyskac taki efekt?
Od: "Baby Doll" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.you.eris.pl/you/pl/flash/index.html
> (trzeba na logo kliknac i sie pojawia zdjecie modelki)

Juz dawno widzialam te zdjęcia w gazecie i tez sie zastanawialam jak to
zrobic i czym zeby nie miec "podbitych oczu"/

Magda

1. Data: 2004-12-12 23:25:40

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie, czas sylwestrowych szalenstw sie zbliza
> podoba mi sie taki efekt mokrego opalizowania jak na tej stronie:
> http://www.you.eris.pl/you/pl/flash/index.html

zmartwie cię :( przeważnie stylistki nakladają błyszczyk na powiekę. Do
zdjęć super - do chodzenia - w zadnym razie :(

pozdrawiam
Ania

1. Data: 2004-12-14 09:38:51

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika napisał/a w news:cpdaq5$prs$1@opal.futuro.pl:

> ps. do uzytkowniczek burzuja teatralnego: czy wasz tusz ma
> intensywny zapach (nie chemiczny smrodek tylko takie kosmetyczne
> pachnidlo)?

Heh, trudne pytanie. Tuszu już nie mam, nie obwącham więc, ale ztcp
zapach był standardowy, czyli nie śmierdział szczególnie uciążliwie,
ale perfumy to też nie były.

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-12-14 11:04:34

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mips" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
152...

> Heh, trudne pytanie. Tuszu już nie mam, nie obwącham więc, ale ztcp
> zapach był standardowy, czyli nie śmierdział szczególnie uciążliwie,
> ale perfumy to też nie były.

mmm, to chyba dostalam jakas koszmarna podrobe,
bo pachnie i jest nieodporny na wode ( lezka=czarny zaciek na policzku )

Vi.

1. Data: 2004-12-14 11:39:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-14 10:38,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Heh, trudne pytanie. Tuszu już nie mam, nie obwącham więc, ale ztcp
> zapach był standardowy, czyli nie śmierdział szczególnie uciążliwie,
> ale perfumy to też nie były.

podepnę się. Rusz miałam jakis czas temu, ale żadnego pachnidła tam nie
wyczułam. Ot, jak każdy tusz. Chemicznie :)

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-16 10:50:51

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:

> macie jakis pomysl?

Tak jak juz dziewczyny pisaly, do zdjecia sie da, ale nie na karnawalowe
szalenstwa...
Podobny - choc dalece nie tak intesywny - efekt daja imho niekore cienie
Sans Souccis. Ktos pisal, ze te kosmetyki sa juz dostepne w Polsce.

http://www.sanssoucis.de

Cienie sa fajne, bo kupujesz pudeleczko, do ktorego mozesz wlozyc dwa
dowolne cienie - czyli sama sobie komponujesz zestaw.
Czesc odcieni jest matowa, a czesc wlasnie blyszczaca o bardzo glebokim
kolorze - imho super efekt (np. odcien starego zlota).

D.
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

1. Data: 2004-12-16 21:24:41

Od: "Vika" <vika24(wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czesc odcieni jest matowa, a czesc wlasnie blyszczaca o bardzo glebokim
> kolorze - imho super efekt (np. odcien starego zlota).

dzieki, rozgladne sie za nimi
a jak ktos jest zainteresowany to podobny efekt ma jedna panna w tym watku:
http://www.atrakcyjna.com/forum/viewtopic.php?p=3760

No muszę pochwalić
Ladna kobieca pizama - gdzie?
Sex przez tel (tylko dla pań)