Pamietnik

1. Data: 2006-10-20 21:14:05

Temat: Pamietnik
Od: "Dieta" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak uwazacie czy warto zalozyc stronke ogolnodostepna i opisywac przebieg
wlasnej diety czyli ile sie wazy, ile sportu uprawia ,co je, samopoczucie
,zdjecia itp? Czy moze takie cos by zmobilizowalo troche? Bylby to taki
jakby pamietnik z ksiega gosci.Wiem ze sa chyba podobne strony ale czy to
dobry pomysl? Macie moze jakies linki?

2. Data: 2006-10-21 18:15:34

Temat: Re: Pamietnik
Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stron jest duzo ja cie zapraszam na www.dietamm.com
Tam jest grupa wsparcia, galeria odchudzonych , mozesz nawet pamietnik pisac

Pozdrawiam GOGO
www.dietamm.com

3. Data: 2006-11-13 13:18:10

Od: "Ewa Rzeszutko" <e...@o...poczta.eu> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem warto poniewarz inni ludzie moga pujsc za twoim przykladem i
shudnac
Uzytkownik "Dieta" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci

4. Data: 2006-11-13 17:40:37

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ej9rbn$o3s$1@atlantis.news.tpi.pl, *Ewa Rzeszutko* wrote:
> moim zdaniem warto poniewarz inni ludzie moga pujsc za twoim
> przykladem i shudnac

Eee ten post to nedzna prowokacja :P nie dam sie nabrac na takie zidiocenie
ortograficzne :)
Tylko chyba jeden blad jest - trzymajac sie konwencji powinno byc -
"pżykuadem" :)

--
darnok

5. Data: 2006-11-13 22:47:43

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

darnok pisze:

> Eee ten post to nedzna prowokacja :P nie dam sie nabrac na takie zidiocenie
> ortograficzne :)
> Tylko chyba jeden blad jest - trzymajac sie konwencji powinno byc -
> "pżykuadem" :)

E tam, jeszcze "mojim", "zdanię", "lódzie" i "mogom".

Dieta Kopenhaska pare pytań
MM - zupki?
Chudnięcie po zmianie odżywiania
Jak przybrać na wadze ?
[ALLEGRO] Komplet książek SOUTH BEACH - NOWY !! BCM !!