MM - zupki?

1. Data: 2006-10-16 19:21:58

Temat: MM - zupki?
Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytania do stosujacych diety MM

1.Czy mozna na MM faza 1 jesc zupki gotowane typu kapusniak na
karkowinie - jak ito bedzie rodzaj posilku?

2.zawsze mi wmawiano (domek, szkola) ze zupki sa dobre :)
w zaleceniach diety widze natomiast ze nalezy unikac plynow podczas
jedzenia - czy zupy sa wiec niewskazane? herbata do posilku, czy soczek
bezcukrowy tez nie?

2. Data: 2006-10-18 18:33:45

Temat: Re: MM - zupki?
Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w zaleceniach diety widze natomiast ze nalezy unikac plynow podczas
> jedzenia - czy zupy sa wiec niewskazane? herbata do posilku, czy soczek

Witaj pewnie że możesz zupy jeśli chodzi o kapuśniak to proszę bardzo na
mięsku ale wtedy bez maki, ziemniaków, makaronu ;).
Jeśli chcesz jeść zupę z makaronem czy ryżem to wtedy bez tłuszczu.
Oczywiście po zupie drugie danie też zjedz :)

Co do picia to najlepei poł godziny przed i po jedzeniu, najlepiej wodę, co
do soków to albo jednodniowe albo własnoręcznie robione - reszta ma za duży
IG , i najczęściej cukier.

Pozdrawiam GOGO

3. Data: 2006-10-19 00:47:22

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na e-mail od: Gogo otrzymany dnia 2006-10-18 20:33 :

> [...]
> Jeśli chcesz jeść zupę z makaronem czy ryżem to wtedy bez tłuszczu.
> Oczywiście po zupie drugie danie też zjedz :)

oh laduje duzo miesa do tej zupki wiec wychodz 2 w jednym jakby
a makaronow itp wogole nie uzywam

> Co do picia to najlepei poł godziny przed i po jedzeniu, najlepiej wodę, co

no to troche nie rozumiem tego, jakby brak konsekwencji - zupki z wody
sie przeciez robi

> do soków to albo jednodniowe albo własnoręcznie robione - reszta ma za duży
> IG , i najczęściej cukier.

pijam jablkowy sok fortuny, pisze na nich ze bezcukrowe
pytanie troche OT - jak bardzo mamy wierzyc temu co pisze producent na
opakowaniach?

4. Data: 2006-10-19 08:24:05

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>

> pijam jablkowy sok fortuny, pisze na nich ze bezcukrowe
> pytanie troche OT - jak bardzo mamy wierzyc temu co pisze producent na

Ja w innej kwestii. Nie patrz tylko na napisa, że nie ma cukru, tylko
przyjrzyj się co jest z substancji chemicznych, poczytaj o nich dokładnie,
to przestaniesz pić te chemiczne świństwa.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-10-19 12:34:24

Od: "a...@p...onet.pl" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W odpowiedzi na e-mail od: j...@n...pl otrzymany dnia

> [...]
> przyjrzyj się co jest z substancji chemicznych, poczytaj o nich dokładnie,
> to przestaniesz pić te chemiczne świństwa.

mozesz cos wiece napisac o tym? czego sie wystrzegac i dlaczego?

6. Data: 2006-10-19 16:25:02

Od: "Gogo" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wystkiego chemicznie robionego :( soki są pasteryzowane a tak w
rzeczywistości to tego prawdziwego soku jest 10% całości - jeśli już nie
chce ci się robić kup 1 dniowy u mnie jest Marwit - trzymany w
lodówce.Fortuna i inne tego typy to jest najgorsze co może być :( , skoro
świństwa ładują do takiego - Pysia - jakiś czas temu wypłynęlo to na światło
dzienne - a ten sok jest dla dzieci, to się zastanów co dają do innych.

Co do picia ja wypijam jogurt lub mleko z płatkami do śniadania - i to nie
jest zaliczane jako płyny tylko posiłek. Jeśli jesz warzywa z mięsem i to
popijesz to rozpuszczasz kwasy żołądkowe - a tego należy unikać.

7. Data: 2006-11-06 18:28:11

Od: "Jollen" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

... Jeśli jesz warzywa z mięsem i to
> popijesz to rozpuszczasz kwasy żołądkowe ....

No właśnie, a jak to się ma do jedzenia zupy, która jest rzadka, płynna, ma
więcej wody niż mięsa i warzyw? (czywiście w dużej mierze konsystencja
zależy od upodobań tudzież zwyczjów gospodyni oraz rodzaju zupy)
Przepraszam, ale nie widzę tu odpowiedzi na pytanie czy zupy są MM, bo
przecież nie wolno pić wczasie posiłku :)

Tak od siebie zapytam o marchewki.
Mianowicie, nie wolno jeść gotowanych marchewek, ale czy można jeść zupy
gotowane na włoszczyźnie, w której skład wchodzą maarchewki?

Bardzo proszę o nie wymijającą odpowiedź :)

Pozdrawiam
Jollen

Chudnięcie po zmianie odżywiania
Jak przybrać na wadze ?
[ALLEGRO] Komplet książek SOUTH BEACH - NOWY !! BCM !!
Orzechy wloskie poprawiaja dobry cholesterol
Udko z kurczaka