Re: ..a testosteron u samic ktore stosuja nieprawidlowa diete

From: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: ..a testosteron u samic ktore stosuja nieprawidlowa diete
Date: Tue, 24 Oct 2006 15:52:23 +0000 (UTC)

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> ehiosu$dpt$...@i...gazeta.pl...

> twoja "dieta" jest wyraznie szkodliwa na ...mozg , o ile jeszcze wiesz co to
> znaczy :)

.skoro twoja niewiadomo jaka dieta tak ci swietnie sluzy na twoj mozg, to
dlaczego do tej pory jeszcze nie odpowiediales sensownie i logicznie na ten
moj ponizszy post, tylko udajesz, ze go nie zauwazyles:

Re: Re:[OT] Lista wegetariańskich wyzwisk pod adresem niewegeta
Autor: Jeff j...@N...gazeta.pl
Data: 24-10-2006, 15:22:46

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> ehgjne$o2b$...@i...gazeta.pl...

> jak masz skleroze "monstre" to juz tylko twoj problem :)

...dlaczego nie odpowiedziales oszczerco na moj poprzedni post i nie podales
tutaj tych moich antysemickich wypowiedzi, a nawet wyciales swoj poprzedni
post i wmawiasz mi teraz, ze to ja mam "skleroze"?

...a to kto napisal ?...Gucio czy Jureczek zabawiajkacy sie w nieudolnego
prowokatora w usenecie?:

..Re: Re:[OT] Lista wegetariańskich wyzwisk pod adresem niewegetarian
Autor: Jurek g...@g...pl
Data: 22-10-2006, 21:15:16
+ pokaż cały nagłówek

" Are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ehgfgt$b0m$...@i...gazeta.pl...
> To wszystko mozna wysdlac na u...@n...onet.pl albo
> www.elpos.net/?sub=kontakt/ . Moze uwolnia nas od
> jej postow.

uwazaj Arus bo wyglupisz sie jak z wybranca, poczytaja co Jeff-owa
wypisuje(notoryczne i lawinowe bluzgi, antysemickie "wycieczki") i starcisz
opikunke ;)

Jurek

> do twojego trolowania jest mi bardzo daleko! :))))

...uuuuuuuu....jaki ty biedny i niedoceniony....bo napisales w tym roku
tylko 762 postow na identycznym, jak ten twoj powyzszy poziomie:

Nickname:

g...@g...pl

762 messages

Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec

2006
4 8 59 37 188 220 97 149

...mnie nie udalo sie osiagnac nawet 1/3 tej twoj wydajnosci w plodzeniu
prowokacyjnych smieci..

> widac to to ze ze z toba juz jest "klops" , ale starym zwyczajem znowu
> zmienisz nicka (a moze i plec;) i bedziesz udawac "cnote usenetowa":))))

..niestety walniety zdrowo w czerep "literacie usenetowy", jak widac na
zalaczonym obrazku niezle z ciebie ziolko:)

..nie szkoda ci czasu na szykanowanie rodakow na grupach usenetowych? ...

..robisz to tylko w czynie spolecznym i wylacznie w celu podreperowania swego
watlego ego, pseudopootymalny prowokatorze?

*****
Jeff