Dieta Kopenhaska pare pytań

1. Data: 2006-10-17 07:32:01

Temat: Dieta Kopenhaska pare pytań
Od: "Ciacho" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od wczoraj jestem na diecie Kopenhaskiej
Mam pytanko czy podczas tej diety mozna pić herbate gorzka lub więcej niz
jedna kawę na sniadanie ?
Czy mozna stosować jakies np Fat Burner i Lkarnityna w pastylkach ??

Najwazniejsze jednak co mnie nurtuje to efekt yo-yo :)
Bez dwóch zzdań - będzie

I tu jest moje główne pytanie co polecacie dalej po tych 13 dniach
Jaka dietę, jaki sposób odzywiania ,
Czy po diecie K mozna zacząć np diete ketogeniczną ?
Mam zamiar po tych 13 dniach chodzić na siłownię i basen teraz podczas tej
diety K. chodze tylko na basen aby troszke kondycji na siłownie nabrać

Wiem jedno że na pewno wyeliminuję słodkie, makarony bułki i chleby po tych
13 dniach

Prosze o pomoc znawców diet i odzywiania ??

2. Data: 2006-10-18 18:45:39

Temat: Re: Dieta Kopenhaska pare pytań
Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest to dieta strasznie wycieńczające organizm proponuje brać dużo leków
wspomagających. Co do jojo będzie na pewno. A najgorsze co może być to traci
się wode i białka w pierwszej kolejności a dopiero potem tłuszcz.

Pozdrawiam GOGO
www.dietamm.com

MM - zupki?
Chudnięcie po zmianie odżywiania
Jak przybrać na wadze ?
[ALLEGRO] Komplet książek SOUTH BEACH - NOWY !! BCM !!
Orzechy wloskie poprawiaja dobry cholesterol