Re: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2

From: "bazyli4" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2
Date: Sun, 8 Feb 2009 18:35:36 +0100

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:gmm70l$qk5$1@achot.icm.edu.pl...

> To o czym piszesz jest inną płaszczyzną szczęścia.
> To czy jeden człowiek z drugim jest szczęśliwy to co innego niż szczęście
> dziecka w danym związku.
> Homo mogą się kochać ponad zycie i moga być happy ale pokaż mi w tym
> związku miłość macierzynską.

Jej... znowu kulturówka skrzeczy. Pokaż mi w domu dziecka miłość
macierzyńską... a wielu woli oddać dzieci tam nuiż gejom na wychowanie...
pokaż mi miłość macierzyńską w adopcji... przecież to nie jego matka go
kocha... czy nie kocha... to zależy...

> Artykuł 3 Konwencji o Prawach dziecka (Dz.U. z 1991 r. Nr 120, poz. 526)

No dobra, in extenso:

Artykuł 3

1. We wszystkich działaniach dotyczących dzieci, podejmowanych przez
publiczne lub prywatne instytucje opieki społecznej, sądy, władze
administracyjne lub ciała ustawodawcze, sprawą nadrzędną będzie najlepsze
zabezpieczenie interesów dziecka.
2. Państwa-Strony działają na rzecz zapewnienia dziecku ochrony i opieki w
takim stopniu, w jakim jest to niezbędne dla jego dobra, biorąc pod uwagę
prawa i obowiązki jego rodziców, opiekunów prawnych lub innych osób prawnie
za nie odpowiedzialnych, i w tym celu będą podejmowały wszelkie właściwe
kroki ustawodawcze oraz administracyjne.
3. Państwa-Strony czuwają, aby instytucje, służby oraz inne jednostki
odpowiedzialne za opiekę lub ochronę dzieci dostosowały się do norm
ustanowionych przez kompetentne władze, w szczególności w dziedzinach
bezpieczeństwa, zdrowia, jak również dotyczących właściwego doboru kadr tych
instytucji oraz odpowiedniego nadzoru.

No dobrze... definicji nie widzę ;>
To jak?

> Bo nie masz argumentów

Argument ze świata... rozną, żyją, są szczęśliwe... skoro nie chcesz ich
widzieć to nadal sobie gadaj o "dobru dziecka"... tylko co to jest?

Pzdr
Paweł