K O R E K naścianę - czy faktycznie wycisza?

1. Data: 2007-08-13 11:28:10

Temat: K O R E K naścianę - czy faktycznie wycisza?
Od: "Kaśka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałabym wyciszyć pokój dziecięcy, a właściwie dwie ściany, oddzielające
pokoik od łazienki. Słyszałam, że najlepszy jest korek (a na pewno nie zabierze
tyle miejsca, co płyty g-k). Są na rynku dostępne boazerie różnokolorowe o gr.
3 mm, ale one tylko poprawiają akustykę. Do wyciszenia najlepszy jest korek
techniczny. Czy faktycznie? Jak go układać? Czy można go malować? Jeśli tak, to
jakimi farbami? Czy można ułożyć go samemu (samej właściwie :) ). I czy
faktycznie wycisza?
Będę wdzięczna za podzielenie się wszelkimi doswiadczeniami w tym względzie...

Z góry serdecznie dziękuję
Kaśka

2. Data: 2007-08-13 13:40:05

Temat: a panele na sufit?
Od: "Anna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, że trochę OT,
ale czy nie myślałaś o np. takim panelu na sufit
sama czegoś takiego szukam
podobno montuje się to to na suficie w pomieszczeniu które chce się wyciszyć
i ten panel (płyta) całkowicie pochłania hałas z tego pomieszczenia, tzn
żaden dźwięk nie wydostaje się na zewnątrz?

Może ktoś coś wie na ten temat?
jakieś namiary na producentów , czy cuś?

Anna

3. Data: 2007-08-13 14:58:35

Temat: Re: a panele na sufit?
Od: jasio p <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna napisał(a):
> [...]
> żaden dźwięk nie wydostaje się na zewnątrz?
>
> Może ktoś coś wie na ten temat?
> jakieś namiary na producentów , czy cuś?

coś takiego:
http://www.rigips.pl/strony/proddb/www_main.php?kat_
id=38&prod_id=22
ten produkt zdaje się najbardziej profesjonalny
lub
http://www.rigips.pl/strony/proddb/www_main.php?kat_
id=38&prod_id=20
i http://www.rigips.pl/strony/proddb/www_main.php?kat_
id=38&prod_id=19
i http://www.rigips.pl/strony/proddb/www_main.php?kat_
id=38&prod_id=15

jasio p

Zamiast calgonitu do pralki
Blaty łazienkowe i lustro.
grzałka w amice
zmywarki Amica
Zmywarka - odstajaca klapka na proszek/tabeltki