a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2

271. Data: 2009-02-03 10:58:32

Temat: Re: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 19:13:19 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Lelum-polelum jak mówili starzy ludzie - już nie umknął Tobie?

Coś Cie ugryzło? Nie umknął, ba , sam mnie sobie wziął, a ja jego. I tak od
wielu lat - innych okazji nie szukamy. Dziwne zwłaszcza dla Ciebie, wiem
:->

272. Data: 2009-02-03 10:59:19

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka<i...@g...pl>

[...]
> Słucham? Chyba przesadziłes nieco - mąż sam mi powierzył to zadanie.
> Spadaj.

To chyba podszywka, nie?

Saulo

273. Data: 2009-02-03 10:59:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 19:25:31 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> Przecież go nie obrażasz - chodzi o to, że XL widzi wyraźnie cioty
> wokół męża - mężczyzny bardzo męskiego w jej oczach, czyli
> podświadomość ją ostrzega - cioty stanowią zagrożenie.

Żadnego.

274. Data: 2009-02-03 11:00:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Feb 2009 19:52:01 -0800 (PST), Panslavista napisał(a):

> I cioty.

Zaczynasz mnie wkurwiac.

275. Data: 2009-02-03 11:02:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 09:04:28 +0100, gazebo napisał(a):

> owszem, uwazam, ze masz zafalszowany obraz geja jako podtatusialego
> czyhajacego na mlodow chlopcow w toalecie i szalem na ramieniu, podczas
> gdy juz od dawna jest to grupa meskich facetow

Męski facet to chce kobiety. Co Ty mi tu pieprzysz o meskości.

276. Data: 2009-02-03 11:07:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 11:59:19 +0100, Saulo napisał(a):

> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> To chyba podszywka, nie?
>
> Saulo

A chromole.

277. Data: 2009-02-03 11:13:01

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Męski facet to chce kobiety. Co Ty mi tu pieprzysz o meskości.

meski facet to taki, na ktorego leca kobiety (lub faceci jak w przypadku
twego meza), a ze okazuje sie gejem (badz hetero), no coz, moze wysyla
sygnaly bi :))

--
The Gnome

278. Data: 2009-02-03 11:18:29

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:
> Ikselka<i...@g...pl>
>
> [...]
>
> To chyba podszywka, nie?

z czego wnioskujesz?

--
http://trener.blog.pl
http://lastfm.pl/label/trener

279. Data: 2009-02-03 11:20:33

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> z czego wnioskujesz?

z nie do końca typowej dla P silnej agresji wobec XL oraz kontekstu
postowego

saulo

280. Data: 2009-02-03 11:21:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 03 Feb 2009 12:13:01 +0100, gazebo napisał(a):

> meski facet to taki, na ktorego leca kobiety (lub faceci jak w przypadku
> twego meza), a ze okazuje sie gejem (badz hetero), no coz, moze wysyla
> sygnaly bi :))

Uhm, tia...

Medyczny kanibalizm w Europie XV-XVIII w.
Klub Ludzi bez Telewizji
Bo:
szkoda, ale już nie odratujemy tego
Daleko ten sosz.