"Estrogeny wpływają na agresję samców"

1. Data: 2006-10-23 15:19:44

Temat: "Estrogeny wpływają na agresję samców"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1420958,16,1,1,,item.html

"Jeśli coś tak zwykłego i prostego, jak długość dnia może wpływać na
funkcje estrogenów w organizmie niektórych zwierząt, to jak mogą
działać bardziej złożone czynniki środowiska, np. dieta, u ludzi?" -
zastanawiają się naukowcy.

Ciepło, ciepło... ;)
Wypada naukowcom pogratulować! :)

Może nareszcie nie tylko optymalni zauważą korelację między
zachowaniami
człowieka a rodzajem stosowanej diety.

Krystyna

2. Data: 2006-10-23 15:59:26

Temat: Re: ..a testosteron u samic ktore stosuja nieprawidlowa diete
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

Ciepło, ciepło... ;)

> Może nareszcie nie tylko optymalni zauważš korelację między
> zachowaniami
> człowieka a rodzajem stosowanej diety.
> Krystyna

..no wlasnie moze wreszcie ktos zauwazy jak dieta ktora stosujesz
wplywa na zachowanie, intelekt, moralnosc, etyke oraz kulture osobista:)

..ponizej wklejam tylko niektore przyklady "argumentow" i "kultury" jezyka
ktorymi poslugujesz sie ty i twoi pseudooptykumle na grupach dyskusyjnych w
stosunku do osob, majacych odwage zadeklarowac innych pogladow anizeli wasze
pseudonaukowe i pseudoptymalne brednie, na tematy nie tylko dietetyczne.

Oto one (wiekszosc tych chamskich epietow i inwektyw jest tylko TWOJEGO
autorstwa):

Twoje "dowody" są debilne.
Granica twojej tępoty sięga najniższych pokładów kopalni głębinowych...
Mimo to dam ci kolejną lekcję
sieroto... bidulko za trudne do pojęcia
znowu walnęłaś głupotę.
niekumatych podejrzliwych oszustów takich jak ty.
Twoja logika w myśleniu leży i kwiczy
oszustko
Nadal jesteś głupia jak stołowa noga.
tepoto
Właśnie widać, jaka jesteś ciężko chora na tej swojej tajemniczej diecie
maniaczko.
ekspierdko od diet wszelakich.
nałukowa sieroto..
pani nałukowiec..
Łuczyłaś się, łuczyłaś i siem nie nałuczyłaś..
no i widac poziom intelektualny Arusia!
notoryczna kłamczucho z anty-optymalną obsesją
erupcja chamskiego talentu
wasz wybór odbije się wam czkawką, "roślinożercy"... ;)
jesteś niekumaty/a
znowu się wyrzygałeś
andziu, masz już wodę w mózgu
Twoja logika jest w lesie.
Wpuścić nieuka do biura - to atrament wypije.
Po prostu jesteś niekumaty. DO jest dla ciebie po prostu za trudna.
Otóż to, nie masz żadnego własnego rozumu
Jak widać po twoich komentarzach, masz spore braki w wiedzy...
I to widać w twoich tekstach, zwłaszcza widać twoją huśtawkę emocjonalną.
A może to wynika z twoich stanów niedocukrzenia?
masz ubytki w mózgu,
jesteś nieprzeciętnym monstrum, ordynarna mega-bluzgaczko.
czy to nie sa objawy schizofrenii?
jest polaczkiem -tfu, polskojęzycznym stetryczałym żydem.
wege-bredniami,

ordynusie, kretynku, debilu,polanofobie, spadaj dziadu, glupia babo,
schizofreniczko, kanalio, swirze, kreaturo,smieciarzu,
toto, ono, chora/y psychicznie, nienormalny, gnida, glupia ci*a, stara du*a,
wariatka, zre swoje g**na, zalozyc jej kaftanik, manipuluje raczkami pod
kolderka, oszustka, ma g**a w glowie, obciagaj mnie, nieuk, nędzna gnida
bramkarz, cerber,kanadyjska paskuda,psie g**no,smierdząca menda,
głupi gnoj..itp, itd...

..a tutaj kilka przykladow obsesji Krystyny T. na punkcie jakiejs grupowiczki
o nicku annaklay, ktora dzielna Krysia, widzi w kazdym dyskutancie piszacym z
poza Polski:

Znowu te twoje mentorskie kawałki, "uczciwa i rzetelna" inaczej,
annoklay... ;)
TY jesteś fałszywa, annoklay...
żałosna, anonimowa, niespełniona nałukowo annoklej...
Notorycznie się kompromitujesz, annoklay.
Ty JUŻ jesteś rozpracowana Annoklej. Znam twoje nazwiska, żałosna,
niespełniona nałukowo Anno.
załosna oszutko annoklay
To _JEST_ Annaklay, czyli "chamka"... ;[
Znowu masz zwidy, niekumata Annoklej...?
Bredzisz jak zawsze, Handziu... większość tych stron już nie istnieje w twojej
głowie.

..Oto jak Krystyna T. w dyskusji o tematyce dietetycznej, uzywa niesamowicie
przekonywujacego "argumentu" rodem z esbeckiego arsenalu metod zmiekczania
przeciwnika, czyli wydaje innemu kumplowi, polecenie "rozpracowania"
niepokornego dyskutanta z grupy dyskusyjnej w ten oto sposob:

Owocnych poszukiwań prawdy życzę i trzymam kciuki ;)
Jak ją rozpracujesz - będziesz WIELKI ! :)

...a za chwile ta sama optykrystyna przytacza cytat:

Każdy ma prawo do głoszenia swoich poglądów, jednak powinien to robić bez
obrażania innych. Marcin Cooler Kuliński
na tym forum. Miałeś gadać tu tylko na temat WEGETARIANIZMU, a nie mój,
ale oszczerco i śmieciarzu zwyczajnie tego nie potrafisz.
Jeszcze nic sensownego na to forum nie wniosłeś. Potrafisz tylko i
wyłącznie opluwać innych. Admini posprzątali tu m.in. po tobie, a ty dalej
tu produkujesz kompost.

Sądząc po twojej ukochanej, czyli debilnej metodzie (wyczytanej z innych
forum) cytuję: "SZOROWANIA WĄTROBY" (jaką szczotkę do tego używasz?) - znowu
masz wątrobę zapaskudzoną śmieciami, co bezpośrednio rzutuje na kretyńskie
produkty resztki twojego zatrutego mózgu i na stan tego forum także z twojego,
nędzna gnido powodu.

Krystyna

1. Nerwy puściły?

2. A na TEMAT to już nie masz nic do powiedzenia, panie Cerber?

3. Na grupie opty nikt takich tekstów TOBIE nie serwował, panie Obiektywny...

4. Czy naprawdę nie stać Cię na poziom, którego domagasz się od innych?

5. Czy sądzisz, że wzrost prawie 190 cm w wieku piętnastu lat - to jest
normalne???
I dlatego nie chcesz nic ciekawego dowiedzieć się od lekarza?

Tu może pisać KAŻDY, kto jest zainteresowany wegetarianizmem i ma coś sensownego
do powiedzenia, ta grupa nie jest własnością wegetarian, panie Bramkarzu...

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Znowu kanadyjska paskuda dostała ataku furii... ;)))
Jak jej mąż z nią wytrzymuje...(???) 8[
Chyba, że już dawno od niej uciekł... 8) i dlatego ona teraz wyżywa się w
Usenecie zwłaszcza na facetach, bo wie, że właśnie faceci nie zrewanżują się
jej takimi samymi wyzwiskami... ;) A należy jej się jak mało komu.

On już nie wie, co to jest racjonalność zachowań... najwyraźniej
ma siano zamiast mózgu... i jest klasyczną ofiarą i przykładem złego odżywiania.

Wiem, wiem... wynika to z twojej chorej wyobraźni i nic na to nie poradzisz...
a do lekarza nie ma kto cię zaciągnąć.
I co? Jednak kultura jest ci obca? Wystarczy kilka rzeczowych pytań i
czar pryska, a słabiutkie nerwy puszczają...?

Czy wiesz, że stan twoich nerwów - to wynik twojej diety, panie po
AM...?
A Jeff Arusiowi nałukowo przytaknie, na co brumbak wklei kolejną
soczystą wiąchę bluzgów okraszonych wege-bredniami, co na koniec
zachwycony Siloe uwieńczy pochwałą za celne uwagi i serdecznie pozdrowi
wielbicieli wyższej kultury zielonej odmiany człowieka... ;P

..Krystyna T. kategorycznie zada nie przekrecania jej nicku:

Jak zawsze uwielbiasz przekręcać czyjeś nicki i nazwiska (i oczywiście
jak zawsze - piszesz je małą literą). Jestem Krystynaopty, a nie
optykrystyna. Nie dorabiaj mi nowych nicków, żałosna annoklay.

..aby za jakis czas napisac tak:

> inaczej, Annoklej?

dyskutant nie pozwoli sobie pluc w twarz i wylewac na glowe bluzgow, to to
jest chamstwo i barbartzynstwo ktore naglasnia i publicznie pietnuje:

.oto kolejny przyklad takiego jej podejscia do innych ludzi:

Brumbak napisalnp. tak o misku, ktory nota bene sterroryzowal inna grupe wege,
na portalu nalezacym do GW):

> wyzywa internautów :" smierdząca menda" " głupi gnoju"
> nie tylko ze to jej nie wzrusza ale wyraziła swe uznanie

OptyKrystyna napisala:

OK. powiem jej ;)
Ona mówi, że może akurat Misiu się wk....ł, bo mu pingwiny nad uchem
walnęły w czynele... ;P

> dla forumowego chamidła

Święty się odezwał... Przecież ty wyzywasz innych NOTORYCZNIE,
czy tobie wolno, a mięsojadom nie?
Poza tym w ILOŚCI chamskich tekstów Misiu nie jest w stanie ci
dorównać.

..a za chwile przemila, arcymadra Krystyna T. tak sie publicznie zwierza:

Nic z tych rzeczy. Moje motywacje wielokrotnie już przedstawiałam.
A część z nich jest powyżej. Ludzie mają prawo do różnych punktów
widzenia i informacji, także na grupie p.s.w.
Nie bez powodu wegetarianizm współistnieje z religiami-sektami.
A wasze tendencje separatystyczne, np. na tej grupie, świadczą o
unikaniu istniejących faktów z realnego świata natury

..a w taki oto sposob ob.K.T stawia przez internet diagnoze niepokornemu
adwersarzowi o stanie jego gospodarki hormonalnej:

Jak widać po twoich komentarzach, masz spore braki w wiedzy...
Rozhuśtaną gospodarkę hormonalną pod wpływem nieprawidłowego odżywiania bardzo
przystępnie
przedstawił dr Lutz w książce "Życie bez pieczywa". Polecam.

...oraz probuje mu wyjasnic pojecie jego
rzekomej(nie)"rownowagi"(metabolicznej???;)))

Nie rozumiesz pojęcia: równowaga. Równowaga to stan, w którym organizm
sprawnie utrzymuje
stale na zbliżonym poziomie (w tym wypadku) glukozę we krwi, NIEZALEŻNIE od
tego, czy jest
na czczo, czy jest po posiłku, czyli NIE ULEGA ZBYT DUŻYM WAHANIOM. A to
właśnie świadczy
o jego dobrej KONDYCJI. I tak właśnie jest u wieloletnich optymalnych. Nie
dociera?

To tak jak ze sprawnym sportowcem: przed wysiłkiem i po wysiłku czuje się
równie dobrze
(tzn. po wysiłku nie czuje się wypompowany).

..kiedy adwersarz nie podziela jej pogladow ani na stan swojej gospodarki
hormonalnej, ani tez (nie)"rownowagimetabolicznej"(?)
..nasza dzielna ekspertka od diet i zagadniem medycznych wszelakich, wydaje
jednoznaczna diagnoze:

bo jest po prostu chora.

Nie traktuj jej tak serio. Niestety ona jeszcze niejeden raz się na Ciebie
wyrzyga, tak funkcjonuje jej mózg, niestety...

..a tu mamy kolejny przyklad "dyskusji merytorycznej" z "wybitna"
pseudooptypielegniara i nieomylnym "naukowcem" w jednej osobie:

.grupowicz podaje naukowa informacje o szkodliwym wplywie diet
niskoweglowodanowych na rozwoj mozgu ludzkiego w ten sposob:

> A TERAZ, Podaje kolejny raz na tej grupie informacje o szkodliwym wplywie
diet niskoweglowodanowych na rozwoj mozgu ludzkiego (szczegolnie dzieciecego):

..a genialna i nieprawdopodobnie merytoryczna Krystyna T. ripostuje ta
istotna informacje w ten sposob:

No właśnie, kolejny raz...
Czy ta szkodliwość wynika może z twoich własnych doświadczeń z synem?

...taaaak....tego typu materialow mozna przytoczyc bardzo duzo, zwlaszcza,
ze "pracowita" i bardzo aktywna Krystyna T. produkuje sie w ten wlasnie sposob
w polskiej sieci internetowej od ponad 9 lat...

..no coz, zaiste niebywale orginalna metoda reklamowania produktu czyli
biznesowej optymalnej diety, ta "wybitna" osoba podajaca sie za pielegniartke,
od tylu
lat sie para:))))

*******
Jeff

3. Data: 2006-10-23 19:08:39

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ehiosu$dpt$...@i...gazeta.pl...

twoja "dieta" jest wyraznie szkodliwa na ...mozg , o ile jeszcze wiesz co to
znaczy :)

Jurek

4. Data: 2006-10-24 04:03:35

Temat: Re: "Estrogeny wpływają na agresję samców"
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> wrote in message
> [...]
> bardziej złożone czynniki środowiska, np. dieta, u ludzi?" - zastanawiają

a Tobie jak zwykle "boskiej" interpretacji.

> Może nareszcie nie tylko optymalni zauważą korelację między zachowaniami
> człowieka a rodzajem stosowanej diety.

a ten artykul i te zastanawiania sie jeszcze nic nie znaczy. gdzie ta
korelacja??
pokaz paluszkiem....

(z moich obserwacji wynika, ze dieta optymalna szkodzi. optymalna bowiem
osoba interpretuje tekst w sposob zadziwajacy)

iwon(K)a, na strazy

5. Data: 2006-10-24 07:01:46

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> korelacja??
> pokaz paluszkiem....

> (z moich obserwacji wynika, ze dieta optymalna szkodzi.

Czyli sama sobie zaprzeczasz... ;) Zdecyduj się, widzisz korelację, czy
nie?

> optymalna bowiem osoba interpretuje tekst w sposob zadziwajacy)

Czyli jednak widzisz...? ;)

Krystyna

P.S. Może w Twojej diecie za dużo produktów zbożowych i stąd te
przejawy niekonsekwencji we wnioskach... (?)

6. Data: 2006-10-24 12:42:06

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czyli sama sobie zaprzeczasz... ;) Zdecyduj się, widzisz korelację, czy
> nie?

a to ja jestem naukowcem i robie naukowe obserwacje :)))
lol
to trzeba bylo napisac, ze ty o tej diecie i tej korelacji to piszesz
spod trzepaka.....

> Czyli jednak widzisz...? ;)

ja- tak.

> Krystyna
>
> P.S. Może w Twojej diecie za dużo produktów zbożowych i stąd te
> przejawy niekonsekwencji we wnioskach... (?)

Krysiu, poczytaj sobie jeszcze raz artykul. moje opinie sa prywatne.
zeby cos opublkowac naukowo trzeba jeszcze pare rozniastych krokow
uczynic. chwilke poodpoczywaj a potem znow raz jeszcze przeczytaj.
sprawdz w slowniku co to ironia/sarkazm. i potem jeszcze raz przeczytaj.
napisz co sie dowiedzialas....

iwon(k)a

7. Data: 2006-10-24 15:52:23

Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> ehiosu$dpt$...@i...gazeta.pl...

> twoja "dieta" jest wyraznie szkodliwa na ...mozg , o ile jeszcze wiesz co to
> znaczy :)

.skoro twoja niewiadomo jaka dieta tak ci swietnie sluzy na twoj mozg, to
dlaczego do tej pory jeszcze nie odpowiediales sensownie i logicznie na ten
moj ponizszy post, tylko udajesz, ze go nie zauwazyles:

Re: Re:[OT] Lista wegetariańskich wyzwisk pod adresem niewegeta
Autor: Jeff j...@N...gazeta.pl
Data: 24-10-2006, 15:22:46

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> ehgjne$o2b$...@i...gazeta.pl...

> jak masz skleroze "monstre" to juz tylko twoj problem :)

...dlaczego nie odpowiedziales oszczerco na moj poprzedni post i nie podales
tutaj tych moich antysemickich wypowiedzi, a nawet wyciales swoj poprzedni
post i wmawiasz mi teraz, ze to ja mam "skleroze"?

...a to kto napisal ?...Gucio czy Jureczek zabawiajkacy sie w nieudolnego
prowokatora w usenecie?:

..Re: Re:[OT] Lista wegetariańskich wyzwisk pod adresem niewegetarian
Autor: Jurek g...@g...pl
Data: 22-10-2006, 21:15:16
+ pokaż cały nagłówek

" Are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ehgfgt$b0m$...@i...gazeta.pl...
> To wszystko mozna wysdlac na u...@n...onet.pl albo
> www.elpos.net/?sub=kontakt/ . Moze uwolnia nas od
> jej postow.

uwazaj Arus bo wyglupisz sie jak z wybranca, poczytaja co Jeff-owa
wypisuje(notoryczne i lawinowe bluzgi, antysemickie "wycieczki") i starcisz
opikunke ;)

Jurek

> do twojego trolowania jest mi bardzo daleko! :))))

...uuuuuuuu....jaki ty biedny i niedoceniony....bo napisales w tym roku
tylko 762 postow na identycznym, jak ten twoj powyzszy poziomie:

Nickname:

g...@g...pl

762 messages

Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec

2006
4 8 59 37 188 220 97 149

...mnie nie udalo sie osiagnac nawet 1/3 tej twoj wydajnosci w plodzeniu
prowokacyjnych smieci..

> widac to to ze ze z toba juz jest "klops" , ale starym zwyczajem znowu
> zmienisz nicka (a moze i plec;) i bedziesz udawac "cnote usenetowa":))))

..niestety walniety zdrowo w czerep "literacie usenetowy", jak widac na
zalaczonym obrazku niezle z ciebie ziolko:)

..nie szkoda ci czasu na szykanowanie rodakow na grupach usenetowych? ...

..robisz to tylko w czynie spolecznym i wylacznie w celu podreperowania swego
watlego ego, pseudopootymalny prowokatorze?

*****
Jeff

8. Data: 2006-10-24 17:48:06

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> a écrit dans le message de news:
ehlcrn$nlk$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> ten
> moj ponizszy post, tylko udajesz, ze go nie zauwazyles:

twoja nieokreslona plec zaczyna ci szkodzic na mozg?!

co do "masowki" cytatow jakie produkujesz, to chcesz w ten sposob cos (poza
wlasym ograniczeniem umyslowym) udowodnic?

Jurek

ps: co do mojej diety nie ma zadnych(!) watpliwosci, twoja jest tajemnica
twojej sekty. Ale jej skutki, sa widoczne :))))

9. Data: 2006-10-29 09:35:25

Temat: Re:
Od: " Are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Ciepło, ciepło... ;)
> Wypada naukowcom pogratulować! :)
>
> Może nareszcie nie tylko optymalni zauważš korelację między

Nie mowiac juz o tym, ze Krysia w ogole nie rozumie artykulu,
to jeszcze na jeden fakt nalezy zwrocic uwage. Otoz sekciarsko
podpisujac sie *Opty* i piszac bzdety wszechczasow, wysmiewa
naukowcow. A przeciez to nie jest jakas populistyczna grupa
dyskusyjna łoptymalnych, tylko ogolnodostepny Usenet.

10. Data: 2006-10-29 19:27:23

Temat: Re: Re:
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ei1skt$kqr$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> naukowcow. A przeciez to nie jest jakas populistyczna grupa
> dyskusyjna łoptymalnych, tylko ogolnodostepny Usenet.

i na tym ogolnodostepnym Usenet-cie zaczynaja sie udzielac wege-swieci,
wege-wybrancy, wege-misjonarze, wege-nadludzie! Czego jeszcze potrzeba zeby
utwierdzic sie w przekonaniu ze wge to sekta, juz majaca swietych!!
wybrancow i Arusia nadaktywnego w dzialalnosci na grupach w ktorych choc
troche mowi sie o dietach :)

Jurek

kalorie
Dieta Montignac - zdrowa ?