Dieta Montignac - zdrowa ?

1. Data: 2006-10-22 15:57:50

Temat: Dieta Montignac - zdrowa ?
Od: "Kamilek" <u...@u...us> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sie upewnic... poczytalem troche o diecie/sposobie zywienia pana
Montignac'a i wydaje mi sie to sensowne co tam jest... Zamierzam kupic jego
ksiazke "Jesc aby schudnac" bo ponoc jest tam wszystko opisane dla laikow...

Wszystko jest fajnie , nieglodzenie sie jest fajne... ale pytanie podstawowe
bo to najwazniejsze... Czy ta dieta jest zdrowa dla organizmu ? Czy nie jest
obciazona jakimis konsekwencjami po miesiacach/latach ? Ktos cos wie aby
komus ona nieprzysluzyla pod wzgledem zdrowia ?

2. Data: 2006-10-22 16:41:52

Temat: Re: Dieta Montignac - zdrowa ?
Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :) dla mnie ta dieta jest najlepsza pod słońcem :) jesz, nie liczysz
kalorii, chudniesz z tłuszczu a nie z białka i wody. Jesz dużo białka -
nadmiar jest wydalany z moczem, nie zachorujesz na cukrzyce, wyleczysz
trzustkę.
Nie jemy chemi więc - jesz zdrowo, no w miarę ;) białych chleb i cukier to
biała śmierć XXI wieku, a ty ich nie jesz :)
Wejdź i poczytaj sobie na www.dietamm.com
na pewno dieta ci się spodoba :)

Pozdrawiam GOGO

3. Data: 2006-10-23 11:54:05

Od: "Kamilek" <u...@u...us> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź i poczytaj sobie na www.dietamm.com
> na pewno dieta ci się spodoba :)
>
> Pozdrawiam GOGO

Witaj!

Dzieki za skrocone info :-) Pytanie tylko takie... jest sens kupowac
(startuje dopiero z ta dieta i nie mam o niej pojecia) ta ksiazke "jesc aby
schudnac" ? Czy to samo znajde wszystko na stronie (bo nie znam ksiazki ,
dlatego pytam) ? Czy w ksiazce sa przykladowe dania ktore mozna jesc itd. i
pory opisane i proporcje ilosci ? Cos wiesz ?

4. Data: 2006-10-23 16:23:20

Od: beatacc <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamilek wrote:

> [...]
> dlatego pytam) ? Czy w ksiazce sa przykladowe dania ktore mozna jesc itd. i
> pory opisane i proporcje ilosci ? Cos wiesz ?

Oczywiscie ze nie ma sensu kupowac ksiazki.
Ja mam dwie i mimo ze jest tam wiecej informacji niz na stronach, wiedza
z www wystarcza.
A jakby Ci sie chcialo poczytac to mam 2 ksiazki o MM ;-)))
pozdrawiam goraco
Beata

5. Data: 2006-10-23 17:20:36

Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ksiazka jest po to by zrozumiec idee diety, zas wszystkie informacje
znajdziesz na stronie: menu, dania które mozesz jesc , nawet ci menu
codzienne poprawia. Jesta tam tez grupa wsparcia.

Pozdrawiam Gogo

Pamietnik
Dieta Kopenhaska pare pytań
MM - zupki?