a propo dzieci i ich charakterów ...

11. Data: 2009-05-18 09:22:30

Temat: Re: a propo dzieci i ich charakterów ...
Od: "Marchewka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
news:gur7ur$2m7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> a czemu na moje dziecko to nie działa ;(

A to nie jest czasem tak, ze to Ty znasz swoje dziecko _najlepiej_?
Iwona

12. Data: 2009-05-18 09:52:16

Od: Mermaind <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> To się zapowiada wyjście godzinę wcześniej.

Minimum dzień. Najlepiej, gdy jest ustalona stała pora na takie wyjścia.

Na basen chodzi w szkole. Ja nie pójdę, bo nie znoszę basenu.
Na rolki z rodzicami: nuda. Wycieczki rowerowe: nuda (kiedyś lubił).

Ale za to jak kolega zapuka, to zbiera się w minutkę :)

Pozdrawiam
Jola

13. Data: 2009-05-18 09:55:14

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mermaind" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Na rolki z rodzicami: nuda. Wycieczki rowerowe: nuda (kiedyś lubił).
>
> Ale za to jak kolega zapuka, to zbiera się w minutkę :)

Może daje wam do zrozumienia, że nie jesteście dla niego odpowiednim
towarzystwem ;-)

Agnieszka

14. Data: 2009-05-18 10:01:06

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał

| A to nie jest czasem tak, ze to Ty znasz swoje dziecko _najlepiej_?

pewnie tak, ale może ktoś inny zna "ten model" jeszcze lepiej - warto
spróbować :)

--
Kasia + Weronika (8-latka - I klasa)
gg 181718

15. Data: 2009-05-18 10:03:27

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
| Aaaa.... chyba że chodziło o lody. Lody mam wkalkulowane w ogólny budżet.
| McDonalda też (flejmogennie) ;-)

aaaa McDonald jest ok - ale tam przecież trzeba dojechać - a to juz nie jest
takie fajne. Więc całość jako rozrywka odpada :)

A wogóle czy tylko mi się tak wydaje czy po po prostu obecne dzieciaki są
już tak znudzone wszystkim że mało co je zadowala samo w sobie ?

16. Data: 2009-05-18 10:07:05

Od: PeJot <P...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa pisze:

> A wogóle czy tylko mi się tak wydaje czy po po prostu obecne dzieciaki są
> już tak znudzone wszystkim że mało co je zadowala samo w sobie ?

Mnie się podobnie wydaje. Rodzice są od stałego zapewnienia rozrywek.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

17. Data: 2009-05-18 10:11:51

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości

> Mnie się podobnie wydaje. Rodzice są od stałego zapewnienia rozrywek.

Aaaaa... gdzieś ostatnio mignęła mi zajawka artykułu (pewnie na onecie, ale
nie pamiętam), w której to była sugestia, że zostawienie dzieci samym sobie
(w sensie dania im oddechu od całodobowego zabawiania przez rodziców, a nie
zostawiania samych na cały dzień w domu) rozwija je, bo same sobie muszą
wymyślić zajęcie. Coś w tym jest...

Agnieszka

18. Data: 2009-05-18 10:21:06

Od: Mermaind <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):
> A wogóle czy tylko mi się tak wydaje czy po po prostu obecne dzieciaki są
> już tak znudzone wszystkim że mało co je zadowala samo w sobie ?

Nie zauważyłam. Moje niemal od zawsze same sobie zapewniają rozrywkę.
Widocznie nie jesteśmy dobrymi rodzicami ;)

Chociaż nie...
Jak moja starsza miała 8-9 lat, to lato spędzałam na placu zabaw (takim
super z różnymi fajnymi konstrukcjami). Zabierałam ze dwie jej koleżanki,
mojego młodszego, muzykę przenośną i zestaw do wyszywania. Ja siedziałam
na ławeczce z muzyką i krzyżykami (co za relaks), a one się bawiły.
Znajoma stwierdziła, że ja "dzieci pasę". To chyba było dobre porównanie.

Pozdrawiam
Jola

19. Data: 2009-05-18 10:21:22

Od: Mermaind <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-05-2009 o 11:55:14 Agnieszka <a...@z...pl> napisał(a):

> Może daje wam do zrozumienia, że nie jesteście dla niego odpowiednim
> towarzystwem ;-)

A cóż by innego?
Przeżywałam to samo ze starszą (14). Ale tu już widzę zmiany: zaczęła
chodzić z nami na rolki (w innej dzielnicy, więc nikt znajomy nie widział
;) )

Pozdrawiam
Jola

20. Data: 2009-05-18 10:48:20

Od: "Vicky S." <v...@t...poczta.bez.onet.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A wogóle czy tylko mi się tak wydaje czy po po prostu obecne dzieciaki są
> już tak znudzone wszystkim że mało co je zadowala samo w sobie ?

Kurde to ja mam jakiś dziwny model ;) Jemu wystarczy kupa gazet/kolorowego
papieru + klej + nożyczki i wówczas tworzy - niezadowolony gdy mu się
przerywa...

Ostatnio w ramach znajdowaia sobie zajęcia przekopał mi większość szuflad w
poszukiwaniu korków z butelek. Każdą jedną butelkę z kosza wyjmuje i korek
rekwiruje, podobnie rolki po ręcznikach papierowych/papierze toalet. Bo
stwierdził, że będzie robił coś i mu są potrzebne :)
Innego dnia zarekwirował puste pudełko po margarynie i zrobił łódkę - z
łazienki nie mogłam go wypędzić....
Ale model ma niespełna 6 lat... To mówicie, że samodzielne znajdowanie sobie
rozrywki mija z wiekiem...? O kurde... mam przechlapane... ;)

Pozdrawiam,
Vicky S.

Prośba o udział w krótkim badaniu
lenistwo